Останнє оновлення: 21:50 вівторок, 16 вересня
Укрпошта / гроші
Ви знаходитесь: Економіка / Регіон / На поштарях "зекономили" через збитки у 2,5 мільйони – коментар Приходька
На поштарях зекономили через збитки у 2,5 мільйони – коментар Приходька

На поштарях "зекономили" через збитки у 2,5 мільйони – коментар Приходька

"Високий Вал" вже повідомляв про позбавлення працівників чернігівської "Укрпошти" доплат за інтенсивність праці.

Відповідне розпорядження підписав керівник чернігівської дирекції Володимир Приходько.

Розпорядженням знято доплату у розмірі 123 грн. Ставка оператора 2-го класу до зняття доплат становила 1214 грн., на руки люди отримували близько 1050 грн.

- Если снимут эту доплату, что останется? ... Наша дирекция аргументирует это невыполнением плановых заданий и что наша организация убыточная, НО планы по тарифам мы выполняем. По подписке газет во 2 полугодии мы вышли на 1 место.

Так где-же наши доходы??? О нашей работе можно говорить долго. Но мы уже просто не хотим. Они грозятся нас уволить, если откажемся подписывать этот приказ", - поскаржилися Інтернет-виданню «Високий Вал» працівники «Укрпошти».

Ситуацію з доплатами і не тільки ми попросили прокоментувати директора "Укрпошти" Володимира Приходька:

- Пошта на сьогодні має збитки 2,5 мільйони. І стоїть питання, чи платити регулярно зарплату трохи зменшену, чи взагалі забути що таке зарплата. Тому було прийняте рішення в межах чинного законодавства за погодженням з профспілковим комітетом. Це непросте рішення і прийняте воно нещодавно, а пошта мала збитки протягом року. Був мільйон, потім два. А зараз – це критична точка і зменшується лише доплата. Сама зарплата не зменшується.

- Але ж плани вони виконують, і по передплаті високі показники…

- 100%, я підтримую. Але з 570 відділень майже 250 відділень збиткові, які повністю утримуються з тих планів, що виконує місто. Якби залишити відділення тільки в місті, а сільські закрити, то питань нема – зарплати би виросли до 1500-1800 грн., а пошта б отримувала прибутки. Але ж села не можна піти. Пошта там залишилася єдиним форпостом держави. Це соціальна функція і вона буде залишатися збитковою…

- Ясно… Але часто можна почути, що по окремих обласних виданнях (в т.ч. і приватних – ред.) на місця доведені чіткі плани з передплати. Чому?

- Ніяких планів нема.

- Так наче ж є окремі газети (називаємо видання, за які листоноші активно агітують – ред.), по яких плани є і активно виконуються… Хіба ні?

- … Візьмемо якусь районку. Якщо вона набрала по передплаті 3000 у першому півріччі, звичайно я буду вимагати, щоб і в 2-му півріччі було 3000 екземплярів. По газетах доводяться плани за результатами першого півріччя. Тобто, ніякого упередженого ставлення немає. Інше питання, що деякі редактори їздять по області, допомагають пошті. Це – питання вже інше.

- А як тоді так відбувається, що поштарки в селі цілеспрямовано наполягають на передплаті окремих видань?

- Чекайте, Ви хочете сказати, що інші видання у медіа-просторі не присутні? Чому передплатний тираж «Сіверщини» як був 5 000, так і залишився?

- От якраз про це видання одна сільська поштарка сказала потенційним передплатникам, що "передплата на "Сіверщину" не ведеться"…

- Мені цікаво слухати, як «одна поштарка сказала». Ми ж не будемо порівнювати, що одна баба сказала. Треба взяти роздруківку і порівняти результати передплати по півріччях. Якщо десь буде значний ріст, можна буде звинувачувати… Але повірте, що того нема.

Якщо деякі редактори дійсно працюють в полі, якщо в приміщенні десь ремонт не зроблений, а вони приїхали і дали грошей на ремонт…(??? – ред.). А деякі сидять у теплих кабінетах, а потім приходять і заявляють, що я тисну на поштарів? Ну вибачте!

