Останнє оновлення: 18:53 середа, 30 жовтня
Актуально
Ви знаходитесь: Кримінал / Надзвичайні події / «Акваріум» обіцяє… «Акваріум»
«Акваріум» обіцяє… «Акваріум»

«Акваріум» обіцяє… «Акваріум»

Редакція «Високого Валу» після початку вирубки дерев на бульварі Миру напроти 3-ої поліклініки зателефонувала меру Чернігова Олександру Соколову. Олександр Володимирович мобільний телефон не взяли, були зайняті важливими міськими справами.

Тоді редакція зв’язалася з керівництвом будівельної компанії «Акваріум», що безпосередньо одержала дозвіл на будівництво. Ось стенограма розмови:

- Це ваше підприємство  в дощ почало працювати?

- Два роки, як ми почали працювати над цим проектом. За ці два роки ми пройшли три сесії міської ради, декілька виконкомів. Пройшли повну земельну експертизу аж до Укрзему по кількох земельних ділянках. В цілому, ми підрахували, одержали близько 780 підписів в найрізноманітніших інстанціях.

На сьогодні ми одержали дозвіл на знесення 20 дерев, одне з яких сухе. Ми висадили 80 чи 100 дерев, заплатили компенсацію, брали участь в останньому суботнику, де теж висаджували дерева... Як сказав Карцев у відомому творі Булгакова – ми зробили, що можна і що не можна…

- Що це означає, ви «вкопуєтесь» і робите кілька магазинів? Як це буде виглядати?

- На землі буде розміщуватись тільки кілька ( три - В.С.) скляних куполів розміром 6х6, щоб було світло у підземних магазинах. Робимо захист від машин і зверху засипаємо землею та висаджуємо дерева – ялівці (російською – можжевельники - С.В.), туї…

- А скільки метрів території від дороги в бік непрацюючого фонтану  буде  задіяно і піддано рекультивації?

- Всього близько 900 квадратних метрів. Від дороги (вул., Щорса)  - близько 25 метрівуздовж проспекту Миру.

- А з іншого боку вул. Щорса напроти  «Піццерії»?

- Ні. Куполи будуть  біля колишньої «Дружби», і на виході  з підземного переходу до непрацюючого фонтану. А на інший бік вулиці  - в парк, як ви кажете, напроти «Піццерії» ми не будемо виходити. Бо там, пригадуєте, історію з підземним містом. Там іще й досі ідуть якісь суди. Там же сесія то виділяла, то відміняла…   Ми будемо будувати підземний магазин, який приляже до переходу і також буде називатися «Акваріум».

Додам, місто нас зобовязало зробити ремонти всіх виходів із підземного переходу. Почнемо з виходу біля аптеки, він найаварійніший.

На фото: так виглядав вихід з підземного переходу  в напрямку непрацюючого фонтану ще кілька днів тому.

 До теми:

 

 

Коментарі (52)

Гість | 2008-05-11 22:04

Bender B. RodríguezПанове уважаемые! Вся ваша писанина в нете к реальным результатам никогда не приведет. Если кому-то не нравиться стройка - обращайтесь в суд! Правда придется четко формулировать, какие же ваши права и свободы нарушены.
     Задумайтесь: какие именно ваши права этой стройкой нарушены?! Представьте, что вы убеждаете судью в своей правоте: есть ли у вас хоть какие-нибудь реальные, серьезные аргументы? не все так просто!
Приведет, и уже приводит. В истории Украины уже не один прецедент был :) Главное поднять "общественность", как ни банально это звучит. Любой карманный "судья" при всей вшивости этой системы, не станет принимать решение, которое его "погубит"
  Украинская практика посылать всех в суд и получать нужные решения, говорит только об одном - уверенности зажравшейся власти в полной коррумпированности и управляемости этого института.

Bender B. Rodríguez | 2008-05-06 08:59

Панове уважаемые! Вся ваша писанина в нете к реальным результатам никогда не приведет. Если кому-то не нравиться стройка - обращайтесь в суд! Правда придется четко формулировать, какие же ваши права и свободы нарушены.
     Задумайтесь: какие именно ваши права этой стройкой нарушены?! Представьте, что вы убеждаете судью в своей правоте: есть ли у вас хоть какие-нибудь реальные, серьезные аргументы? не все так просто!

