Останнє оновлення: 23:01 вівторок, 2 грудня
політичні реверанси
Ви знаходитесь: Політика / Чернігів / Чернігівські «кличковці» в «УДАРІ» по дерибану!
Чернігівські «кличковці» в «УДАРІ» по дерибану!

Чернігівські «кличковці» в «УДАРІ» по дерибану!

Укотре переконуюсь, що земельні питання не оминають жодної політичної сили. Прикро лише споглядати, що в цьому беруть участь ті, чий лідер поклав чимало зусиль, відстоюючи права киян та відверто протестуючи проти дерибану столичної землі.

Чернігівські «кличковці», а точніше, певні їх представники, напевно, не помітили цього та з завзяттям відстоюють права забудовників, а не мешканців, які залишаються один на один зі свавіллям та беззаконням

Остання сесія міськради вкотре продемонструвала, як певні «ударівці» Віталія Кличка відстоюють права забудовників.

Питання полягало в подовжені оренди ТОВ «Реал Кепітал Інвест», яке з 2010 року намагалося забудувати подвір’я будинків у самісінькому центрі міста по проспекту Миру, 17. Але тоді їх плани, без участі «ударівців», були зруйновані рішучим протестом мешканців та й самої чернігівської громади.

Наразі, коли пристрасті давно вляглися, питання знову замайоріло і в його просуванні засвітилися ті, хто за своїми партійними переконаннями мав би бути проти – це депутат міськради та висуванець в мери від «УДАРу» Костянтин Іванов. Саме він із запальною промовою надихав депутатів до голосування та переконував їх, що будівництво по проспекту Миру, 17 – це розвиток міста, інвестиції та робочі місця.

Та виникає запитання: хто з «народних» обранців спромігся перейти від міськради площу, аби поспілкуватися з мешканцями?

Виявляється, ніхто!

Депутати, напевно, вже забули про бурхливі події 2010 року, коли всі мешканці прилеглих будинків ламали будівельні паркани та загороджували ними в’їзди до подвір’я, аби зупинити нахабних будівельників. Коли мешканці виходили до міськради на пікети з вимогою скасувати рішення. Коли власними тілами перекривали хід будівельній техніці.

Забули, напевно, і про те, що це за місце, майбутнього будівництва.

По-перше, це подвір’я двох будинків в самісінькому центрі міста, де до початку будівельних робіт знаходився дитячий майданчик та загальна зона відпочинку, на якій до речі більше 80 дерев.

По-друге, до війни тут знаходилася православна церква, біля якої було розміщене кладовище.

Цей факт влада не хоче визнавати, але й не поспішає спростовувати, бо те, що відкрилося всім говорить саме за себе.

Слід пригадати, що коли будівельники почали розривати котлован, то на місці майбутнього будівництва були виявлені поховання, більшість з яких будівельники зібрали в мішки та вивезли в невідомому напрямку.

Але, незважаючи на намагання приховати сліди поховань, людські кістки ще не один місяць були розкидані по котловану. Нагадаю, що той жах місцеві журналісти охрестили як будинок на кістках.

Виходить, перечекали два роки і знову будуть ворушити кістки та відверто йти на конфлікт з мешканцями?

А може забудовник винайме якусь приватну охорону, яка віддубасить всіх незгодних, хто спробує відстояти свій двір, бо зараз змінилися часи і можна діяти нахабно, якщо є гроші?

Якби там не було, але депутати знову заклали конфлікт, який неодмінно вибухне. Питання лише в тому, чи буде «ударівець» Костянтин Іванов, який так палко закликав надати землю будівельникам, також палко відстоювати мешканців будинків, до яких неодмінно спробують застосувати фізичну силу, бо в інакший спосіб будівництва там не буде.

Наостанок відзначу, що представник фірми забудовника ТОВ «Ріел Кепітал Інвест» Володимир Мітенков в залі міськради заявив, що питання скандальної забудови з мешканцями залагоджено і протестів не буде.

Але, як виявилося пізніше, мешканці будинків по поспекту Миру,17 іншої думки та в телефонній розмові повідомили, що жодних переговорів з забудовниками не було та й від своїх намірів відстояти власне подвір’я вони не відмовились.

Коментарі (51)

Абрам | 2012-05-07 17:04

" Хоча рівно таку ж статтю,
тільки із відповідними прізвищами Регіоналів,
БЮТівців, чи інших депутатів
можна було запустити на Вал.
Усіх вітаю!
Передвиборча БРУДНА кампанія розпочалася, панове!"
...
А Вы запустите,
а мы почитаем.
.
Народ должен знать своих "героев".

Юрий | 2012-05-06 23:45

За ИвановаИванов - молодец! Жаль, что не стал мером. На следующих выборах голосую за него! Остались еще в этом городе люди со здравым умом, задатками настоящего западного политика - владеющие информацией, справедливые и смелые! Согласна с каждым его постом!
ЧерниговецПресс-служба "УДАРа" заработала?
Видать Вы, особа "За Иванова", читали только его комментарии. Совет, почитайте другие.
За ИвановаСпасибо за совет - знаю и читала и не только комментарии под этой статьей. Диагноз ставить не буду. Просто хочется видеть больше думающих и сопереживающих политиков, чиновников и граждан. Мы с Вами все-таки в одной лодке! Не надо давать своим амбициям и комплексам брать верх. Если люди вложили столько денег в эту стройку - они ее закончат. Вопрос как вы, мы, каждый из нас будет выглядеть и смотреть в лицо друг другу в конце.
Черниговец
Поздравляю всех черниговцев, дерибанщиков, депутатов горсовета, "клиичковцев", лично Иванова, а также мэра Соколова. Вырубаная Яловщина уже продаётся, участки из этой публикации http://newvv.net/politics/chernigov/216301.html
Возле вырубленных участков уже стоят объявления с номерами телефонов!