Якщо деякі редактори вітають поштарів з днем народження і роблять їм невеличкі подарунки, я ж їм того не забороню. Це їх особисте право. А деякі цих поштарів лише на передплатну кампанію згадують. Ви ж зрозумійте правильно. Тиражі – це не моє, це суто газетярське право.

- Але, повертаючись до нашого питання, Ви стверджуєте, що пошта зараз зазнає збитків?

- Так.

- Але ж поштарі, яким порізали доплати, стверджують, що збитку немає.

- Збитку немає в місті. Ще раз почуйте мене. А на селах, де 100 жителів, прохід у поштарки 17 кілометрів, і вона несе дві газети в це село і 5 листів, я маю заплатити за 17 кілометрів проходу і за опалення приміщення пошти. Їй треба піти на пошту, натопити, розкласти газети, взяти собі буханку хліба, взяти пенсії… А потім піти в поле і отримати зарплату менше, ніж отримує оператор.

Тому звісно, найболючіше це відчувають міські працівники, які все виконують. Але ж пошта не однобока. Це насамперед соціальна функція.

- То чи планується їм повернути ці доплати? Бо що таке 1050 грн. для міста?

100%! Ми плануємо до квітня-травня покрити збитки і відмінити цей наказ. А зараз – це або плисти, або втонути. Економіка – річ жорстка. Причому, доплати зняли у всіх крім листонош. У керівництва ця цифра набагато більша.

Як відомо, Чернігівську дирекцію УДППЗ «Укрпошта» 44-річний Володимир Приходько (до цього обов'язки директора тривалий час виконував Олександр Тимощук) очолив 14 січня цього року.

Родом Володимир Валентинович із села Великі Осняки Ріпкинського району. Закінчив Чернігівський державний педагогічний інститут ім. Т. Г. Шевченка (спеціальність «вчитель історії та суспільствознавства») та Національну академію державного управління при президенті України, де здобув кваліфікацію магістра управління суспільним розвитком. Пройшов трудовий шлях від водія до заступника голови Чернігівської облдержадміністрації. Очолював обласну партійну організацію партії "Єдиний центр".

Коментарі (28)

гоблин | 2011-11-10 12:55

все вы такие грамотные а никто не видит что приходько говорит неправду. его стараниями тираж сиверщины поднялся с 5000 до 7400. вроде и мелочь но понемногу у всех отобрали. 2400 - во как поднялся тираж. больше не получается потому как газета бенздарная. вася извини

Іван Кампо | 2011-11-08 18:02

Брехливому й ненажерливому особисто режиму донецьких проффесіаналів головне - аби в команді працювали безвідмовні холуї. А усілякими економічними показниками вони не заморочуються. Нічого, що область на останніх місцях по всьому, крім вимирання й корупції. Головне, що за нас Колгоспний Бригадир в ПР слівце замовив.)))

Семен | 2011-11-08 16:07

Заголоворили незалежність тригубі пустомелі

Сергій_Трегубенко | 2011-11-08 16:02

Сергій_Трегубенко
Горожанкаполностью с вами согласна. черниговщина несколько лет подряд пасет задних в рейтинге по зарплате и проч., а хоменко все руководит регионом и руководит. и все рассказывает жителям области, что они живут хорошо, все лучше. да в европе его б за шиворот взяли и на помойку истории выкинули. а тут при двух президентах пригрелся и ни в зуб ногой
Дякую за розуміння, Горожанка.
Справа навіть не в них, справа в нас, ми не лише дозволяємо так з собою поводитися, ми їх прохаємо про це.
Перегляньте коментарі, жертви комуністичного експерименту аж з себе виходять, захищаючи систему. А в чому вона полягає? Обрати собі пана і вірно йому служити, щоб той не робив. На можна пану критикою заважати, нехай нами рабами править! Бо не буде пана, буде хаос, безлад, життя скінчиться. Це ось, наші реалії у 21 сторіччі на 21-й річниці Незалежності!
Про те, що над нами може бути не пан, а наш спільний інтерес, наші спільно вироблені закони, цим примітивам недосяжно, для них це сильно заумно, для них це маразм. І такі обмежені люди своїм агресивним невіглаством утримують все суспільство на печерному рівні.

