Останнє оновлення: 17:51 неділя, 15 червня
А судді хто?
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / Сім’ю з дитиною виселяють на вулицю, на мороз
Сім’ю з дитиною виселяють на вулицю, на мороз

Сім’ю з дитиною виселяють на вулицю, на мороз

Чи виконує держава зобов’язання перед своїми громадянами, гарантовані Конституцією України?

Зокрема, статтею 3 основного Закону: «Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави».

Гарантії – "мертві"

Нещодавно довелося пересвідчитися, що ці гарантії бувають порожнім звуком, «мертвим словом» на тлі могутньої системи, яка зветься українським судочинством.

П’ять років тому чернігівський приватний підприємець Костянтин Шокур оселився в однокімнатній квартирі на вулиці Нафтовиків (у мікрорайоні Масани), уклавши при цьому, як водиться, договір про найм житла зі своїм родичем Володимиром Сергєйчиком. Але останній раптово помер.

І тут претензії К.Шокуру пред’явило комунальне підприємство ЖЕК-13, адже з’ясувалося, що укладений був договір не найму, а піднайму. Підприємцю запропонували виселитися з квартири, оскільки КП ЖЕК-13 прийняло рішення припинити процес її приватизації у зв’язку зі смертю наймача.

Виник конфлікт, підсилений ще й тим фактом, що Костянтин Шокур проживає у квартирі разом із дружиною і сином-інвалідом 1996 р. народження, а іншого житла він не має. Представники ЖЕКу на поступки не пішли, а звернулися до суду з метою примусового виселення сім’ї з квартири.

З метою захисту свого та своїх близьких права на житло, К.Шокур звернувся до Новозаводської районної і Чернігівської міської рад та КП ЖЕК-13. 6 серпня 2009 р. Новозаводський суд Чернігова виніс рішення про виселення К. Шокура. Він оскаржив це рішення в Апеляційному суді області, але останній не знайшов підстав для скасування рішення попереднього суду.

При цьому, на думку представника Костянтина Шокура – юриста Вадима Харченка, у первинному суді були суттєві порушення прав постраждалої сторони. По-перше, чинився тиск на відповідача, а по-друге, самого В.Харченка вперше за багато років його юридичної практики видалили з судової зали, без будь-якої вмотивованої ухвали і навіть без попередження, як того вимагають процесуальні норми.

Костянтину Шокуру при цьому було надано 25 хвилин (!) для того, щоб він знайшов собі адвоката і уклав з ним угоду. Хіба не повна вакханалія і нісенітниця?

До Верховного суду – непроста дорога

К.Шокур і В.Харченко вирішили оскаржити рішення Новозаводського суду у Верховному Суді України і призупинити виконання рішення суду, маючи намір продовжити боротьбу за гарантовані Конституцією права і призупинити впровадження рішення суду.

Згідно із законодавством, ВСУ має внести конституційне подання до Конституційного Суду та на час розгляду питання зупинити виконання рішення загального суду. Але коли Костянтин Шокур розпочав збір документів для подання у Верховний Суд, Новозаводський суд почав чинити штучні перепони, затягуючи процес видачі документів. Відповідач їх таки отримав, але ці документи не відповідали вимогам ВСУ (їх там просто не стали б розглядати).

А вже наступного дня додому до Костянтина Шокура завітали судові виконавці, щоб перевірити виконання рішення суду.

З ними мали б прийти і двоє співробітників міліції, які «допомогли» б виконати судове рішення. Однак зранку в Новозаводському суді стало відомо, що юрист Вадим Харченко разом з представником громадянського руху «Народна самооборона» і журналістом будуть присутніми у квартирі Шокура під час візиту судових виконавців. Останні прийшли, але без правоохоронців.

Будучи зобов’язані перевірити факт виконання Костянтином Шокуром рішення суду, судові виконавці обмежились отриманням його письмового пояснення про причини невиконання судового рішення. Основним аргументом була неможливість виселення з квартири серед зими. Хоча закон не регламентує такого аспекту, але вже склалась практика, що стала частиною національного звичаєвого права України – взимку людей з квартир не виселяють.

Куди ж іти?

Позивач отримав двотижневу відстрочку виконання присуду і разом із юристом зайнявся оформленням усіх необхідних документів для подання їх до Верховного Суду України, не втрачаючи надії на справедливе вирішення проблеми.