Черниговец | 2012-05-06 23:19

За ИвановаИванов - молодец! Жаль, что не стал мером. На следующих выборах голосую за него! Остались еще в этом городе люди со здравым умом, задатками настоящего западного политика - владеющие информацией, справедливые и смелые! Согласна с каждым его постом!
ЧерниговецПресс-служба "УДАРа" заработала?
Видать Вы, особа "За Иванова", читали только его комментарии. Совет, почитайте другие.
За ИвановаСпасибо за совет - знаю и читала и не только комментарии под этой статьей. Диагноз ставить не буду. Просто хочется видеть больше думающих и сопереживающих политиков, чиновников и граждан. Мы с Вами все-таки в одной лодке! Не надо давать своим амбициям и комплексам брать верх. Если люди вложили столько денег в эту стройку - они ее закончат. Вопрос как вы, мы, каждый из нас будет выглядеть и смотреть в лицо друг другу в конце.
Уважаемая домохозяйка, Ваш последний комментарий совершенно не понятен. Вам хочется видеть "больше думающих и сопереживающих политиков, чиновников и граждан"? Знаете, мне тоже, но наш Городской совет не такой и там нет "думающих", а тем более "сопереживающих" политиков и чиновников.
Как "Вы, мы, каждый из нас будет выглядеть"? Как настоящее гражданское, правовое общество, которое отстаивает свои права и соблюдает "Закон", который так любит господин Иванов.
По поводу "смотреть в лицо друг другу в конце", то не совсем понимаю эту фразу, но знаете, наши чиновники, и тот же Иванов, давно людям в глаза не смотрят, а если и есть такие, то это лживый и циничный взгляд.
Вот и вся правда.
  На ваш вопрос "А Вы кто, можно поинтересоваться?", отвечаю - я гражданин Украины, который уважает и соблюдает закон и не любит лживых людей.

margo | 2012-05-06 21:09

Цитата: "Если люди вложили столько денег в эту стройку" забыли добавить и в карман чиновников, за разрешение строить дом в историческом центре города.

За Иванова | 2012-05-06 15:20

За ИвановаИванов - молодец! Жаль, что не стал мером. На следующих выборах голосую за него! Остались еще в этом городе люди со здравым умом, задатками настоящего западного политика - владеющие информацией, справедливые и смелые! Согласна с каждым его постом!
ЧерниговецПресс-служба "УДАРа" заработала?
Видать Вы, особа "За Иванова", читали только его комментарии. Совет, почитайте другие.
Спасибо за совет - знаю и читала и не только комментарии под этой статьей. Диагноз ставить не буду. Просто хочется видеть больше думающих и сопереживающих политиков, чиновников и граждан. Мы с Вами все-таки в одной лодке! Не надо давать своим амбициям и комплексам брать верх. Если люди вложили столько денег в эту стройку - они ее закончат. Вопрос как вы, мы, каждый из нас будет выглядеть и смотреть в лицо друг другу в конце.

НеИванов | 2012-05-06 14:17

Барыга остаётся барыгой,
в любой упаковке.

За Иванова | 2012-05-06 14:17

Нет, я не пресс-служба. Я домохозяйка. А Вы кто, можно поинтересоваться?

Черниговец | 2012-05-06 14:09

За ИвановаИванов - молодец! Жаль, что не стал мером. На следующих выборах голосую за него! Остались еще в этом городе люди со здравым умом, задатками настоящего западного политика - владеющие информацией, справедливые и смелые! Согласна с каждым его постом!
Пресс-служба "УДАРа" заработала?
Видать Вы, особа "За Иванова", читали только его комментарии. Совет, почитайте другие.

За Иванова | 2012-05-06 14:02

Иванов - молодец! Жаль, что не стал мером. На следующих выборах голосую за него! Остались еще в этом городе люди со здравым умом, задатками настоящего западного политика - владеющие информацией, справедливые и смелые! Согласна с каждым его постом!

Правдоруб("Глибокий рів") | 2012-05-06 07:37

Ну, щож, констатувати мушу,
Пан Ів. тут багатьом наср-- у душу.

margo | 2012-05-05 10:47

Цитата Иванова - "Крисятниками я назвав допотопний приватний сектор, який, як було оголошено на сесії, забудовник розселив. І це - реальне добро, дяка забудовнику. Я нікого не ображаю, таким чином.
2. На просп. Перемоги буде побудовано сучасне житло, з дотриманням усіх вимог Закону, погоджень та облаштування набережної р. Стрижень."
Господин Иванов к вам вопросы
по 1. пункту вашего заявления хочу спросить почему Вы голосуете не делая депутатского запроса по очень "щекотливым земельным вопросам", доверяя "оголошенню" самого застройщика.
по 2 п. Выйдите на берег Стрижня, где ведет строительство Пузан и посмотрите на противоположенный берег, вот где настоящий крысяятник. Вот где надо начинать строительство, но, увы никто этот крысятник сносить не будет, не выгодно, мало "навара" получится.
И еще хочу сказать, что я голосовала за вас, как за мэра, но сейчас, слыша ваши пустые слова об инвестициях (ха-ха, на пустых земельных участках) и о рабочих местах (лучше бы возрождали производство), мне стыдно за мой выбор.

Николай | 2012-05-05 08:13

фейсбук
"Алексей Письменный Как мне кажется, лоби занимается только один представитель этой партии" - чувак знает, что говорит!:)))
Ведь недаром на подкормке у рыгианалов в "Чистой политике" вертится.

Проходив_повз | 2012-05-04 21:34

Чому так довго немає відповідей від Іванова?
аргументи скінчились??))

