Останнє оновлення: 18:53 середа, 30 жовтня
Тижневий огляд газет
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / Куди приведе «необ'їзна» «дорога життя»?
Куди приведе «необ'їзна» «дорога життя»?

Куди приведе «необ'їзна» «дорога життя»?

Тема можливого будівництва в районі вулиці Савчука вже не один тиждень на сторінках чернігівської преси та на вустах городян. Намагалися розібратися в цьому питанні минулого тижня журналісти кількох видань.

Ґрунтовно підійшла до проблеми «Семь дней». Крім аналізу невеликої наявної інформації про проект забудови 21 району (Міський парк та вул. Савчука), видання подає думки мешканців мікрорайону та офіційних осіб.

Позицій традиційно три: 1. Місцеві жителі та екологи - «проти» такого будівництва, влада - відповідно «за», третя позиція посередині - треба спочатку детально вивчити питання, розставити всі крапки над «і», а потім приймали зважене рішення.

Проте, влада серйозно налаштована «продавити» цей проект. Це видно зі слів заступника мера Олександра Сердюка - для цього навіть готові піти на зміни Генплану міста. Підтримує будівництво і голова обласної організації Союза архітекторів України Віталій Травка.

На сторінках «Сіверщини» плани міської ради будувати на вулиці Савчука коментує заступник начальника державного управління охорони навколишнього природного середовища в області Людмила Івашко. Спеціаліст однозначно заявляє, що дозволу на таке будівництво природоохоронні державні інстанції не давали.

Безкоштовне інформаційне видання «Вектор - НОВИЙ ЧЕРНІГІВ» вміщує під рубрикою «Голос громади» лист мешканця мікрорайону Савчуки, який обґрунтовує неможливість будування об'їзної дороги відповідними державними стандартами такого будівництва.

 

Знову на майдан

Про протести автоперевізників перед ОДА минулого тижня пишуть «Місто», «Весть, «Гарт» та «Деснянська правда».

Видання подають позицію обласної влади, вустами заступника голови ОДА Олександра Бєльського, який відкидає всі звинувачення перевізників та говорить про конфлікт бізнес інтересів різних підприємців. Хоча факт заборгованості держави за перевезення пільговиків є незаперечним.

 

Роздуми Олега Олексійовича про землю

«Сіверщина» «крупним планом» подає інтерв'ю заступника голови Чернігівської обласної ради Олега Обушного, що на півтори сторінки роздумує стосовно ситуації з землею сільськогосподарською призначення. Це ж інтерв'ю знаходимо і на сторінках «Гарту».

На іншій сторінці журналіст «Сіверщини» Олександр Ясенчук порівнює мирське життя та статки православних єпископів московського та київського патріархатів.

 

Наша Юля лучше всех!

Щоправда, песимізму «Сімейки» щодо інфляційних процесів геть не поділяє газета обласної ради «Деснянська правда»

 Наведу лише невелику цитату: «Зростання доходів українців нині неабияк випереджає темпи інфляції. Так реальні наявні доходи українців на січень 2008 р. зросли на 23, 4%». І це все «перемога антиінфляційної стратегії, яку розробив уряд Тимошенко». А Ви що, хіба не знали? Ну то мерщій читати «Деснянку» - може і справді зарплата на чверть підвищиться!

Як не дивно, «Сіверщина» теж підтримує мажорний настрій щодо інфляції в цьому році. І все завдяки «Кабінету міністрі на чолі з Леді Ю». Зате «на горіхи» від обох видань дістається попередньому уряду Віктора Януковича, який залишив велику інфляцію теперішньому уряду.

«Гарт» оцінив перемоги теперішнього уряду вже на газовому фронті. «Согласно договоренностям, которые своей непоколебимой позицией достигла Тимошенко, никаких старых и новых посредников в 2008 году в Украине не будет.»

І на завершення, інформація про наміри Секретаріату Президента відправити Тимошенко у відставку. Про підступного Балогу та його політичні сценарії вкотре на сторінках «Гарту».

 

Ніякої показухи, тільки готовність!