14-15 грудня у Новозаводському районному суді відбувся розгляд заяви К.Шокура щодо відстрочки рішення суду. «Як законослухняний громадянин, я згоден виконати рішення суду, але зараз не маю такої можливості. Тому прошу відстрочити виконання цього рішення до закінчення опалювального сезону. Бо зараз просто не маю куди йти. Не на вулицю ж у мороз…» – заявив на початку засідання Костянтин Шокур судді Юрію Овсієнку.

Суддя не взяв до уваги аргументів відповідача, серед яких були й інші: син-інвалід, соціальна незахищеність, малі статки сім’ї. Як не зважив і на зауваження його представника Вадима Харченка стосовно процесуальних порушень, що мали місце на засіданні суду 6-го серпня.

Неухильним був і Сергій Кутуков – представник позивача – комунального підприємства КП ЖЕК-13. Ось його аргументи: звичаєве право не є підставою для відстрочування судових рішень, а також під час розгляду справи не було надано документів щодо матеріального становища відповідача і хвороби його сина.

Після оголошеної суддею перервою у розгляді заяви, вранці 15 грудня Костянтин Шокур з’явився до Новозаводського суду з необхідними документами та свідками, але у його клопотанні щодо пред’явлення додаткових доказів було відмовлено. За словами судді Юрія Овсієнка, вони не можуть подаватися до розгляду в процесі судового засідання. Хоча це суперечить процесуальним нормам. Дебати компромісу між сторонами теж не принесли. Всі чекали кінцевого присуду.

Він був таким: у відстроченні виконання рішення Новозаводського суду від 6 серпня 2009 р. щодо виселення з квартири гр. Шокура К.П. відмовити. Виконання присуду провести у примусовому порядку.

Права людини? А що це таке?

Рішення українських судів обов’язкові до виконання на всій території держави Україна. Це закон. Але… Про яку справедливість закону можна говорити, якщо рішення судових інстанцій ідуть врозріз із Конституцією України? Зокрема, з вищенаведеною статтею 3.

Як же тоді людині поважати власну державу, яка посеред зими викидає її на вулицю? Вірити у справедливість і «обов’язок» цієї держави? Де ж правовий підхід до судочинства, де людяність і гуманність, виразником якої мають бути закони й суди? До того ж, крім основного закону України подібним процесом судового розгляду порушується й міжнародна Конвенція про захист прав людини і її основних свобод. А це вже прецедент не на користь України.

Моральна драма Костянтина Шокура зрозуміла будь-якій нормальній людині – держава фактично робить його бомжем. Квартиру купити, як і наймати житло, він не в змозі, бо статки не дозволяють. Якийсь час можна пожити у друзів-знайомих, але недовго. Що ж далі? Зима – хвороба – смерть?

Сам Костянтин Петрович збирається боротися до останнього і хоче звернутися до Верховного Суду. Хоча там теж «справа темна». Його представник Вадим Харченко результат судового розгляду справи свого клієнта резюмував так:

– На жаль, радянська система судочинства залишила у спадок незалежній Україні виключно позитивістський підхід до права. У практичному правозастосуванні поняття права зводиться до поняття закону і закон разом із підзаконними актами виступають якщо не єдиним, то основним джерелом права.

Фактично для суб’єктів владних повноважень діє принцип заборони – «заборонено все, що не є дозволеним»». Для приватних же осіб діє принцип дозволу – «дозволене все, що не заборонене». Внаслідок цього правова позиція органів влади України, яка має адміністративно-дозвільний характер, у даному випадку суперечить моїм уявленням про справедливість.

…Я ж висловлю особисту думку – закон і справедливість в сьогоднішній Україні, на жаль, є далеко не рівноцінними поняттями…

Олександр ВОЛОЩУК

P.S. 16 грудня судові виконавці знову прийшли виселяти Костянтина Шокура. Цього разу – вже з міліцією. Але виважена поведінка Костянтина і присутність юриста Вадима Харченка знову не дали змоги виконавцям рішення суду вигнати людину на 20-градусний мороз.

Натомість представник КП ЖЕК-13 Сергій Кутуков пригрозив К. Шокуру штрафом у понад 500 гривень і появою бійців «Беркута», які «розіб’ють вщент усі меблі та телевізор». Це вже – відверті погрози з боку офіційної особи (до речі, заявлені при свідках). Що буде далі?..

Від редакції

Між тим, минулого тижня пишно відзначали професійне свято судді й працівники виконавчої служби. Обласна і міська влада також долучилися до цього дійства.