фейсбук | 2012-05-04 17:14

Михаил Ильяшик Странные они какие-то - в столице борются с застройкой центра города, в других городах - лоббируют такие стройки.
50 мин. назад · Мне нравится
    Алексей Письменный Как мне кажется, лоби занимается только один представитель этой партии
32 мин. назад · Мне нравится
    Михаил Ильяшик Алексей, знаешь, я совершенно не интересуюсь политикой, поэтому думаю что моя реакция будет типична для обывателя. А суть моей реакции "Раз один не последний член партии это делает и никто не надает ему по рукам, значит ВСЯ партия не против такого порядка вещей".
30 мин. назад ·
  Итог: цель статьи достигнута!

протасюк | 2012-05-04 12:40

пиємно знову в коментах читать тригубенка, але питання не до нього,питання до іванова-хто ти такий,що ти хочеш ,і що ти можеж, ,,, оці всі ударівці,фронтовики ну повне *** ,яке за рахунок телевізора та фамілії лідера стали депутатами тепер намагаються дуть щоки,показать свою важність,свою принциповість,,, це просто смішно ,хлопці заспокойтесь,з кожного з вас невийде бальцарович україни ,ви смішні, іноді жалюгідні,

Изяслав | 2012-05-04 12:35

Похоже, дискуссия перешла в стадию бесплодных приподъездных
разговоров пенсионеров обо всём и ни о чём.
А жаль.
...
  Мне интересно, где живёт сам г-н И-нов
и согласился ли он,
что бы возле ЕГО окон влепили постройку,
как по Пятницкой возле гостиницы Украина
или по диагонали от Дружбы,
построили на месте ЕГО придомовой территории какой-нибудь "будинок"?
...
Законы - кто их пишет и кто исполняет?
Пословица "закон, что дышло, куда повернёшь, туда и вышло"
вряд ли придумана в Англии или США.
А какое место занимает Украина в международных рейтингах коррумпированных стран?
И сколько исков в Европейском Суде от граждан Украины?
Это показатели уровня законоуважения.
.
Надо вспомнить ещё о том, что кроме законов,
есть ПРАВА и согласно Конституции
у нас действует принцип верховенства права.
.
Так, почему принимаются во внимание только интересы застройщиков,
и игнорируются интересы жителей и их ПРАВО на нормальную жизнь.
...
Насчёт застройки берегов Стрижня
(пока берегов - есть "идея" закатать реку в струбу -
вот можно настроить ! )
.
Ну какой то маразм вообще.
В других городах проблема найти какую-нибудь речушку или озерцо,
да просто нормальное место для отдыха.
А тут буквально уничтожают реку в центре города.
То что её "за..али",
так куда смотрит власть и куда пошли или идут деньги на "расчистку"?
.
И как там возле Стрижня отмеряли 25 метров прибрежной охранной зоны?
За какую деньгу намеряли?
...
Разве кто-то против, чтобы в городе строили и город развивался?
Есть где строить.
Те же Масаны, гектары малоэтажной застройки,
реконструкция хрущовок, да и свободная земля оказывается есть.
Пример: материал
"Посмотрите В Чернігові таки є "вільна" земля? (Фото)" - Більше ТРЬОХ ГЕКТАРІВ вільної землі знову знайшлося в Чернігові.
 Щоправда на неї вже є конкретні претенденти. І прізвища цих претендентів доволі відомі в Чернігові, інтригує новинне видання "Події і Коментарі"."
.
Надо только уменьшить СВОИ, в том числе коррупционные,
аппетиты,
а кто захочет?
...
  P.S.
За спиной боксёра Вам прятаться несолидно.

Андрій | 2012-05-04 12:14

Олег
Іванов - не дилетант, йому треба керувати партією

Олег | 2012-05-04 11:46

Чернігівській Удар - купка дилетантів - 3 шт., і то не можуть знайти спільну мову

Брюховецький М.П. (п-т Миру,17) | 2012-05-04 09:18

Іванов ти брехун, коли говориш про інвестиції для міста. "Реал кепітал інвест" - це кияни, які вкладуть в місто "копійку", а заберуть з Чернігова "гривню", коли розпродають житло.
Ти брехун, коли говориш про "Закон" і законність. Бо згідно санітарних норм для кожного будунку визначається прибудинкова територія. Місце майбутнього будівництва - це як раз здебільшого прибудинкова територія існуючих будинків і мешканці своєї згоди на її відчудження не давали.
І цей список можна продовжувати, бо тебе не цікавить доля тих людей, яких ти намагаєшся протиставити всім іншим, вішаючи ярлик, про ні би то "елітні" сталінки в центрі міста. Проїдь і подивись яка еліта там живе - пернсіонери, ветерани та їх нащадки. До речі, колись там жив і герой Радянського Союзу і бойовий офіцер, який пройшов всю війну - Сенько (його обеліс на алеї герої).
Але, такому як ти це ні про що не говорить, бо втратив совість вже давно.

Алекс | 2012-05-04 08:58

Сергій_ТрегубенкоДоки в Україні продовжуватиме існувати радянська влада, тобто влада рад, влада тих, хто в радах, доти інтереси людей і держави будуть ґвалтуватися тими самими радами.
Єдиний вихід, це переходити до демократичного суспільного устрою, при котрому вся повнота реальної влади належить народу.
АлексЯкби в Україні була дійсно РАДЯНСЬКА влада, такого б дерибану не було!
Сергій_ТрегубенкоЦікаво, а хто править Черніговом? Соколов з заступниками та депутатами чи народ?
Якраз народ і делегував правити Черніговом Соколова і його заступників, зробивши свій вибір при голосуванні. Тоді треба було думати, а не тепер плакати!

Сергій_Трегубенко | 2012-05-04 08:55

Сергій_ТрегубенкоДоки в Україні продовжуватиме існувати радянська влада, тобто влада рад, влада тих, хто в радах, доти інтереси людей і держави будуть ґвалтуватися тими самими радами.
Єдиний вихід, це переходити до демократичного суспільного устрою, при котрому вся повнота реальної влади належить народу.
АлексЯкби в Україні була дійсно РАДЯНСЬКА влада, такого б дерибану не було!
Цікаво, а хто править Черніговом? Соколов з заступниками та депутатами чи народ?