Сергій | 2008-05-05 18:21

економістБудь-яке невдале варварське втручання в міську екожитлотранспортсистему зменшує вартість нерухомості чернігівців. Тобто діє закон: якщо комусь додається на шару, то у всіх інших віднімається.
Міськдепутати повинні збільшувати нашу власність - це єдиний об"єктивний критерій при розгляді земельно-будівельних питань.
Данний проект нам на шкоду.
 
Влучно, коротко і точно!

економіст | 2008-05-05 17:39

Будь-яке невдале варварське втручання в міську екожитлотранспортсистему зменшує вартість нерухомості чернігівців. Тобто діє закон: якщо комусь додається на шару, то у всіх інших віднімається.
Міськдепутати повинні збільшувати нашу власність - це єдиний об"єктивний критерій при розгляді земельно-будівельних питань.
Данний проект нам на шкоду.
 

Гість | 2008-05-05 14:58

Це не Моніка писала? Адже, спочатку Берестовий претендував лише на забудову ділянки біля Мегацентру, але депутати за будівництво в парку навіть не чули.

Лора | 2008-05-05 13:21

ГістьЕсли все будет, как обещают представители фирмы - то я за! А почему нет?! Во-первых пострадает небольшая часть парка, на которой в последствии посадят новые деревья и там можно будет опять гулять с детьми. Во-вторых, именно эту часть парка (напротив мегацентра) давно уже нужно было облагородить, если днем там еще кое-как можно гулять (хотя неработающий фонтан очень сильно удручает), то ночью-то и зайти страшновато. А так, я уверен, что после постройки там будет гораздо крассивее и фонари будут работать. А переход этот ужасный давно нужно было ремонтировать! Так что проэкт довольно симпатичный. Самое главное, чтобы стройка не перекинулась на другую часть парка!!!
И ещё как перекинется. аппетиты-то немеряные! А вы говорите - вот пусть тут немножко вырубят, а там не будут. Щаз! Аппетит приходит во время еды

Гість | 2008-05-04 00:22

Если все будет, как обещают представители фирмы - то я за! А почему нет?! Во-первых пострадает небольшая часть парка, на которой в последствии посадят новые деревья и там можно будет опять гулять с детьми. Во-вторых, именно эту часть парка (напротив мегацентра) давно уже нужно было облагородить, если днем там еще кое-как можно гулять (хотя неработающий фонтан очень сильно удручает), то ночью-то и зайти страшновато. А так, я уверен, что после постройки там будет гораздо крассивее и фонари будут работать. А переход этот ужасный давно нужно было ремонтировать! Так что проэкт довольно симпатичный. Самое главное, чтобы стройка не перекинулась на другую часть парка!!!

Доля | 2008-05-03 22:22

В сказках иногда цари переодеваются в простую одежду и ходят "в народ" - послушать, что о них, царях, люди говорят, что думают. Последнее время столько ругани, и причем очень гневной, слышно в адрес "царя" местного разлива, что настоятельно ему и его холопкам не рекомендую ходить в этот самый народ - накостылять могут...

Гість | 2008-05-03 18:34

А как иначе, если не наглостью назвать действия $околова, это наглость, с которой он продвигает проект застройки части Горсада: "решили и будем строить..." "несмотря на мнение жителей, которые против - это не наглость, "вопрос по застройке парка уже решенный" - типа сами решили и все тут? Так, вот пускай они (чиновники) усвоят что мы, черниговцы, гнесмотря на дешевый пиар Моники Фриз в метных ведоостях не поймем ни того проекта, ни этого, с ванальским уничтожением насаждений!!! Что, нельзя было Берестовому довольствоваться участком возле дружбы, пусть юы строил там свой ресторан, так нет же, парк ему мешал, так смотрите господа, подавитесь!

Костян | 2008-05-03 17:55

Гість | 2008-05-02 16:12
  Можно предположить следующий этап такой застройки - платный въезд в центр, другому у наших властей мозги видимо не работают. А жаль ...
+++
Нее..
Они сделают , как на Ниве, где сначала вместо стоянки построили "бутики", а потом, кивая, на общественность и неблагоприятную обстановку с автотранспортом, требуют "земельни дилянки" под автостоянку..