Коментарі (49)

Гость | 2018-02-13 21:30

Овсиенко- продажный! я за тебя каждый день молюсь чтоб тебя Бог судил за твои незаконные решения. Божий закон самый суровый знай это! Не ты, так твои дети будут расплачиваться за твои грехи!!!

Гудариан | 2009-12-28 10:22

А цікаво хто в цій справі були суддями будь ласка, якщо хтось знає повідомте, щоб зразу знати хто є хто

вася проти всіх | 2009-12-27 21:05

Пушкарь
вася проти всіх
Пушкарь
так, раз уж ты там был, может прольешь свет людям на интересующие вопросы?! каким штрафом представитель Жека пугал? это что-то новое, чтоб Жеки штрафовали, да еще и за договора найма или выселение...

Гость | 2009-12-27 15:44

Гость
Снежок
Полностью согласен а лучше сначала каким нибудь адвокатом.

Снежок | 2009-12-27 10:50

Гость
Кому надо идти работать на завод, так это вам, уважаемый Гость - Овсиенко Ю.

Гость | 2009-12-27 10:17

Читать стаью надо сначала!!!
Там чётко написано-частный предприниматель!!!
И у него нет денег???
Пусть идёт на завод работать...

Оля | 2009-12-26 20:50

Максимус
Верю. А Страшный - все равно не судья, а амеба.

Оля | 2009-12-26 20:44

Олена
Гость
ОленаОчевидно ГОСТЬ і є суддя Овсієнко Ю. Подивившись на таких суддів як він та їхнє "суддівство" стає соромно за Україну- державу де все вирішують тільки гроші !
Список таких "судей" бесконечен. У кого-то Овсиенко, а у меня в списке
падлюк №1 - судья Страшный Н.Н. , который для определенного круга "совсем не страшный"

Пушкарь | 2009-12-26 20:37

Пушкарь
вася проти всіх
И в деле участвовал, и источник знаю, и судью знаю... Поэтому давно перестал удивляться. А такого жлобства, как "против всех" нигде в мире нет.

Максимус | 2009-12-26 17:17

Серж - справжній професіонал, молодець! А Шокуру і Вадиму Харченку раджу якнайшвидше подумати про те, щоб добровільно вивезти речі із спірної квартири і не доводити до чергового примусового виселення. У мене особисто, як у представника стягувача за виконавчим листом, на цій неділі було успішним виселення із кімнати в гуртожитку громадян (не в Чернігові). Вказаних осіб було виселено рішенням суду із гуртожитку ще 4 роки тому (не мною), а мені за вказівкою мого керівництва вже довелось організовувати чергове виконання вказаного рішення протягом двох тижнів - і мені це вдалось. До цього було вже дві невдалих спроби виселення в 2006 і на початку 2009 року моїми колегами. Щодо самого виселення з гуртожитку осіб, то не подумайте що їх було викинуто та мороз, ні - ці особи просто були відсутні, а речі були винесені із кімнати та передані ДВС на зберігання одній із сусідок по кімнаті, яка до цього чинила тривалий активний супротив мені, ДВС та міліції. Насправді особи, що мною виселялись, мають квартиру в новенькому будинку, в якій постійно проживають, і повірте, в ненайгіршому районі міста, а кімнату в гуртожитку просто притримували (накопичуючи борги) до моменту вирішення питання із її приватизацією. Так щодо таких осіб, я ні на хвилиночку не сумнівався у правильності здійсненя самого виселення і приклав всіх зусиль для якнайшвидшого його виконання. А взагалі виселення - це досить складне питання і в кожному випадку потребує індивідуального підходу і людяності, бо хто знає, можливо на місці тих осіб, кого виселяють мало не щодня, може бути один із нас або наших близьких і що тоді...

вася проти всіх | 2009-12-26 16:57

Пушкарь
а Вы, вероятно, деньги передавали, если так много знаете?! ...и в деле тоже учавствовали?! раз знаете лично источник! это с Вами страна далеко зашла:))))))))))))))))

вася проти всіх | 2009-12-26 11:04

Pasha
да на себя в зеркало смотреть надо! если все вокруг скоты... сходи к психологу, а еще лучше к психиатру! "новопасит" или "гуталакс" попей помогает!