Миронов | 2012-05-04 08:50

Костя! Бросай ты этот УДАР и иди в "радикалы". Там ты будешь среди своих)))) И нечего тут расставлять свои педокапканы и гомоловушки, рассказывая про счастливых обладателей квартир (среди которых, наверно, и ты), крысятники в центре города, элитные сталинки (в которых ты ни разу не был) и про разную ерунду. Не держи людей за Лохов. Лично мне и так все понятно, что киевляне из "Реал Кэпитал" тебя стимулируют, чтобы ты так задницу рвал и ставил на кон свою политическую карьеру.

Алекс | 2012-05-04 08:47

Сергій_ТрегубенкоДоки в Україні продовжуватиме існувати радянська влада, тобто влада рад, влада тих, хто в радах, доти інтереси людей і держави будуть ґвалтуватися тими самими радами.
Єдиний вихід, це переходити до демократичного суспільного устрою, при котрому вся повнота реальної влади належить народу.
Якби в Україні була дійсно РАДЯНСЬКА влада, такого б дерибану не було!

Патріот | 2012-05-04 08:43

ЧерниговецУважаемый господин Иванов. Если уж вы начали говорить о Законе, то пожалуйста, сначала хоть почитайте его. Согласно статьи 16-й, Земельного кодекса Украины " Громадяни та їх об'єднання, органи територіального громадського самоврядування мають право брати участь у розгляді Радами народних депутатів питань, пов'язаних із використанням земель.... ", скажите, когда это Вы и остальные "народные" избранники уведомили жителей для того, чтобы они могли брать участие в процессе? прямое нарушение Вашего любимого закона, господин Иванов, как же так можно? Если брать во внимание этот же закон, то статья 27 "Про Припинення права користування землею" Земельного кодекса постановляет "невикористання протягом одного року земельної ділянки, наданої для сільськогосподарського виробництва, і протягом двох років - для несільськогосподарських потреб;". Что, стали сроки поджимать?? или сроки уже давно истекли?
Вторая часть вопроса. Проспект Мира 17 находится в исторической части города, возле Филармонии, у этого дома реставрирован фасад и большинство туристов любуется историческими застройками, скажите - это по Вашему "розвалюхи и крысятники"?? не кажется ли вам, что это уже проблема ответственного ЖКХ, которое не заботится об устройстве и внешнем виде дома? Господин Иванов, таким образом Вы оскорбляете собственного избирателя, говоря так о месте его проживания.
Вы говорите о политической стороне вопроса. Хорошо, вот только кому Вы нужны? С Вами все стало понятно когда Вы проголосовали за застройку на проспекте Победы у берега Стрижня. Подобным образом Вы портите репутацию не только себе, но и политическому проекту, который представляете Вы.
Читайте законы, начните думать о жителях, а не о собственной выгоде, пробудите совесть и тогда дела в городе наладятся.
  P.S. Прошу прощения за тавтологию и неприятные факты для некоторых лиц.
Іванов Костянтин1. Крисятниками я назвав допотопний приватний сектор, який, як було оголошено на сесії, забудовник розселив. І це - реальне добро, дяка забудовнику. Я нікого не ображаю, таким чином. 2. На просп. Перемоги буде побудовано сучасне житло, з дотриманням усіх вимог Закону, погоджень та облаштування набережної р. Стрижень. Буде працювати галузь, будуть працювати люди, у нові помешкання заїдуть щасливі чернігівці. І це благо, добро. Дяка Забудовнику! 3. Порядок денний засідання Ради публікується в офіційних ЗМІ Чернігвської міськради - газеті "Чернігівські відомості", на відповідному сайті, а також
знаходиться у вільному доступі у відділі інформації. 4. Про яку мою власну вигоду Ви ведете мову, будь ласка факти. 5. Я завжди думаю про чернігівців, навіть якщо вони не проживають у статусних "сталінках" по просп. Миру 17, а працюють простими каменярами, бетонщиками, зварювальниками на будівельних майданчиках Чернігова, і переймаються не проблемами тіпа - "не хочу щоб у моєму дворі работалі механізми", або "мені ця стройка нє нравітса", а тим, як не втратити роботу, і чим годувати сім"ю. 6. Історичному фасаду будинку по просп. Миру 17 НІЧОГО НЕ ЗАГРОЖУЄ, бо немає забиття свай, або іншого джерела надпотужних вібрацій, що могли б розбивати сусідній із будівельним майданчиком будинок....і останнє...На мій погляд, головними проблемами цього будівництва є наступні - ЖАБА тих, небагатьох, хто живе у престижному центрі міста, і вважає, що місце усіх інших - у Масанах (класний район). 2. Бажання П У С Т И Х "політиків", використати хоч якийсь, наприклад, цей привід, щоб "засвітитись" у ЗМІ. Бо нічого іншого, у них, ні у голові, ні у душі, ні у серці Н Е М А Є...от і вся "проблема".
СергійДякую, пореготав.
До речі, і фотка до статті підібрана влучно - там такий задоволений мужичок, неначе забудовник його щойно "МОТИВУВАВ" проголосувати "ЗА" оте усе "добро" в лапках :)
Ну, якщо по пунктах:
1.) Одну хатку, що у мене на фото?
http://mw2.google.com/mw-panoramio/photos/medium/47830383.jpg
2.) І скільки там буде кв.м зеленого двору на жителя? Куди вийдуть мами вчити дитину ходити, на парковку чи тротуар пр. Перемоги? Нє, ну я в принципі в курсі, що таке "сучасне житло", можна не відповідати :)
4.) Які факти? Факт отримання "мотиватора" від будівельних бариг, на жаль, не документувався...
5.) Пафосний слововилив, не більше.
6.) "Жаба" - це у наших іванових та інших "депутатів", яким чи то багато вільного часу за основним місцем роботи (варіант 1 - міфічний), чи то вони прийшли на депутатстві собі УРВАТЬ (варіант 2 - реальний).
...
Для цього невгамовного дописувача поняття "Будівельні норми" просто не існує.
"Свічку" на п'ятачку в центрі забабахать, підключити до існуючих не розрахованих на таке мереж. Забудовнику - "вихлоп", депутатам та іншим жабам - корупційна складова вартості нерухомості.
...
До речі. цей Іванов - корєш Серьоги Берестового, який порізав центральну паркову алею і звузив підземний перехід, перетворивщи його на базар. Це в народі називають "скажи мне, кто твой друг, и я скажу, кто ты". А сам Берестовий - яблучко, яке від яблуні не далеко падає. Ох, і влучний у нас народ на приказки!
Я більше скажу Атрощен*о, Обушн*й, Іван*в, Берестов*й, Городн*й - в минулому і я вважаю сьогодні одна команда. А тепер думайте: Обушн*й - Фронт Змін, Іван*в -Удар, Городн*й - Партія Регіонів, Атрощен*о - на сьогоднішній день - Сильна Україна. У їх одна мета приватизувати чернігівщину, що вони разом в разних партіях, але разом успішно і роблять.