Гість | 2008-05-03 11:09

Гість
В центре хватает общественного транспорта - пользуйтесь им или ходите пешком.

Гість | 2008-05-03 09:16

на счет пушек хорошая идея, это если их даже на металлолом сдать, то куча денег будут.

Мурчащий | 2008-05-03 00:26

     Черниговчане может вспомним! < ХТО З'ЇВ МОЄ М'ЯСО?>

Гість | 2008-05-02 19:17

Хочу сказать всем кто защищает Соколова: он не понимает что и мы тоже жители этого города. Что и мы имеем такое же право на эту землю как и другие. Что мы маленькими сидели на тех же уже "заежженых" жабках, мы бегали по брусчатке на площади, которую вместе с Бутко они хотели на плитку поменять. Уже забыли небось? Так у меня вопрос к нашему патриоту-меру: пушки когда утилизировать будем?

Гість | 2008-05-02 16:12

Все одно построят, только где нормы по парковке, транспорту и т.п.?
  Количество авто растет, в этом районе - автомобили везде где можно, припарковаться тоже вопрос. Можно предположить, что они рассчитывают на парковку поликлиники, затем бывшего кинотеатра Дружба и подьезды к горбольнице и прочим больничным учреждениям по Пирогова. Всем "клиентам" этих учреждений - большой привет от местных властей с их 700 подписями, попасть проехать и поставить машину станет сложнее на порядок.
  Или опять же поступят "по совковски" или уже "по ново украински" - постоят торговый центр на несколько тысяч человек без парковок, и обставят его знаками и гаишниками, благо из бюджета и карманов водителей кормятся. Количество торговых центров в этом районе зашкаливает, а проехать эти два - три квартала днем уже сложно, что будет потом?
  Взять квартал Почтамт Детский Мир Рынок , возьмите опыт МакДональдса, ведь это что-то запредельное для голов местных бизнесменов, как они построили парковку , сейчас точно бы на месте его парковки понаставили ларьков.
  Можно предположить следующий этап такой застройки - платный въезд в центр, другому у наших властей мозги видимо не работают. А жаль ...

Гість | 2008-05-02 06:33

Как этот Соколов уже всех задрал !
Я лично его терпеть не могу, просто НЕНАВИЖУ !!!!!
Дурные те, кто за него во второй раз голосовал.
Сдыхаться его надо поскорее.
Импичмент ему объявить, что ли ?
  Давайте начинать подписи собирать..
А вдруг достаточное количество и насобираем ...

Доля | 2008-05-01 22:21

Надо совсем немного подождать... Вот когда ...-Соколов (Шакалов - лучше звучит!) со свими туниками и пр. нам на головы нас..., может тогда мы и спохватимся. И может даже в морду дадим... А пока... - деревья ведь не кричат и не плачут...

Oper | 2008-05-01 20:39

"Бачу, Ви дуже хороший журналіст=) "
О, я вже журналіст. Та ще й хороший!
.
"Тільки, знаючи особисто Олександра Соколова, нічого поганого про нього сказати не можу"
Як там казав Задорнов? "Чиновники, не обижайтесь, вы все по отдельности хорошие ребята! Но..."
.
"І можу Вас застрежити, що він робить все можливе для того, щоб наше місто було кращим на Україні!"
Так а можна конкретніше? Що зроблено ДЛЯ НАС? Результат? Я думаю вам на пару з Сашком навіть слово на ВВ дадуть. Розкажете, а?