вася проти всіх | 2009-12-26 10:58

народ, почитайте решение суда первой инстанции и определение апелляционного, они набрали законной силы и есть на официальном сайте! причем тут Ленин и РСДРП(б), причем там ребенок-инвалид, две жены (бывшая и настоящая), в решении о них там и слова нет! да, кстати, морозы закончились! и с каких это пор предприниматель - малоимущий и социальнонезащищенный, а если он действительно такой, так его прокуратура защищать должна бесплатно, а не адвокат из Киева, где цены с нашими в 10 раз отличаются! а может Костей налоговикам пора заинтересоваться, потому что не вериться в благотворительность киевского правозащитника...

вася проти всіх | 2009-12-26 10:40

Инна
Гость
инна
а почему вы все о Бушах и Обаме забыли?! в деле беднейшего Кости Шокура - это их козни!

Пушкарь | 2009-12-25 18:51

С судьей Овсиенко знаком не по наслышке. Комментируя статью и отзывы читателей под именем Гость, Овсиенко в тексте комментариев сделал большой прокол, огласив информацию, какую он мог получить только от людей которые за деньги "заказали" судебное решение.
С такими судьями наша страна далеко пойдет! УРА!!!

Сергій | 2009-12-25 12:17

адвокат
Хочу сказати що суддя Овсієнко дуже суперечлива постать про нього говорить у весь Чернігів як гарне так і погане а хто ще знає що про нього цеж згідно законодавства публічна особа давай те обговоримо

Гудариан | 2009-12-25 12:15

О це вже краще ось і вималювалась повна картина виявляться хтось хотів дуже крутонути з квартирою але нічого не вийшло, не хватило мізків. виявляється в наш час потрібно мати не тільки підприємницьке нахабство і діловиту тупість але й знання законодавства України яке ще й треба вміти застосовувати. Прочитавши статтю та коментарі до неї складається враження що підприємець Шокур хотів заволодіти в наглу квартирою при цьому обдуривши та притиснувши якогось самотнього п’яничку, який доречи якщо читати по тексту статті раптово помер і мабуть не без участі того ж підприємця Шокура але в кінці кінців виявилось що сам Шокур крім тиснути і крутити нічого не вміє, як і той п’яничка, будучі повним валянком в знанні законодавства підписав договір піднайому житла сам не розуміючи що підписує і після смерті наймача квартири виявилось що все пішло на смарку, п’яничка в могилі, квартира в державу а Шокуру фінансові втрати і часу на прокрутку покійного, похорони (навіщо б він йому здався, як би він знав в яку халепу вліз і став спонсором поховання якогось волоцюги - мабуть ще й полум’яні речі проголосив на могилі), витрати в суді і адвоката.

адвокат | 2009-12-25 09:54

не гоните на Овсиенко...он очень толковый судья...
  статейка - фуфло...

Гость | 2009-12-24 21:34

Олена
Гость
ОленаОчевидно ГОСТЬ і є суддя Овсієнко Ю. Подивившись на таких суддів як він та їхнє "суддівство" стає соромно за Україну- державу де все вирішують тільки гроші !
Апеляційний суд Чернігівської області
в с т а н о в и в:
В апеляційній скарзі ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, яка діє в своїх інтересах та інтересах неповнолітньої ОСОБА_4, ОСОБА_5 просять скасувати заочне рішення Новозаводського районного суду м.Чернігова від 25 вересня 2008 року, яким їм відмовлено в позові про визнання права власності на погріб, посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права та не взятої судом тієї обставини, що спірний погріб був відчужений попереднім власником на підставі договору міни.
Вислухавши суддю-доповідача, пояснення учасників судового розгляду та дослідивши матеріали справи, апеляційний суд вважає, що апеляційна скарга підлягає відхиленню, а рішення суду залишенню без зміни з таких підстав.
Відмовляючи в задоволенні позовних вимог ОСОБА_1, ОСОБА_2, ОСОБА_3, яка діє в своїх інтересах та інтересах неповнолітньої ОСОБА_4, ОСОБА_5 про визнання права власності на погріб, який розташований біля будинку АДРЕСА_1 в м. Чернігові, в якому квартира № 4 на праві власності належить позивачам, суд виходив з того, що ними не надано доказів взяття його (погріба), як безхазяйного майна, на облік органами місцевого самоврядування у комунальну власність - ст. 335 ЦК України та про відсутність підстав про визнання за ними права власності на нього за набувальною давністю - ст.344 вказаного кодексу, оскільки не сплинув десятирічний термін з часу прийняття чинного цивільного кодексу.
Такий висновок суду ґрунтується на матеріалах справи і відповідає вказаним нормам ЦК України. Будь-яких доказів на підтвердження своїх вимог позивачі суду не надали і такі докази відсутні в матеріалах справи. З договором міни, про який йде мова в апеляційній скарзі, позивачі не пов”язували своїх вимог, а тому дана обставина не була предметом судового розгляду.
Зважаючи на такі обставини справи, коли судове рішення відповідає матеріальному та процесуальному праву, апеляційний суд не знаходить підстав для його скасування.
Доводи апеляційної скарги не спростовують правильності висновків суду про відмову в позові.
  http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/2694692