Захоплено пишуть про виставку комунальної техніки в центрі міста приуроченої до дня комунальника «Місто» та «Чернігівські відомості».

Щоб не виникало питань у «злобних критиканів» щодо доцільності таких заходів, начальник управління ЖКГ Вадим Антошин чітко заявив: «Мета виставки - показати жителям Чернігова готовність комунальних підприємств вирішувати всі виникаючі проблеми задля забезпечення нормальної життєдіяльності міста»

 

Під увагою ігромани

Проблемі ігрової залежності приділяють увагу «Сіверщина» та «Чернігівські відомості». Перші пишуть про трагічні випадки пов'язані з гральними автоматами та пропонують жителям області спрямувати заяви на адресу обласної ради з вимогою винести розташування гральних автоматів за межі населених пунктів.

Другі повідомляють про рішення виконкому міської ради обмежити присутність дітей в комп'ютерних клубах.

Доречі, міська рада на останній сесії затвердила регуляторний акт стосовно ігрового бізнесу в місті, тож варто чекати продовження публікацій на цю тему в місцевих виданнях.

 

Привернули уваги і такі матеріали:

«Весть» піднімає проблему недостатності комплектації лікарями дитячої поліклініки міста. За зміну лікарі змушені приймати 60 дітей при нормі 25. А звідси і неймовірні черги, в яких доводиться годинами сидіти молодим мамам з немовлятами. Проблема, як завжди в грошах. Молоді лікарі просто не хочуть іти працювати за 70 гривень в поліклініці.

Що воно таке те ОСББ пояснють на стрінках «Міста» всім охочим відмовитись від послуг ЖЕКів та створити своє об'єднання співвласників багатоповерхових будинків. Наразі таких новаторів в Чернігові всього 14.

«Семейная газета» минулого тижня порівнювала ріст президентів: найвищим виявився Михайло Саакашвілі - 190, другим був наш Віктор Андрійович з 186, найнижчим виявився новообраний Президент Росії Дмитро Медведєв - 162см, це на 8 см менше ніж у його попередника Володимира Путіна.

Турбуючись про обивателя, «Семейка» збирає інформацію та думки експертів про цьогорічну інфляцію та радить який посуд є кращий та безпечніший для приготування їжі.

 

P.S. До всіх небайдужих, що коментують тижневі огляди преси, звертаюся з пропозицією змінити писання жовчних коментарів в бік автора в конструктивне русло. І спрямувати енергію та інтелектуальні потуги на наповнення розділу коментарі своїми думками, зауваженнями та позиціями щодо публікацій минулотижневої преси.

Разом зможемо більш об'єктивно оглянути наші місцеві друковані видання!

З повагою, автор.

Коментарі (21)

Гость | 2008-03-26 14:29

Мені сподобалось.
Зацікавила інформація про статтю в сімейці - про зріст президентів. Зробила висновк - Росіян тягне на Наполеонів - дрібних але противних.

Бондарев Олександр | 2008-03-25 11:24

Дуже приємно! і дякую, що згадали "НЕ злим...".
Паша, а Ти "попал в точку" з Оглядом! Бачиш як обговорюють!
Я не розумію, чому комусь не подобається стиль?!? По абзацам розбито, є цитати - що зацікавило, пішов та купив газету.
ПАША - ТАК ТРИМАТИ!!!

Гість | 2008-03-25 08:52

не Бондарев
Игорь
Кнур жадный, поэтому ему не пренадлежат газеты. Есть у него какаято ... - называется "Новый Чернигов", а занимаетя ей автор обзора. Но газетой это назвать сложно.

Игорь, обрати внимание на последние 3-4 номера. Или тебе лишь бы воздух вибрациями..? Тут просили, я скажу: ПАША - молодец! Особенно полезно для аудитории интернета, которая в большинстве своем в газеты не заглядывает, равно как и в зубы дареному коню. Из конструктива - желаю больше авторского стиля. Говори о наиболее важных событиях недели, сравнивая их с отражением в газетах. Чтобы читателю было ясно - хорошее зеркало или так себе. Старайся ловить и тонко чувствовать тенденции во власти, замечай властные рефлексы и иронизируй над ними. Имею ввиду хотя бы повадки Соколова и его свиты в свете последней сессии. Очень забавно и комично иногда наблюдать, как власть даже на микроуровне и свободный доступ к ресурсам влияет на характеры людей. Покажи грань, отделяющую происходящее на самом деле от написанного в газетах. Эти несостыковки иногда ведь достойны целого театра гротеска! Да, это искусство, это требует погружения в мысли в течение недели. Но у тебя должно получиться.