Гість | 2008-05-01 14:20

ГістьЛюди! Схаменіться!!! Олександр Володимирович дуже розумна людина! Всі прекрасно розуміють, що у міськбюджеті грошей ні на що завжди не вистачає, тому й доводиться йти до таких кардинальних рішень. Завдяки цьому підземний перехід хоча набуде більшпрвабливого вигляду, бо по ньому вже страшно спускатися... Хоча кому я все це розповідаю.. Вам спокійно жити у своему селі Подусівка нічого не заважає. А з самим парком взагалі щось треба робити, бовін вже перетворився хто-зна на що... Може при СРСР він і був місцем відпочинку , а зараз або в якусь яму провалишся, або ввечері хтось по голові дасть.. просто жах. Я дії мера підтримую повністю! На жаль, тільки таким чином ми побудуємо справжнє європейське місто!
OperОлександр Володимирович дуже НАХАБНА ВОРЮГА! Всі прекрасно розуміють, що у міськбюджеті грошей ДЛЯ ВКРАСТИ завжди вистачає. Завдяки цьому підземний перехід у такому страшному вигляду, що вже страшно спускатися...
Хоча кому я все це розповідаю.. Вам жити у своему зеленому Чернігові ВЖЕ НЕ ДАДУТЬ. І з самим парком щось І ДАЛІ будуть робити, бо вже СТВОРИЛИ ПРЕЦЕДЕНТ...
І при СРСР він був місцем відпочинку , і зараз ТАМ МАМИ З ДІТЬМИ ГУЛЯЮТЬ. Тільки ЗУПИНИВШИ ВИРУБУВАННЯ ЗЕЛЕНІ ми побудуємо справжнє європейське місто!
Бачу, Ви дуже хороший журналіст=) Тільки, знаючи особисто Олександра Соколова, нічого поганого про нього сказати не можу, бо він лише пішка у владі. І можу Вас застрежити, що він робить все можливе для того, щоб наше місто було кращим на Україні!

Гість | 2008-05-01 09:41

Гістьвы назвали рабочих на фотографии вандалами-это не оскорбление? тогда вы борзописцы.
Дуже добре, що назвали речі своїми іменами. Рубають живе та зелене - вандалізм! І жодні корупційні папери не дадуть жодного виправдання перед Вічністю! Навіть Конституція надає право не виконувати злочинних наказів, а далі вже кожний робить свій вибір.

Гість | 2008-05-01 09:37

SirkoСавенок молодец. Конкретизировал предыдущий материал на эту тему.
Сейчас эра цифровых фотоаппаратов, и некоторые журналисты забыли, что "в начале было Слово". А если бы горсовет догадался представить на своем сайте архитетектурный план предстоящего строительства, то я бы похвалил и горсовет.
До окончания тайного передела городской земли молодцами они не станут никогда. Для придания хоть какой-то легитимности такого дерибана на проведенном по инициативе Оксаны Т-Ф прямом эфире представитель юротдела горсовета что-то мямлил в защиту скрытности подобных дел от глаз людских. Оправдывал то, что на сайте горсовета мы этих решений не видели, не видим и не увидим. Мол, не скажем горожанам, кому какой кусок земли и на каком основании достался. Это, мол, нарушает право нового хозяина некогда общественного добра оставаться в тени. Да и вообще, у этих мурзиков невероятная способность поворачивать существующие законы на 180 градусов. За такую способность то ли при добром Сталине, то ли в современной упорядоченной Беларуси поставили бы к стенке без суда и следствия. И никакая бы прокуратура, не то что журналисты, не звонили бы. А в современной Украине какая-либо власть отсутствует. Есть должностные лица, которым дали "пистолет" и они крутятся как могут. Только вот "пистолеты", а соответственно и куски хлеба, разные. В зависимости от места сидения. А народ сам по себе.
Кстати, народ в такой ситуации давно мечтает, когда же наконец придет нормальный пан и раздаст всем наряды. И вот когда он придет, то вполне возможно, что самые шустрые из прохиндеев первыми будут висеть на столбах. Хотя самые грамотные и толковые могут возглавить окупационные администрации.

Oper | 2008-05-01 01:25

ЧужойА промоскаля,про москаля где?Ведь это они во всех бедах виноваты.
Так а Саша-то - хохол-комсомолець! Це вам навіть не москаль з чужини. Це - трикрат гірше.
Ось такі, мать їх, комсомольці і влаштовували голодомори. Ось такі, свої ж сусіди-виконавці своїми руками творили голодомори. Згрібали навіть крихти у дітей зі столу в далекому 33-му.

Oper | 2008-05-01 01:19

Гістьвы назвали рабочих на фотографии вандалами-это не оскорбление? тогда вы борзописцы.
Це констатація факту. Вирубування парку = знищення корисного = вандалізм.