,бур | 2011-11-08 15:08

 трегубенко ну який з тобою діалог ,ти сам нерозумієш про .що ти пишеш просто якийсь набір фраз заумних ,десь ,кимось сказаних реченнь, одним словом -маразм

Горожанка | 2011-11-08 15:02

Сергій_Трегубенко
полностью с вами согласна. черниговщина несколько лет подряд пасет задних в рейтинге по зарплате и проч., а хоменко все руководит регионом и руководит. и все рассказывает жителям области, что они живут хорошо, все лучше. да в европе его б за шиворот взяли и на помойку истории выкинули. а тут при двух президентах пригрелся и ни в зуб ногой

Сергій_Трегубенко | 2011-11-08 13:13

"Пургу" люди на посади вибрали. Жодного діалогу з суспільством, жодного узгодження дій. Мовчки роблять свою руйнівну справу.

бур вова | 2011-11-08 08:20

робочий час розпочався починаєм гнать пургу , ти проснувся сокол ясний тригубенко /

Сергій_Трегубенко | 2011-11-08 07:06

Ми маємо розвивати в Україні демократію, щоб навіть прибиральниця в сільському потовому відділенні знала, що потрібно робити для того, щоб країна розвивалася, зарплати зростали, робочі місця збільшувалися, а народ насолоджувався життям.
Коли ж цього не знають і про це не говорять такі як Приходько та Хоменко, коли вони прагнуть одного - керувати при будь-яких політичних силах, то саме вони очолюють руйнівні процеси в Україні.

Сергій_Трегубенко | 2011-11-08 06:55

ВонаВладимир Валентинович, держим за Вас кулачки !!!
Все получится!!!
Доки ми будемо країною, в котрій тримають "кулачки" не на підтримку людей, а на підтримку тих чиновників, котрі погіршують життя людей та їх звільняють, доти нашою участю буде зубожіння і вимирання.
Раби повинні жити по рабськи. Це ненормально, коли раби живуть по людськи. Хочуть жити як люди, нехай себе починають поводити так, як належить людям.

Вона | 2011-11-07 21:45

Владимир Валентинович, держим за Вас кулачки !!!
Все получится!!!

собутыльник | 2011-11-07 18:51

Вован ,перестань чушь пороть,пойдем накатим...

Знаток | 2011-11-07 18:34

Приходько де і чим не управляв, то завжди був ляпсус і справи котилися до нуля. Йому головне триматись за руль, а все інше - по барабану. Хоча на словах - хоч до болячки. Натерпиться з ним ще вся Укрпочта, а не лише почтальйони області. Хоча час покаже.

Сергій_Трегубенко | 2011-11-07 18:27

На жаль, коментарів ні від Хоменка з цього приводу, ні від Приходька, ні від Соколова не буде. А вони б мали пояснити людям, чому ситуація постійно погіршується. Якби людей за людей вважали та прагнули спільно з ними діяти.
На жаль, відношення в них до людей, дійсно як до худоби в хліві - отримаєте стільки корму, скільки Господар дасть. Хто буде протестувати чи голосно мукати, взагалі під ніж, вибачте "під звільнення" мовою документу.
Питання ставити тим, кому сказати абсолютно нічого ні на своє виправдання, ні на пояснення? Дурника включимо, ахінеєю називати почнемо, людину з прізвищем анонімом охрестимо, спробуємо всіляко облаяти і принизити. Щоб в інших не було спокуси відповіді вимагати з чиновників за свої дії.
Головне - зберегти можливість і далі гнобити людей та мовчки руйнувати їх державу. Ось чому замість відповіді по суті, від Приходька читаємо анонімні коментарі.
Що ж, чиновники дуже добре змальовують свій портрет своїми справами, своєю офіційною мовчанкою і своїми брудними анонімними коментарями.
До речі, якщо Приходько такий розумний, то чому він і далі не займається власним бізнесом, а пішов керувати державним? Дуже багато питань до нього...
Виходьте, пане "магістр управління суспільним розвитком", поговоримо про Ваше управління і ОДА, і партіями, і поштою. А під анонімними ніками коментарі не пишіть, то дуже принизливо. Звісно, якщо є хоч краплина гідності.