Сергій_Трегубенко | 2012-05-04 08:26

Доки в Україні продовжуватиме існувати радянська влада, тобто влада рад, влада тих, хто в радах, доти інтереси людей і держави будуть ґвалтуватися тими самими радами.
Єдиний вихід, це переходити до демократичного суспільного устрою, при котрому вся повнота реальної влади належить народу.

житель дома 17 | 2012-05-04 08:13

Иванов-молодец!!! Я не против ,пусть строят , хватит цеплятся за разваленны!!

Николай | 2012-05-04 08:10

Молодец, Стук, браво! Ответил негодяю по полной программе.
Неплохо было бы еще опубликовать репортаж о том, как из-за "палаты" ентого Иванова участок тротуара перед 14-этажками на Рокоссовского превратился блошиный рынок. О том, во что "инвестор" превратил газоны своими палатками. Вот уж где крысятники!

Алекс72 | 2012-05-04 06:18

Жаль але УДАР повторює долю ФЗ у Чернігівській зраді.

Сергій | 2012-05-04 00:27

Іванов КостянтинСлава Богу, знайшлася професійна і незацікавлена людина - журналіст Ігор Грищенко, який розмістив в Інтернеті майже вичерпну документальну ретроспективу щодо будівництва по просп. Миру 17. Читайте, люди.
Цей дописувач з підписом "Іванов Костянтин" нас певно за повний ідіётів має...
Тиче нам папірець, підписаний О.Г.Рубаном, який уже як вісім місяців затриманий з ХАБАРЕМ, із брудними зеленими папірцями. Повідомлено з формулюванням "систематично вимагав та одержував хабарі"
Офіційно:
Співробітники СБ України викрили та припинили протиправну діяльність начальника обласної інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю, який систематично вимагав та одержував хабарі від фізичних та юридичних осіб за надання відповідних дозволів на проведення будівельних робіт та вирішення інших питань, пов’язаних з будівництвом.
22 вересня ц.р. співробітники СБУ затримали начальника обласної інспекції «на гарячому» після передачі у службовому кабінеті частини хабара у розмірі 1 тис. доларів США.
Під час обшуку службового приміщення правоохоронці виявили ще два конверти, в яких знаходились 2,3 тис. доларів США.
Зловмисника затримано та поміщено до ізолятору тимчасового тримання Триває слідство.
Прес-центр СБ України