Oper | 2008-05-01 01:13

ГістьЛюди! Схаменіться!!! Олександр Володимирович дуже розумна людина! Всі прекрасно розуміють, що у міськбюджеті грошей ні на що завжди не вистачає, тому й доводиться йти до таких кардинальних рішень. Завдяки цьому підземний перехід хоча набуде більшпрвабливого вигляду, бо по ньому вже страшно спускатися... Хоча кому я все це розповідаю.. Вам спокійно жити у своему селі Подусівка нічого не заважає. А з самим парком взагалі щось треба робити, бовін вже перетворився хто-зна на що... Може при СРСР він і був місцем відпочинку , а зараз або в якусь яму провалишся, або ввечері хтось по голові дасть.. просто жах. Я дії мера підтримую повністю! На жаль, тільки таким чином ми побудуємо справжнє європейське місто!
Олександр Володимирович дуже НАХАБНА ВОРЮГА! Всі прекрасно розуміють, що у міськбюджеті грошей ДЛЯ ВКРАСТИ завжди вистачає. Завдяки цьому підземний перехід у такому страшному вигляду, що вже страшно спускатися...
Хоча кому я все це розповідаю.. Вам жити у своему зеленому Чернігові ВЖЕ НЕ ДАДУТЬ. І з самим парком щось І ДАЛІ будуть робити, бо вже СТВОРИЛИ ПРЕЦЕДЕНТ...
І при СРСР він був місцем відпочинку , і зараз ТАМ МАМИ З ДІТЬМИ ГУЛЯЮТЬ. Тільки ЗУПИНИВШИ ВИРУБУВАННЯ ЗЕЛЕНІ ми побудуємо справжнє європейське місто!

Oper | 2008-05-01 01:00

Гість
"Только ли этично всех называть взяточниками, коррупционерами и т.д. голословно? Причем это проглядывается во многих статьях., ..."
Що, каменти народні зі статтями редакційними поплутав?

Sirko | 2008-04-30 23:19

Савенок молодец. Конкретизировал предыдущий материал на эту тему.
Сейчас эра цифровых фотоаппаратов, и некоторые журналисты забыли, что "в начале было Слово". А если бы горсовет догадался представить на своем сайте архитетектурный план предстоящего строительства, то я бы похвалил и горсовет.

Чужой | 2008-04-30 22:43

А промоскаля,про москаля где?Ведь это они во всех бедах виноваты.

Костян | 2008-04-30 20:56

В принципе пускай строят. В Европе (куда кстати стремятся многие из нас) площадь торговых помещений на душу населения превышает украинский более чем в два раза.. Хотя я, лично, за то, что бы лучше строили реально работающие научно-исследовательсие институты, дома творчества и тому подобное, а не кабаки, "бутики" и забегайловки.
.

Юрий ПП | 2008-04-30 20:52

Да причем сдесь Соколов???
Ето его свита - Туник Приз-Фриз помаранчевая там под землей туристический центр хочет построить и отдает земмлю своему любимому оранжевому Берестовому!!!
Зрите в корень!

Гість | 2008-04-30 20:37

вы назвали рабочих на фотографии вандалами-это не оскорбление? тогда вы борзописцы.

Владислав | 2008-04-30 20:02

Гість
О , цю пісню про село з тролейбусами я уже від когось білого і пухнастого чув:)

Гість | 2008-04-30 19:55

Люди! Схаменіться!!! Олександр Володимирович дуже розумна людина! Всі прекрасно розуміють, що у міськбюджеті грошей ні на що завжди не вистачає, тому й доводиться йти до таких кардинальних рішень. Завдяки цьому підземний перехід хоча набуде більшпрвабливого вигляду, бо по ньому вже страшно спускатися... Хоча кому я все це розповідаю.. Вам спокійно жити у своему селі Подусівка нічого не заважає. А з самим парком взагалі щось треба робити, бовін вже перетворився хто-зна на що... Може при СРСР він і був місцем відпочинку , а зараз або в якусь яму провалишся, або ввечері хтось по голові дасть.. просто жах. Я дії мера підтримую повністю! На жаль, тільки таким чином ми побудуємо справжнє європейське місто!