Гость | 2009-12-24 21:18

Pasha
В квартире жил одинокий человек, который никаким родственником Кости не является, это неправда, родственникам не нужно заключать между собой договора. Человек этот, при жизни, мягко говоря, немножко любил выпить, поэтому Косте не составило труда подписать с ним договор и поселиться в чужую квартиру. После чего этот человек, естественно, вдруг умирает.
Никакая семья Кости в квартире не живет и не жила никогда, и это неправда. Костя просто иногда «приводит» туда свою новую жену, а ребенок-инвалид живет совсем в другом месте, со своей мамой. Костя свой собственный частный дом в Чернигове продал, хотя спокойно мог поселить в нем своих жен и детей и решил отсудить себе чужую квартиру, нанял крутого адвоката из Киева, который на самом деле даже не является адвокатом, только создает видимость, что защищает Костю, пиарится, статьи пишет и нарочно тянет время, чтобы высосать из Кости побольше денег. А квартира государственная и по любому отойдет государству, адвокату это понятно. Просто Костя предприниматель, доить его адвокат сможет еще несколько лет.

Робін | 2009-12-24 21:06

Я бачу суддя Овсієнко активно включився в діалог. Хочеться йому нагадати, що коли риєш яму іншим, то в решті решт в цю яму і потрапиш сам або твої діти чи онуки чи правнуки.

Олена | 2009-12-24 20:53

Олена
Гость
Очевидно ГОСТЬ і є суддя Овсієнко Ю. Подивившись на таких суддів як він та їхнє "суддівство" стає соромно за Україну- державу де все вирішують тільки гроші !

Гость | 2009-12-24 19:58

Олена
Олена, чужа нерухомість по моїй справі – это не тот ли погреб ваших соседей, построенный 50 лет назад, который очень хотели заграбастать аж пять человек, чтобы попытаться приватизировать землю возле центрального рынка, которую можно выгодно продать?

Олена | 2009-12-24 18:35

Олена
Сергей
gonchar_rim@mail.ru

Сергей | 2009-12-24 18:24

Олена
А можно адрес Вашей электронной почты я знаю что по такому судьэ можно сделать

Олена | 2009-12-24 17:07

Суддя Новозаводського суду Овсієнко Ю.- ***пована особа. Він був суддею по моїй справі стосовно права власності на нерухомість. Спеціально вчиняв діїї та процесуальні порушення, в результаті яких мою нерухомість взагалі знищили, поки тривала судова справа. Він затягував видачу документів, щоб унеможливити звернення до апеляційного суду. Цей суддя отримує хабарі від злочинців, що захоплюють чужу нерухомісь силою. Такі люди як суддя Овсієнко Ю. повинні довічно перебувати у тюрмі, а не виносити судові рішення.

Оля | 2009-12-24 08:12

ГостьВсе правильно є поняття законності хто йому винен що він дурень на мою думку суд прийняв повністю законне рішення адже договір про піднайом житла, на відміну від договору про найм житла, не дає право власності на житло та не гарантує права на проживання в ньому згідно чинного законодавства а саме житлового кодексу тобто людина укладаючи такий договір вже заздалегідь усвідомлює обмеженість свого права на проживання в житловому приміщенні інша справа якщо такий підприємець ідіот ну що ж тоді я прав що природній відбір діє і в теперішній час тільки ґрунтується він на інтелектуальному відборі
Христа тоже по закону казнили - по фарисейскому. Как вы все законники надоели. Настанет день когда вас накормят досыта этими "законами" и бужной и электронной их формами