  Ось-ось. А поки - газети пишуть про таке...
Треба писати в огляді, що пишуть газети і як. а не про що.
Поки - це ...
Желаю успіхів в майбутньому.
Как завещал великий Ленин...

не Бондарев | 2008-03-25 08:42

Игорь
Кнур жадный, поэтому ему не пренадлежат газеты. Есть у него какаято ... - называется "Новый Чернигов", а занимаетя ей автор обзора. Но газетой это назвать сложно.

Игорь, обрати внимание на последние 3-4 номера. Или тебе лишь бы воздух вибрациями..? Тут просили, я скажу: ПАША - молодец! Особенно полезно для аудитории интернета, которая в большинстве своем в газеты не заглядывает, равно как и в зубы дареному коню. Из конструктива - желаю больше авторского стиля. Говори о наиболее важных событиях недели, сравнивая их с отражением в газетах. Чтобы читателю было ясно - хорошее зеркало или так себе. Старайся ловить и тонко чувствовать тенденции во власти, замечай властные рефлексы и иронизируй над ними. Имею ввиду хотя бы повадки Соколова и его свиты в свете последней сессии. Очень забавно и комично иногда наблюдать, как власть даже на микроуровне и свободный доступ к ресурсам влияет на характеры людей. Покажи грань, отделяющую происходящее на самом деле от написанного в газетах. Эти несостыковки иногда ведь достойны целого театра гротеска! Да, это искусство, это требует погружения в мысли в течение недели. Но у тебя должно получиться.

Олег | 2008-03-24 22:44

Гість Бессплатно не должно означать бездарно

Бездарностью несет в данном случае от критиков. Если по-настоящему не нравится, то где кураж? Где аргументы? А так... Глупые предъявы из разряда попросить Савика Шустера станцевать. Но ведь у каждого свой стиль, свой формат. Оно конечно можно и Шендеровича пригласить, и Шустера обзоры делать. Конечно вопрос еще и в качестве обозреваемого материала, и в самой публике, в зрительном зале. И в событиях, которых публика достойна здесь и сейчас. И нужно ли "ВВ" себя этим всем обременять после всего? Особенно умиляют мольбы некоторых писателей не метать перед ними бисер в этом смысле. Может витиевато сказал, но на одном львовском сайте видел мониторинг публикаций газет, а по простому обычный набор заголовков. Для некоторых недовольных как по мне самое оно. На месте автора и сайта я бы ориентировался на качественную целевую аудиторию. Возможно, как уже предлагали, остановился бы на платном сервисе для состоятельного заказчика. И еще странный момент. Почему тянет на обсуждения автора, а не событий недели? Личность автора меняет их суть, цвет и запах?

Гість | 2008-03-24 22:05

Гість
Гість
Гість
Согласен, что и на этой неделе обзор никакой. А хотелось бы... Павел, может подучишься. Вот например http://www.unian.net/ukr/news/news-242718.html - это обзор событий. Попробуй в таком же формате делать, с ссылками на газеты. Более детально описывая то, что они пишут, а не только то О ЧЕМ пишут. Выборчоно и по темам и по газетам. И, не стоит скрывать, чуть преубежденно. А то даже Бондарев не написал "Паша молодець". Это, наверное что-то уже означает :)
А холодного пива Вам по какому адресу на шарика поднести?