Сергій | 2012-05-04 00:16

ЧерниговецУважаемый господин Иванов. Если уж вы начали говорить о Законе, то пожалуйста, сначала хоть почитайте его. Согласно статьи 16-й, Земельного кодекса Украины " Громадяни та їх об'єднання, органи територіального громадського самоврядування мають право брати участь у розгляді Радами народних депутатів питань, пов'язаних із використанням земель.... ", скажите, когда это Вы и остальные "народные" избранники уведомили жителей для того, чтобы они могли брать участие в процессе? прямое нарушение Вашего любимого закона, господин Иванов, как же так можно? Если брать во внимание этот же закон, то статья 27 "Про Припинення права користування землею" Земельного кодекса постановляет "невикористання протягом одного року земельної ділянки, наданої для сільськогосподарського виробництва, і протягом двох років - для несільськогосподарських потреб;". Что, стали сроки поджимать?? или сроки уже давно истекли?
Вторая часть вопроса. Проспект Мира 17 находится в исторической части города, возле Филармонии, у этого дома реставрирован фасад и большинство туристов любуется историческими застройками, скажите - это по Вашему "розвалюхи и крысятники"?? не кажется ли вам, что это уже проблема ответственного ЖКХ, которое не заботится об устройстве и внешнем виде дома? Господин Иванов, таким образом Вы оскорбляете собственного избирателя, говоря так о месте его проживания.
Вы говорите о политической стороне вопроса. Хорошо, вот только кому Вы нужны? С Вами все стало понятно когда Вы проголосовали за застройку на проспекте Победы у берега Стрижня. Подобным образом Вы портите репутацию не только себе, но и политическому проекту, который представляете Вы.
Читайте законы, начните думать о жителях, а не о собственной выгоде, пробудите совесть и тогда дела в городе наладятся.
  P.S. Прошу прощения за тавтологию и неприятные факты для некоторых лиц.
Іванов Костянтин1. Крисятниками я назвав допотопний приватний сектор, який, як було оголошено на сесії, забудовник розселив. І це - реальне добро, дяка забудовнику. Я нікого не ображаю, таким чином. 2. На просп. Перемоги буде побудовано сучасне житло, з дотриманням усіх вимог Закону, погоджень та облаштування набережної р. Стрижень. Буде працювати галузь, будуть працювати люди, у нові помешкання заїдуть щасливі чернігівці. І це благо, добро. Дяка Забудовнику! 3. Порядок денний засідання Ради публікується в офіційних ЗМІ Чернігвської міськради - газеті "Чернігівські відомості", на відповідному сайті, а також
знаходиться у вільному доступі у відділі інформації. 4. Про яку мою власну вигоду Ви ведете мову, будь ласка факти. 5. Я завжди думаю про чернігівців, навіть якщо вони не проживають у статусних "сталінках" по просп. Миру 17, а працюють простими каменярами, бетонщиками, зварювальниками на будівельних майданчиках Чернігова, і переймаються не проблемами тіпа - "не хочу щоб у моєму дворі работалі механізми", або "мені ця стройка нє нравітса", а тим, як не втратити роботу, і чим годувати сім"ю. 6. Історичному фасаду будинку по просп. Миру 17 НІЧОГО НЕ ЗАГРОЖУЄ, бо немає забиття свай, або іншого джерела надпотужних вібрацій, що могли б розбивати сусідній із будівельним майданчиком будинок....і останнє...На мій погляд, головними проблемами цього будівництва є наступні - ЖАБА тих, небагатьох, хто живе у престижному центрі міста, і вважає, що місце усіх інших - у Масанах (класний район). 2. Бажання П У С Т И Х "політиків", використати хоч якийсь, наприклад, цей привід, щоб "засвітитись" у ЗМІ. Бо нічого іншого, у них, ні у голові, ні у душі, ні у серці Н Е М А Є...от і вся "проблема".
Дякую, пореготав.
До речі, і фотка до статті підібрана влучно - там такий задоволений мужичок, неначе забудовник його щойно "МОТИВУВАВ" проголосувати "ЗА" оте усе "добро" в лапках :)
Ну, якщо по пунктах:
1.) Одну хатку, що у мене на фото?
http://mw2.google.com/mw-panoramio/photos/medium/47830383.jpg
2.) І скільки там буде кв.м зеленого двору на жителя? Куди вийдуть мами вчити дитину ходити, на парковку чи тротуар пр. Перемоги? Нє, ну я в принципі в курсі, що таке "сучасне житло", можна не відповідати :)
4.) Які факти? Факт отримання "мотиватора" від будівельних бариг, на жаль, не документувався...
5.) Пафосний слововилив, не більше.
6.) "Жаба" - це у наших іванових та інших "депутатів", яким чи то багато вільного часу за основним місцем роботи (варіант 1 - міфічний), чи то вони прийшли на депутатстві собі УРВАТЬ (варіант 2 - реальний).
...
Для цього невгамовного дописувача поняття "Будівельні норми" просто не існує.
"Свічку" на п'ятачку в центрі забабахать, підключити до існуючих не розрахованих на таке мереж. Забудовнику - "вихлоп", депутатам та іншим жабам - корупційна складова вартості нерухомості.
...
До речі. цей Іванов - корєш Серьоги Берестового, який порізав центральну паркову алею і звузив підземний перехід, перетворивщи його на базар. Це в народі називають "скажи мне, кто твой друг, и я скажу, кто ты". А сам Берестовий - яблучко, яке від яблуні не далеко падає. Ох, і влучний у нас народ на приказки!

Черниговец | 2012-05-04 00:12

ЧерниговецУважаемый господин Иванов. Если уж вы начали говорить о Законе, то пожалуйста, сначала хоть почитайте его. Согласно статьи 16-й, Земельного кодекса Украины " Громадяни та їх об'єднання, органи територіального громадського самоврядування мають право брати участь у розгляді Радами народних депутатів питань, пов'язаних із використанням земель.... ", скажите, когда это Вы и остальные "народные" избранники уведомили жителей для того, чтобы они могли брать участие в процессе? прямое нарушение Вашего любимого закона, господин Иванов, как же так можно? Если брать во внимание этот же закон, то статья 27 "Про Припинення права користування землею" Земельного кодекса постановляет "невикористання протягом одного року земельної ділянки, наданої для сільськогосподарського виробництва, і протягом двох років - для несільськогосподарських потреб;". Что, стали сроки поджимать?? или сроки уже давно истекли?
Вторая часть вопроса. Проспект Мира 17 находится в исторической части города, возле Филармонии, у этого дома реставрирован фасад и большинство туристов любуется историческими застройками, скажите - это по Вашему "розвалюхи и крысятники"?? не кажется ли вам, что это уже проблема ответственного ЖКХ, которое не заботится об устройстве и внешнем виде дома? Господин Иванов, таким образом Вы оскорбляете собственного избирателя, говоря так о месте его проживания.
Вы говорите о политической стороне вопроса. Хорошо, вот только кому Вы нужны? С Вами все стало понятно когда Вы проголосовали за застройку на проспекте Победы у берега Стрижня. Подобным образом Вы портите репутацию не только себе, но и политическому проекту, который представляете Вы.
Читайте законы, начните думать о жителях, а не о собственной выгоде, пробудите совесть и тогда дела в городе наладятся.
  P.S. Прошу прощения за тавтологию и неприятные факты для некоторых лиц.
Іванов Костянтин1. Крисятниками я назвав допотопний приватний сектор, який, як було оголошено на сесії, забудовник розселив. І це - реальне добро, дяка забудовнику. Я нікого не ображаю, таким чином. 2. На просп. Перемоги буде побудовано сучасне житло, з дотриманням усіх вимог Закону, погоджень та облаштування набережної р. Стрижень. Буде працювати галузь, будуть працювати люди, у нові помешкання заїдуть щасливі чернігівці. І це благо, добро. Дяка Забудовнику! 3. Порядок денний засідання Ради публікується в офіційних ЗМІ Чернігвської міськради - газеті "Чернігівські відомості", на відповідному сайті, а також
знаходиться у вільному доступі у відділі інформації. 4. Про яку мою власну вигоду Ви ведете мову, будь ласка факти. 5. Я завжди думаю про чернігівців, навіть якщо вони не проживають у статусних "сталінках" по просп. Миру 17, а працюють простими каменярами, бетонщиками, зварювальниками на будівельних майданчиках Чернігова, і переймаються не проблемами тіпа - "не хочу щоб у моєму дворі работалі механізми", або "мені ця стройка нє нравітса", а тим, як не втратити роботу, і чим годувати сім"ю. 6. Історичному фасаду будинку по просп. Миру 17 НІЧОГО НЕ ЗАГРОЖУЄ, бо немає забиття свай, або іншого джерела надпотужних вібрацій, що могли б розбивати сусідній із будівельним майданчиком будинок....і останнє...На мій погляд, головними проблемами цього будівництва є наступні - ЖАБА тих, небагатьох, хто живе у престижному центрі міста, і вважає, що місце усіх інших - у Масанах (класний район). 2. Бажання П У С Т И Х "політиків", використати хоч якийсь, наприклад, цей привід, щоб "засвітитись" у ЗМІ. Бо нічого іншого, у них, ні у голові, ні у душі, ні у серці Н Е М А Є...от і вся "проблема".
Господин Иванов, а Вы популист! "у нові помешкання заїдуть щасливі чернігівці." - это которые уже счастливы? это которые прикупят еще одну единицу недвижимости? какая цена за квадратный метр в этом районе города?
Вы говорите о современном жилье в исторической части города. нет, конечно, после того как в Киеве на Андреевском хотели построить современный офисный центр, то в исторической части Чернигова можно и современную новостройку влепить. Знаете, как по мне у тех, про кого Вы говорите " ЖАБА ", одна цель - это зеленый двор, детские площадки. Масаны? это сейчас, Вам, как депутату городского совета просто необходимо знать, очень перспективный район города, в котором постоянно строятся новые дома и инфраструктура. Извините, но это лучший вариант, чем "лепить" новостройки в центре с целью поднять стоимость за квадратный метр. и, кстати, строителям, за которых у Вас "душа болит" тоже найдется работа. Нужно думать о будущем, а не о современном. Есть прекрасная цитата Индейских вождей:"Люби землю. Она не унаследована тобой у твоих родителей, она одолжена тобой у твоих детей". Запомните ее, а лучше запишите.
  По поводу Вашей личной заинтересованности, то я не искал информацию. Но судя по тому, как Вы голосуете, просто так вопрос не поднимался бы. но сейчас это просто мое, субъективное мнение.