Семен | 2011-11-07 16:50

печкин сергію тригубенку коли вже тобі нещасному приходько нагадити встиг ,тиж я впевнений лизоблюд . який і привітаться з ним боїшся ,як ти можеш судити хто бездарний хто талановитий. твій талант писати анонімні пасквілі і радіти тому що спортив комусь нерви. а дома зїсти кільки в томаті і думать кому ще завтра нагадить ,
Сергій_Трегубенко
Тригубенко, сплюнь через третю губу і займись ділом, а то ахінею несеш

Сергій_Трегубенко | 2011-11-07 16:21

печкин сергію тригубенку коли вже тобі нещасному приходько нагадити встиг ,тиж я впевнений лизоблюд . який і привітаться з ним боїшся ,як ти можеш судити хто бездарний хто талановитий. твій талант писати анонімні пасквілі і радіти тому що спортив комусь нерви. а дома зїсти кільки в томаті і думать кому ще завтра нагадить ,
Якби ж один Приходько. Всі такі як він. Бо ці люди беруться керувати, керують мовчки, не радячись з народом, як це робив і Приходько, як робить і Хоменко. Проте, вони радяться між собою та діють в своїх інтересах. Це неодмінно призводить до погіршення життя людей і руйнації України.
Подібні тоталітарні керівники привели до розвалу СРСР, тепер знищують Україну.
Тобто, вони не просто гидять всім нам, вони нас знищують. Мовчки.
Попрохайте Приходька та Хоменка, нехай виходять на відкрите спілкування, нехай пояснять, що зробили і роблять корисного для українців. Може й доведуть, що це я, а не вони Україну знищую. Доведуть - вибачусь і покаюсь. Але вони мовчатимуть, бо добре знають, яку шкоду приносили й приносять своєю мовчазною діяльністю. На людські очі з'являться перед виборами, з позиченими у Сірка очима, знову людьми керувати прагнутимуть.

печкин | 2011-11-07 15:57

сергію тригубенку коли вже тобі нещасному приходько нагадити встиг ,тиж я впевнений лизоблюд . який і привітаться з ним боїшся ,як ти можеш судити хто бездарний хто талановитий. твій талант писати анонімні пасквілі і радіти тому що спортив комусь нерви. а дома зїсти кільки в томаті і думать кому ще завтра нагадить ,

Сергій_Трегубенко | 2011-11-07 15:47

небайдужа
Operator."... цікаво, а сам приходько отримує інтенсивність?"
А воно йому треба? :)
"... порядні люди самі залишають посади, якщо в них не виходить справно керувати"
А непорядних НКВС виносить. Хоча... стоп, зараз вже не виносить. Ось і маємо те, що маємо.
Ні, Operator, Приходько при будь-якій владі буде серед тих, хто керує НКВС. Приходько, Хоменко, Соколов. І НКВС виноситиме тих, хто їм заважатиме нищити Україну.
Потрібно розвивати демократію, здатність народу бути господарями країни і керувати чиновниками, бо сьогодні ми живемо догори ногами, коли чиновники значно вище нашого розуму, з допомогою якого ми їх обрали.

Operator. | 2011-11-07 15:39

небайдужа
"... цікаво, а сам приходько отримує інтенсивність?"
А воно йому треба? :)
"... порядні люди самі залишають посади, якщо в них не виходить справно керувати"
А непорядних НКВС виносить. Хоча... стоп, зараз вже не виносить. Ось і маємо те, що маємо.