  Бессплатно не должно означать бездарно

Гість | 2008-03-24 21:51

Гість
Согласен, что и на этой неделе обзор никакой. А хотелось бы... Павел, может подучишься. Вот например http://www.unian.net/ukr/news/news-242718.html - это обзор событий. Попробуй в таком же формате делать, с ссылками на газеты. Более детально описывая то, что они пишут, а не только то О ЧЕМ пишут. Выборчоно и по темам и по газетам. И, не стоит скрывать, чуть преубежденно. А то даже Бондарев не написал "Паша молодець". Это, наверное что-то уже означает :)
А холодного пива Вам по какому адресу на шарика поднести?

Oper | 2008-03-24 21:49

"Более детально описывая... " - Ну знаєте, кількість тих хто дочитає статтю обернено пропорційна обсягу матеріалу.

Гість | 2008-03-24 21:38

Согласен, что и на этой неделе обзор никакой. А хотелось бы...
Павел, может подучишься. Вот например http://www.unian.net/ukr/news/news-242718.html - это обзор событий. Попробуй в таком же формате делать, с ссылками на газеты. Более детально описывая то, что они пишут, а не только то О ЧЕМ пишут. Выборчоно и по темам и по газетам. И, не стоит скрывать, чуть преубежденно.
А то даже Бондарев не написал "Паша молодець". Это, наверное что-то уже означает :)

Обізнаний | 2008-03-24 21:31

Деякі індивіди пишуть коментарі з таким почуттям, ніби передплатили цей інформаційний продукт за $100 на місяць ;). Навіть виникає пропозиція сайту зробити огляди платними, з глибоким аналізом за всіма канонами. І оприлюднити потім статистику платної передплати, щоб ми всі порівняли кількість розумників з кількістю тих, кому дотримання усіх захмарних вимог дійсно потрібне аж до глибини власної кишені ;)). Тоді і висновок буде - по суті це все, чи звичайне чванство-заздрість з небажанням винесення сміття з хати. Адже скрізь почитають, не тільки в Чернігові, Києві чи в Україні

Oper | 2008-03-24 21:29

Алусик
 І чого про Еспресо цього разу нема?
Напевно тому, що це не газета. Це те ж саме, що й черговий щотижневий папірець якось фірмочки із встановлення вікон. Тіки маса витраченого паперу і фарби відрізняються.
Алусик
Вони ж підійняли планку безкоштовної рекламної газети хіба ні?
Що інші думають з цього приводу?

Планка безкоштовної рекламної газети - це смітник, пункт прийому макулатури або сільська грубка - на розпал.
Алусик ...хотілося щоб ви, Павло, ще коли був перший номер Еспресо розглянули цю газету не в контексті що там хто про що в ній написав, а ще й в том плані, ЧИМ ця газета вирізняється серед безкоштовних сміттєвих видань...
Тим, що вичищати поштову скриньку тепер треба ЩЕ частіше. Бо поштарка не зможе увіпхати рахунки комунальних дарможерів. А якщо хочеться - беріть пачку такої макулатури і робіть огляд безкоштовних спамових видань. Розмістите потім у тому Ехперсо. Чи як його там...

Игорь | 2008-03-24 18:12

Алусик
Гість
ЗОЛОТЫЕ СЛОВА - но это ж сколько времени потратить надо, какую работу провести, а "огляд преси" - что - сел прочел, пересказал как смог, опять же на Главную есть что выложить...
Хотя и "огляда преси" вполне достаточно еженедельно - но это если по минимуму.
А если по максимуму - конечно же гораздо больше волнуют вопросы КАК и КАКИЕ ИМЕННО СМИ влияют на нас с вами и в каком контексте и т.д. и т.п.
По поводу вопроса чья газета принадлежит Кнуру никто так и не ответил...

  Кнур жадный, поэтому ему не пренадлежат газеты. Есть у него какаято ... - называется "Новый Чернигов", а занимаетя ей автор обзора. Но газетой это назвать сложно.

Алусик | 2008-03-24 18:02

Гість
ЗОЛОТЫЕ СЛОВА - но это ж сколько времени потратить надо, какую работу провести, а "огляд преси" - что - сел прочел, пересказал как смог, опять же на Главную есть что выложить...
Хотя и "огляда преси" вполне достаточно еженедельно - но это если по минимуму.
А если по максимуму - конечно же гораздо больше волнуют вопросы КАК и КАКИЕ ИМЕННО СМИ влияют на нас с вами и в каком контексте и т.д. и т.п.
По поводу вопроса чья газета принадлежит Кнуру никто так и не ответил...