Гість | 2008-04-30 19:46

ГістьЗаляканым прокуратурой ***. У соколова есть рабочий телефон, звоните хоть надорвитесь. А есть особистий, приватний. Так на який Ви звонили, на той що вказано у довіднику виконкому, как рабочий, а он у него стационарный в кабинете, или узнали личный и звонили на него? Поговорим......
OperatorЦе Сашко-фізкультурник відписався?
Так давай вже по суті питання пиши. По чому там дають "на волосату лапу" за сотку в центральному парку міста?
Гість
а найцікавіше, що переляканого Сашка захищають дівчата в чорному зазвичай. Цікаво, що він буде робити, коли подзвонять з прокуратури?
:)

Гість | 2008-04-30 19:43

ГістьЗаляканым прокуратурой ***. У соколова есть рабочий телефон, звоните хоть надорвитесь. А есть особистий, приватний. Так на який Ви звонили, на той що вказано у довіднику виконкому, как рабочий, а он у него стационарный в кабинете, или узнали личный и звонили на него? Поговорим......
OperatorЦе Сашко-фізкультурник відписався?
Так давай вже по суті питання пиши. По чому там дають "на волосату лапу" за сотку в центральному парку міста?
заляканим ВВ ***
бідний Сашко, у мене на очах сльози співчуття. Так перелякався, що й слухавки не взяв. Але які претензії, якщо прокуратура дає приклад як треба? Так це там, де не можна. Ну а там де не просто можна, а ще й треба... Вибач Сашко, далі буде тільки гірше.

Владислав | 2008-04-30 19:40

Гість
правильно підозрюєте:) я теж нічого на віру не беру, анонім ви наш :) тільки вказуйте, наш сміливцю, свою електронну адресу замість літер yujuykjuju :)
 і зверніть увагу, редакція ні в чому не звинувачувала шановного двічі мера Олександра Володимировича Соколова :) А нашим читачам кожному окремо пояснюйте, що він білий і пухнастий:) може ще хтось не знає:) Краще пишіть на e-mail редакції та не смітіть коментарями , присилайте матеріал і адресу заодно свою вкажете:)

Гість | 2008-04-30 19:37

Гість
неграмотному юристу Оксаны Владимировны:
Не хватало, чтобы обязанностью СМИ было доносить официальную информацию. Хотите чтобы доносили? Заключайте согласно Закона договор с ВВ, платите деньги и радуйтесь. Правда, если ВВ захочет.
И Оксане Владимировне:
"Та не сприймайте ви так болісно" (с) С. Народенко

Гість | 2008-04-30 19:10

Это хорошо что вы вспомнили про журналистскую этику. Только ли этично всех называть взяточниками, коррупционерами и т.д. голословно? Причем это проглядывается во многих статьях.,а рабочий телефон, если он официальный, публикуют во всех газетах, справочниках, даже на туристических картах, на то он и рабочий чтобы все знали. То что официально объявлено вы можете розголошувати не надо юлить, на то и пресса доводить до людей информацию. Вы ведь постоянно ссылаетесь на Закон про информацию. Я просто подозреваю, что вы звонили не на рабочий и теперь нечего ответить.

Владислав | 2008-04-30 18:58

Гість
Шановний анонімний гостю, в розпорядженні редакції є кілька робочих телефонів шановного Олександра Володимировича, вт.ч "сотка" і робочий мобільний телефон. Всі стаціонарні бере секретарка. Їх Ви можете знайти на сайті міськради і у довідниках. Редакція не має права розголошувати робочий мобільний , інакше ми порушимо журналістську етику. З початку року редакція вперше спробувала потурбувати Олександра Володимировича, це відбулося вчора, 29 квітня о 15.07. Що було далі - сказано в матеріалі. Якщо Ви не вірите, можу викласти на якомусь блозі фото мобільника, де вказані зроблені дзвінки. Але Вам це не допоможе, Ви все одно не повірите. Краще прочитайте віршик С.Михалкова про Фому невіруючого :)

Взуванець | 2008-04-30 18:50

Соколов, молодец. Обогощайся, спеши. Ведь на следующий срок не выберем. И ты это знаешь.Хорошо город надул, справедливый ты наш.

Гість | 2008-04-30 18:36

Может, тогда назовите всем и мы проверим. Я тоже позвоню, вдруг мне ответит, а я вам потом расскажу что сказа, ей богу.

Oper | 2008-04-30 18:23

Гість
" Так на який Ви звонили, на той що вказано у довіднику виконкому, как рабочий, а он у него стационарный в кабинете, или узнали личный и звонили на него?"
Еее... За цією логікою РОБОЧОГО МОБІЛЬНОГО у Соколова не може бути?