инна | 2009-12-23 21:15

Инна
Гость
Да, закон должен быть одинаков для всех, это правильно. Только в нашем государстве этого нет пока. И мне противно слушать про бездомную Тимошенко, у которой скромные доходы и несчастного Януковича, у которого имение хотят отобрать. Лицемерие и еще раз лицемерие. У нас закон НЕ РАБОТАЕТ. И начинать работать он должен отнюдь НЕ СНИЗУ, с обездоленных, а СВЕРХУ.
Вы пишите - или мутить что-то хотел, или дурак. И мне слышать это горько. Потому что человек, который живет в однокомнатной жэковской квартире на Шерстянке, НИКАКИХ прав не имеет. Его запросто могут сделать бездомным, выгнать на мороз, потому что ЗАКОН, который вы призываете чтить - всегда против него. И скажите, может ли у нас обычный человек снимать квартиру и лечить ребенка на обычную зарплату? Я не говорю о квартире. ВЫ ставите его ВНЕ ЗАКОНА. Впрочем как и многих других горемычных.

Володимир | 2009-12-23 19:23

Игорь
Почитай внимательно статью та не про не оплату счетов речь идёт возможно все счета полностью и своевременно оплачивались. Суть спора заключается в отсутствии документального подтверждения на проживание в данных жилых помещениях.

Игорь | 2009-12-23 18:00

Все правильно, если ты живешь в квартире - будь добр оплачивай все счета которые за нее приходят, а не накапливай до бесконечности

Гость | 2009-12-23 17:45

Дід Степан
Браво Дід Степан. у нас все ж таки є тверезі люди які відрізняють поняття законність від співчуття. Дійсно коли читаєш здається що Шокур з своїм представником в суді, друг друга варті, відразу після суду першої інстанції подають до Верховного суду, якийсь брєд і тоді не дивно що вони просвистали квартиру. Взагалі здається враження що це за такий при мудрий підприємець, який вчиняє такі безглузді дії - таких ще сьогодні пошукати треба. Якщо по тексту статті замінити слова підприємець на фразу неблагонадійна сім’я в якій страждають на алкоголізм та наркоманію тоді все стане на своє місце - може нехай редакція звернеться за допомогою до відповідних установ та державних служб наприклад управління у справах сім’ї, дітей та молоді нехай вони зберуть цих бідолах разом з їхнім представником в суді та проведуть якусь профілактичну бесіду може чимось допоможуть це ж їхня робота і обов’язок соціальнрий захист, до речі там у справі фігурує неповнолітня дитина до того ж інвалід оце вже цікава справа питання втому відкіля її п’ять років тому назад виписували (знімали з реєстрації) та ніяких підставах, і тут вже в повітрі починає відчуватися наявність кримінальної справи до речі за таких обставин в цю судову справу мала б втрутитися прокуратура міста Чернігова щодо права захисту на житло дитини і повернути її до попереднього місця проживання. Що ж стосується звичаєвого права то це повний брєд справа втому що мені дійсно шкода цього Шокуру бо він є жертвою радянського юридично-правового дибілізму і ідіотизму коли людині вдолблювали в голову що конституційні права клином сходяться на керівній ролі комуністичної партії радянського союзу і таких більшість, які думають що хтось прийде і буде про них думати і що вони комусь потрібні багато, надумали подивіться на бомжів про них багато хто думав, ні навіть і не замислювався і їх багато а ще більше вже померло, я 2001році був свідком коли бомж помер прямо на ринку і волявся просто на тротуарі де проходили толпи людей і що хтось про нього думав ні всі йшли наче стадо баранів і не зважало уваги на те що поряд з ними тіло мертвої людини. Поки люди не почнуть самі дбати про свої права ніхто за них не подумає.
Я тільки категорично не згоден з формулюванням останнього абзацу особисто я дуже вдячний редакції Високого Валу за таку статтю, побільше писати таке треба дивись може люди і проснуться від якогось літоргічного сну чи загально національного дибілізму а може отруєння якоюсь невідомою наркотичною речовиною, по типу політично-олігархічний-ідеологічної пропаганди та агітації.

гость | 2009-12-23 17:06

а что у нас в городе других квартир в найм больше не сдают , пусть снимет другую и вся проблема решена или он хотел єту квартиру заграбастать себе?

Коллега | 2009-12-23 16:43

Коллега
Гость
Так працвники ЖЕКів не державні службовці, й не службовці місевого самоврядуванння і корупція їм не світить. А хабарь юристу ЖЕКа ніхто давати не буде, там і без нього нозберуться. А Кутуков красавчик!!!