Гість | 2008-03-24 12:06

"Разом зможемо більш об'єктивно оглянути наші місцеві друковані видання!"
.
Навіщо їх оглядати "разом"? Цікавіше написати, кому які газети належать, які газети мають який вплив на формування думки чернігівців. Які більше спрямовані на область. Яка аудиторія у яких газет...
А потім зробити акцент - завдяки цій публікації, не виключено, що у цієї категорії жителів цього міста може скластися така думка.
Тоді ми зможемо прогнозувати, реально оцінювати значення публікацій. Реально говорити про те, як події в місті впливають на світогляд чернігівців, електоральні тенденці і т.д.
Заголовки і теми я і сам подивлюся.

Світлана | 2008-03-24 12:00

???
а ДЕ Ж ЖУРНАЛІСТСЬКА СОЛІДАРНІСТЬ? Чому місцева преса не написала про два конфлікти влади та ЗМІ - з представником ОПОРИ та Gold Future?
Невже журналісти не розуміють, що якщо вони мовчатимуть, їх завжди ганятимуть?

  Це не з журналістами проблеми, а з псевдооглядами. Про події з ЗМІ написала газета 7 дней. Об'єктивно, зважено подавши дві точки зору і кілька слів від редакції. На 2 стор.
Тому, шановні, проблеми з журналісткою етикою, звісно є, але і з зором у Паши, очевидно так само

Гість | 2008-03-24 09:50

Алусик
Гість
А яка ж у нього газета?
До автора огляду:
 І чого про Еспресо цього разу нема?
Ще б хотілося щоб ви, Павло, ще коли був перший номер Еспресо розглянули цю газету не в контексті що там хто про що в ній написав, а ще й в том плані, ЧИМ ця газета вирізняється серед безкоштовних сміттєвих видань...
Вони ж підійняли планку безкоштовної рекламної газети хіба ні?
Що інші думають з цього приводу?

  Теорія просування газети експресо очевидна. Але сама по собі газета нічого не являє собою. Теорія просування фірми Вена + за бабки рекламодавців. От і вся газета. Тому правильно, Паша, нефіг піарить всяку фігню. Це не газета, а чергове сміття в ящиках.

Гість | 2008-03-24 09:46

Хотел почитать что же там написали "7 дней" но на сайте obyava.com.ua предыдущий номер, сайт не обновили, и свежий номер по затройку горсада и Савчукам почему то не разместили???

Алусик | 2008-03-24 09:40

Гість
А яка ж у нього газета?
До автора огляду:
 І чого про Еспресо цього разу нема?
Ще б хотілося щоб ви, Павло, ще коли був перший номер Еспресо розглянули цю газету не в контексті що там хто про що в ній написав, а ще й в том плані, ЧИМ ця газета вирізняється серед безкоштовних сміттєвих видань...
Вони ж підійняли планку безкоштовної рекламної газети хіба ні?
Що інші думають з цього приводу?

Гість | 2008-03-23 23:44

Гість
Враження таке, що ці огляди робляться тільки для того, щоб навязати точку зору, що дорога і забудова - це погано! Ми і так це знаємо, що далі?
А далі - нічого не робимо!

Гість | 2008-03-23 22:29

Враження таке, що ці огляди робляться тільки для того, щоб навязати точку зору, що дорога і забудова - це погано! Ми і так це знаємо, що далі?
А. забув, ще треба нагадати читачам, що у Кнуренка є своя газета.

??? | 2008-03-23 22:18

а ДЕ Ж ЖУРНАЛІСТСЬКА СОЛІДАРНІСТЬ? Чому місцева преса не написала про два конфлікти влади та ЗМІ - з представником ОПОРИ та Gold Future?
Невже журналісти не розуміють, що якщо вони мовчатимуть, їх завжди ганятимуть?
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Унікальна подорож у глибину тисячоліть

SVOBODA.FM