Operator | 2008-04-30 18:16

ГістьЗаляканым прокуратурой ***. У соколова есть рабочий телефон, звоните хоть надорвитесь. А есть особистий, приватний. Так на який Ви звонили, на той що вказано у довіднику виконкому, как рабочий, а он у него стационарный в кабинете, или узнали личный и звонили на него? Поговорим......
Це Сашко-фізкультурник відписався?
Так давай вже по суті питання пиши. По чому там дають "на волосату лапу" за сотку в центральному парку міста?

Сергій | 2008-04-30 18:09

Гість"Одержали близько 780 підписів."
Треба говорити чесно, не "одержали" а "купили"
Скажімо так - одержали шляхом підкупу.

Гість | 2008-04-30 18:03

Заляканым прокуратурой ***. У соколова есть рабочий телефон, звоните хоть надорвитесь. А есть особистий, приватний. Так на який Ви звонили, на той що вказано у довіднику виконкому, как рабочий, а он у него стационарный в кабинете, или узнали личный и звонили на него? Поговорим......

неляканим ідіотам :) | 2008-04-30 17:13

ГістьА у меня вопрос к редакции газеты, по какому праву вы звонили соколову на мобильный? Ведь когда звонили вашему шеф-редактору из прокуратуры, то вы подняли галас на весь город с лозунгами о давлении на газету?
приймати дзвінки ЗМІ - за уставом хрест соколова! А прокуратурі, яка щось плутає і телефонує шефреду ВВ з внутрішньосімейних питань, краще телефонувати Соколову з питань суспільноважливих. Хотіли продовження розмови? Вкрай нерозумно і необережно...

Гість | 2008-04-30 16:36

А у меня вопрос к редакции газеты, по какому праву вы звонили соколову на мобильный? Ведь когда звонили вашему шеф-редактору из прокуратуры, то вы подняли галас на весь город с лозунгами о давлении на газету?

Гість | 2008-04-30 15:58

"Одержали близько 780 підписів."
Треба говорити чесно, не "одержали" а "купили"

Гість | 2008-04-30 15:28

как нафига надо? кому? что, не понятно?
В первую очередь, надо Берестовому, ему нужно инвестировать деньги от продажи САЛОмандры, и построить "детинец" мест на сто, и он ради такого бизнеса "за баблом не постоит".
Во вторую очередь нужно Сашку С., и его прихлебателям (заму -Сюрдюку, архитектору - Павлинской), в последний мерский срок, вместе с деревьями, деньжат срубить побольше.
Не против и депутаты на ссессии заработать.
Только не справшивайте, куда пропали ''безГолос громады'' и ''антиНародный Контроль''. они на таких вещах зарабатывают, сначала покричат, а после 'благотворительности' инвестора замолкают. Одно непонятно, куда пропал Сережа Кнуренко с ''Новыми Васюки''?
тут же конкурент строится, а он молчит? наверно боится против Берестовго пойти?

Гість | 2008-04-30 15:02

Остановит ли кто нибудь Суколова, или, лучше написать так: $околова, $ердюка, Павлин$кую ?
Предлагаю назвать парк "Пеньковая Аллея им. $ашка $околова"

abc | 2008-04-30 12:42

"Одержали близько 780 підписів."
Чернігівці можуть пишатися. Ось яка чисельна армія високооплачуваних з бюджету чиновників захищає їх інтереси! А якщо до кількості тих, хто поставив підписи, додати ще й працівників очолюваних ними установ... Скільки ж на них, наших з вами коштів, через бюджет йде щорічно? І яка ефективність їхньої роботи на нашу з вами користь?

Гість | 2008-04-30 10:42

Отремонтировать переходы можно за три две недели, а эти деревья 30 лет росли. Вы за деньги скоро родителей своих продавать начнете. Наверное ни один черниговец не скажет и слова в вашу защиту, если вас повесить за это на соседних деревьях.

Гість | 2008-04-30 10:15

да на фига оно надо народу? вы у народа спросили? Человеку дышать нечем в городе скоро будет. Магазинов этих завались кругом!
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Унікальна подорож у глибину тисячоліть

SVOBODA.FM