Іванов Костянтин | 2012-05-03 23:57

Іванов КостянтинСлава Богу, знайшлася професійна і незацікавлена людина - журналіст Ігор Грищенко, який розмістив в Інтернеті майже вичерпну документальну ретроспективу щодо будівництва по просп. Миру 17. Читайте, люди.
Упсс...Посилання і не поставив, ось воно - https://www.facebook.com/media/set/?set=a.205913969527316.45317.100003261429606&type=1

Іванов Костянтин | 2012-05-03 23:56

Слава Богу, знайшлася професійна і незацікавлена людина - журналіст Ігор Грищенко, який розмістив в Інтернеті майже вичерпну документальну ретроспективу щодо будівництва по просп. Миру 17. Читайте, люди.

Іванов Костянтин | 2012-05-03 23:29

ПовбывавбыК сожалению, Константин, закон в нашей стране КРАЙНЕ РЕДКО на сороне обычных граждан, в том числе благодаря Вашей поддержке и Вам подобных ( в том числе и в прошлом составе). Но справедливость восторжествует. Не забывайте!!! :)
Хто конкретно Вас образив? Які Ваші права порушено? Я за справедливість, у чому Ваша проблема?

Іванов Костянтин | 2012-05-03 23:20

ЧерниговецУважаемый господин Иванов. Если уж вы начали говорить о Законе, то пожалуйста, сначала хоть почитайте его. Согласно статьи 16-й, Земельного кодекса Украины " Громадяни та їх об'єднання, органи територіального громадського самоврядування мають право брати участь у розгляді Радами народних депутатів питань, пов'язаних із використанням земель.... ", скажите, когда это Вы и остальные "народные" избранники уведомили жителей для того, чтобы они могли брать участие в процессе? прямое нарушение Вашего любимого закона, господин Иванов, как же так можно? Если брать во внимание этот же закон, то статья 27 "Про Припинення права користування землею" Земельного кодекса постановляет "невикористання протягом одного року земельної ділянки, наданої для сільськогосподарського виробництва, і протягом двох років - для несільськогосподарських потреб;". Что, стали сроки поджимать?? или сроки уже давно истекли?
Вторая часть вопроса. Проспект Мира 17 находится в исторической части города, возле Филармонии, у этого дома реставрирован фасад и большинство туристов любуется историческими застройками, скажите - это по Вашему "розвалюхи и крысятники"?? не кажется ли вам, что это уже проблема ответственного ЖКХ, которое не заботится об устройстве и внешнем виде дома? Господин Иванов, таким образом Вы оскорбляете собственного избирателя, говоря так о месте его проживания.
Вы говорите о политической стороне вопроса. Хорошо, вот только кому Вы нужны? С Вами все стало понятно когда Вы проголосовали за застройку на проспекте Победы у берега Стрижня. Подобным образом Вы портите репутацию не только себе, но и политическому проекту, который представляете Вы.
Читайте законы, начните думать о жителях, а не о собственной выгоде, пробудите совесть и тогда дела в городе наладятся.
  P.S. Прошу прощения за тавтологию и неприятные факты для некоторых лиц.
1. Крисятниками я назвав допотопний приватний сектор, який, як було оголошено на сесії, забудовник розселив. І це - реальне добро, дяка забудовнику. Я нікого не ображаю, таким чином. 2. На просп. Перемоги буде побудовано сучасне житло, з дотриманням усіх вимог Закону, погоджень та облаштування набережної р. Стрижень. Буде працювати галузь, будуть працювати люди, у нові помешкання заїдуть щасливі чернігівці. І це благо, добро. Дяка Забудовнику! 3. Порядок денний засідання Ради публікується в офіційних ЗМІ Чернігвської міськради - газеті "Чернігівські відомості", на відповідному сайті, а також
знаходиться у вільному доступі у відділі інформації. 4. Про яку мою власну вигоду Ви ведете мову, будь ласка факти. 5. Я завжди думаю про чернігівців, навіть якщо вони не проживають у статусних "сталінках" по просп. Миру 17, а працюють простими каменярами, бетонщиками, зварювальниками на будівельних майданчиках Чернігова, і переймаються не проблемами тіпа - "не хочу щоб у моєму дворі работалі механізми", або "мені ця стройка нє нравітса", а тим, як не втратити роботу, і чим годувати сім"ю. 6. Історичному фасаду будинку по просп. Миру 17 НІЧОГО НЕ ЗАГРОЖУЄ, бо немає забиття свай, або іншого джерела надпотужних вібрацій, що могли б розбивати сусідній із будівельним майданчиком будинок....і останнє...На мій погляд, головними проблемами цього будівництва є наступні - ЖАБА тих, небагатьох, хто живе у престижному центрі міста, і вважає, що місце усіх інших - у Масанах (класний район). 2. Бажання П У С Т И Х "політиків", використати хоч якийсь, наприклад, цей привід, щоб "засвітитись" у ЗМІ. Бо нічого іншого, у них, ні у голові, ні у душі, ні у серці Н Е М А Є...от і вся "проблема".