гость | 2011-11-07 14:54

Еще в СССР был старый анекдот, я его сейчас постоянно вспоминаю смотря на наших политиков. Бог создал три качества: УМ, ЧЕСТНОСТЬ и ПАРТИЙНОСТЬ, но человеку дал только два из них. Поэтому если человек честный и партийный, то не умный, если умный и партийный, то нечестный, а если умный и честный, то не партийный. Раз говорят у Приходько большой интеллект, то делайте выводы.

Сергій_Трегубенко | 2011-11-07 14:53

Сергій_Трегубенко
ІгорСергію. Не тобі судити Приходька. З його інтелектом і умінням та деякими іншими рисами він завжди знайде собі вискооплачувану роботу. На відміну від тебе. А ти завжди будеш українським проетар"ятом з нереалізованою самооцінкою у райцентрі Мена.
Сподіваєтеся, що цей посткомуністичний маразм буде продовжуватися вічно? Але на всяк випадок прізвище ховаєте?
А чим Приходько гарний, що він вміє, окрім як найкращим чином використати недосконалості суспільного устрою? Може він державу творив та зміцнював у ОДА? Ні. Може на Укрпошту пішов її розвивати та за людей піклуватися? Теж ні, матеріал тому доказ. А те, що може людей всіляко утискати і за рахунок цього збагачуватися та займати керівні посади, то це так, це його і йому подібних талант. Я не претендую на таку роль.
Але, шановні, не сподівайтеся, що так буде безкінечно. І всі оці керівники Чернігівщини будуть прославлені у віках за їх "заслуги" перед людьми і країною.

гость | 2011-11-07 14:50

ого рассуждения об интеллекте пошли, у Сталина с Лениным ого-го какой интеллект был, что не мешало им губить народ. При чем тут какой у него интеллект? ясень красен что он в накладе не останется, он же партийный босс ЕЦ, соответсвенно укрпошта это корыто которое он получил при вхождении ЕЦ к власти. Балога МЧС, Приходько Пошту и ему до лампочки ее проблемі. Цель одна у них всех- нахапать побольше за как можно менее короткое время, варяги или татары а народ ясыр.

тезка | 2011-11-07 14:46

"У керівництва ця цифра набагато більша." - перепрошую. приходько й про себе пожалівся. начебто йому теж доплати відрізали. може, недоїдає бідолашний з того, що залишилося? я навіть уронив скупу чоловічу сльозу, коли останню фразу його виправдовування прочитав

Ігор | 2011-11-07 14:35

Сергій_Трегубенко
Сергію. Не тобі судити Приходька. З його інтелектом і умінням та деякими іншими рисами він завжди знайде собі вискооплачувану роботу. На відміну від тебе. А ти завжди будеш українським проетар"ятом з нереалізованою самооцінкою у райцентрі Мена.

тезка | 2011-11-07 14:34

а нехай товариш приходько спробує прожити на ту "зарплатню", що отримують його підлеглі! оце цікаво б було! нарешті б схуд, може, нарешті на людину став би схожим

небайдужа | 2011-11-07 14:28

цікаво, а сам приходько отримує інтенсивність? а то в нас так бува, що прості робітники не отримують, а керівник - так. а взагалі, порядні люди самі залишають посади, якщо в них не виходить справно керувати. проте це не про нинішніх. то було за царських часів. нині будуть чіплятися за корито, поки руки не відірвуть

Сергій_Трегубенко | 2011-11-07 14:27

Чому люди завжди обирають до влади найбільш бездарних та нікчемних?

Горожанка | 2011-11-07 14:24

"классного" руководителя заполучила почта. припоминается, до своего назначения "главным почтальноном области", вова приходько "работал" в областной госадминистрации. видимо, также "успешно". теперь "усиливает" нашу почту. интересно, что он в следующий раз возглавит?
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Маловідомі факти про загибель Гонгадзе. ФОТО

SVOBODA.FM