Гость | 2009-12-23 16:24

Коллега
Дивіться бо додєрзайтесь ту квартиру ще треба буде передати тим хто має на неї право і я відчуваю що ви шановні додерзаєтесь до житлового приміщення в місцях позбавлення волі за корупцію і хабарництво

Дід Степан | 2009-12-23 16:22

"виважена поведінка Костянтина і присутність юриста Вадима Харченка знову не дали змоги виконавцям рішення суду"- така поведінка називається - здійснення перешкод що до виконання судового рішення і тягне за собою відповідальність передбачену законодавством.
"КП ЖЕК-13 прийняло рішення припинити процес її приватизації у зв’язку зі смертю наймача" - Скажіть будь ласка ,це ви самі придумали? Коли це ЖЕК почав приймати такі рішення?
"Представники ЖЕКу на поступки не пішли, а звернулися до суду з метою примусового виселення сім’ї з квартири."- А на які поступки міг піти ЖЕК? Залишити його в квартирі, а начальнику ризикувати втратити роботу? Люди десятиліттями стоять в чергах за житлом, а тут поступки давай бо не зміг побачити різницю в договарах найму та піднайму.
"По-перше, чинився тиск на відповідача, а по-друге, самого В.Харченка вперше за багато років його юридичної практики видалили з судової зали, без будь-якої вмотивованої ухвали і навіть без попередження, як того вимагають процесуальні норми."- А що це за представник такий, який допуськає тиск на його підзахистного, та й самого його вигнали? Не вже наші ЖЕКи настільки багаті щоб впливати на поведінку та рішення суддів, бо саме це хотів мабуть сакзати юрист Вадим Харченко
"К.Шокур і В.Харченко вирішили оскаржити рішення Новозаводського суду у Верховному Суді України " хіба в касаційній інстанції оскаржують рішення судів першої інстанції?
"Відповідач їх таки отримав, але ці документи не відповідали вимогам ВСУ (їх там просто не стали б розглядати"- А куди дивився пердставник? Він мабуть за свою роботу гроші отримує.
" вже склалась практика, що стала частиною національного звичаєвого права України – взимку людей з квартир не виселяють." А хіба у нас в Україні звичаєве право? Що за ахінея така?
Дуже багато питань виникає коли читаєш такі статті, а особливо чому дотримання закону в одному випадку викликає обурення перси а в іншому просто ейфорію? Чи це просто питання ціни і пропозиції?

Коллега | 2009-12-23 15:34

 Кутукову РЕСПЕКТ. Серий дерзай!!!

www.anodonta.com.ua | 2009-12-23 12:43

Звісно, жаль людей.
Сподіваюсь вони зможуть швидко знайти собі місце в гуртожитку.
А далі покаже час.

Гость | 2009-12-23 10:34

Інна
Інна о кредит то вже інша історія лохотрон повний і для держави і для людей

Гость | 2009-12-23 10:27

Ярослав
Ярославе ти повність прав судді теж люди і нормальний суддя міг би дійсно призупинити виконання рішення до літа і законно і більш менш лояльно і ніхто нікого не підставляє

Гость | 2009-12-23 10:22

Инна
Инна я не чиновник, просто є поняття законності і та законодавча норма що особа, яка проживає по договору піднайому житла немає ніяких прав на житлове приміщення закладена в житловий кодекс ще за пресловуті гарні радянські часи. Чесно кажучи по людські мені теж жалко і співчуваю цій родині і Шокуру окремо але постає питання чому так сталося – ці правила існують ще з 1983 року і не мали ніяких змін тобто усім вже давно відомі. Чому Шокур попав в таку халепу не зрозуміло або він щось мутив або хай не ображається дійсно ідіот. Що ж стосується співчуття і законності то ще раз зазначаю суд вирішує не по справедливості а по закону і так має бути мають бути єдині для всіх правила дійсно для одних вони працюють однією частиною для інших іншою але це проблема особисто наша ми самі дозволяємо так робити з нами і ніхто за нас не подумає – ви особисто багато про кого думаєте окрім себе і своєї родини якщо щось для когось і робите то тільки в наслідок вимог чи зобов’язань під страхом тієї чи іншої відповідальності і це природно а заставити влади щось робити є тільки єдині і законні способи якими користується розвинутий світ і чомусь не користується Українське суспільство. Що стосується суддів то ще раз хочу сказати що вони мають приймати рішення по законну а не по справедливості, взагалі не помішало підвищити кримінальну відповідальність суддів встановивши покарання від 25 років до 30 років позбавлення волі але закон має бути один для всіх як для простих громадян так і для олігархів. А тещо на вулиці опинилася сім’я і ви так переживаєте то постає питання де ви були коли люди залишалися без законних жител раніше подивіться на бомжів прямий доказ моїм словам це теж наші громадяни які колись мали житло і роботу а мабуть деякі з них і високий соціальний статус – до речі бомжів поменшало і що думаєте всіх тих людей соціально забезпечили житлом і роботою, пенсіями, ні вони просто вимерли, як це нежахливо звучить і при цьому ніхто з нас цього цинічно не помічав, їх трупи відповідні служби ховали без ніякого обліку і реєстрації в загальних яма і все це відбувається зараз в реальному житті а не якісь та сто років назад так що ця сім’я не перша і мабуть не остання. Також не зроби цього керівництво ЖЕКу інші громадяни пронюхали б і поставили б повністю законне питання на якій підставі Шокур проживає в цій квартирі і чому їм які стоять в черзі і яким теж необхідне житло його не надають відразу з’явилися б підстави для підозри в корупції і цього керівника в протилежному випадку притягли до кримінальної відповідальності так що думайте а про сім’ю Шокура прикро і жалко але він сам винен.

Ярослав | 2009-12-23 10:15

Виконавці виконують рішення суду, а не вирішують чия це квартира та кому вона дістанеться тому претензій до них повинно бути менш ніж будь до кого, суд до кінця опалювального сезону міг би призупинити виконання рішення (якщо справа тільки в морозі). Давайте і надалі займати чуже житло... та проголосуємо за Лупана

Інна | 2009-12-23 09:46

А я пропоную і всім квартирантам позахоплювати квартири! Якщо цьому можна, то й іншим теж. Це буде торжестово справедливості. Або ще краще: де побудували дім - туди вриваємось і займаєм. У нас теж нема де жити, теж діти. І теж мороз.
А хто заради житла батрачить на якогось старого, або вліз у кредит до кінця життя - просто дурні.

Инна | 2009-12-23 09:26

Ну да, конечно, у нас можно безнаказанно украсть 20 га земли с хатынкою у государства, приватизировать госдачку, списать почти новый автомобиль в свою пользу, засевать тысячами долларов - тут закон всегда на стороне присвоивших имущество. И можно отобрать однокомнатную квартиру у семьи с ребенком инвалидом - и это будет торжество закона. Вполне справедливо как для Украины.

z | 2009-12-23 09:07

Браво Антошин!!!!!!!!!!!!!!!!!

читач | 2009-12-23 09:00

сосед
Гость
а Ви, шановний, мабуть з тієї когорти чиновників, яким "по барабану" де бути жити людина, яку виселяють на мороз з дитиною-інвалідом. Які ж Ви "добрий і чуйний" законопослушний громадянин. Вас би виселити, куди треба

Гость | 2009-12-23 00:29

сосед
Шановний сосед є поняття законності а якщо Шокур хоч і підприємець але далекий від законодавчих норм то хто йому лікар а директор ЖЕКу зробив все законно є купа народу у яких не має де жити і роками стоять у чергах а тут знайшовся Шокур який щось мутив з договорами і вкінці кінців пролетів. В житловому кодексі чорним по білому написано піднаймач житла не має ніяких прав на жиле приміщення і повинен виселитись за першою ж вимогою і крапка.

сосед | 2009-12-22 20:23

а шо, директору жека нужна еще одна квартира, сволочи

Гость | 2009-12-22 17:57

Все правильно є поняття законності хто йому винен що він дурень на мою думку суд прийняв повністю законне рішення адже договір про піднайом житла, на відміну від договору про найм житла, не дає право власності на житло та не гарантує права на проживання в ньому згідно чинного законодавства а саме житлового кодексу тобто людина укладаючи такий договір вже заздалегідь усвідомлює обмеженість свого права на проживання в житловому приміщенні інша справа якщо такий підприємець ідіот ну що ж тоді я прав що природній відбір діє і в теперішній час тільки ґрунтується він на інтелектуальному відборі

Pasha | 2009-12-22 17:46

Одним словом -скоты!
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  Чернігів: ворота і ноу-хау у … середньовіччі

SVOBODA.FM