Сергій | 2012-05-03 23:05

Ну так масонська ро... "обличчя". Що з нього взяти - керується ідеологією "Я начальник - ви лохи".
Ненависні дєрьмократам "криваві" комуняки комплексно спланували місто за будівельними нормами, двори з майданчиками і деревами. На перехрестях позалишали людям зелені зони , а водіям - огляд.
А тут прийшли соколови-іванови: "Ба! Скока землі на дерибан! Ща ми все по ЗАКОНУ роз-теє-во..." А сердюки на камеру проговорюються: "Є інтереси забудовників"
Птфу...
Зрештою, глобально тут нічого не вирішиш. Навіть бандюків-найманців від "ріелкепіталів" можна з вікон камінням закидати на ОДНОМУ захопленому клаптику. Але загалом... Люди, отримуйте тепер "задоволення" - сами обирали саме цих іванових і соколових з переліку купки мерзотників - "інвесторів" у свою виборчу кампанію.

Повбывавбы | 2012-05-03 23:03

К сожалению, Константин, закон в нашей стране КРАЙНЕ РЕДКО на сороне обычных граждан, в том числе благодаря Вашей поддержке и Вам подобных ( в том числе и в прошлом составе). Но справедливость восторжествует. Не забывайте!!! :)

Fraxinus | 2012-05-03 22:03

Полякалися УДАРу різні дермократи,
Бо чудити без закону їм не привикати.
Від УДАРу наложили у штанці рябенькі,
І ганяють по подвір"ю неначе дурненькі.

Черниговец | 2012-05-03 21:40

Черниговец
НеівановКраще б попросили пробачення за пересмикування фактів! До чого тут тавтологія?
Уважаемый Неіванов, вы наверное не знаете значения слова "тавтология".
вот Вам информация из википедии: Тавтоло́гия (от др.-греч. ταυτολογία: греч. ταυτο — «то же самое» и от др.-греч. λόγος — мысль, причина или от греч. λόγος — речь) — риторическая фигура, представляющая собой повторение одних и тех же или близких по смыслу слов.
  Укажите, пожалуйста, где было "пересмикування фактів"?

Неіванов | 2012-05-03 21:25

Черниговец
Краще б попросили пробачення за пересмикування фактів! До чого тут тавтологія?

Андрей | 2012-05-03 20:38

Иванов - единственный нормальный в Ударе, еле держится из последних сил, другие адекватные люди давно ушли

Хватіт!!! | 2012-05-03 20:20

Все!!! Жодного будівництва!!! Харе працювати! Стрйки долой!

село селом.... | 2012-05-03 20:07

Масаны Иванов почему-то не лоббирует.....они ему не надо?))))надо поближе к центру,так я понимаю?)))

Патріот | 2012-05-03 20:05

Che...Иванов тот человек, который без своего интереса ни чего не делает, и это хорошо известно. На выборах мэра проявил сябя в очередной раз - упав под $околова - борец. Одним словом 3,14***. Вот только почему-то до сих пор не в "Радикальной партии"
В списках Радикальної партії в Верховну Раду не пройти, а по списках Удару на сьогоднішній день є перспектива - відповідь на запитання. Все інше від лукавого, в тому числі і опозиційність. В місті Чернігові всі партії працюють від влади і це потрібно памятати. Тому голосуй чи не голосуй -отримаєш нового представника влади.

Читач | 2012-05-03 20:02

Це "Удар" усім нам нижче пояса. Навіть не маскуються. Прикро, що народ у нас терплячий.

Аватара | 2012-05-03 19:33

Якась дивна логіка, пів-міста стоїть на кістках, і будинки не руйнують. Про будівництво на церквах я вже й не кажу. Наприклад перетин вул. Шевченка та О. Молодчого колись була церква та кладовище, де похований навіть Ілля Шраг, була церква і на місті того будинку, де нині розміщується консульство російської Федерації.
А будівництво дійсно приносить Чернігову робочі місця.

Черниговец | 2012-05-03 19:23

Уважаемый господин Иванов. Если уж вы начали говорить о Законе, то пожалуйста, сначала хоть почитайте его. Согласно статьи 16-й, Земельного кодекса Украины " Громадяни та їх об'єднання, органи територіального громадського самоврядування мають право брати участь у розгляді Радами народних депутатів питань, пов'язаних із використанням земель.... ", скажите, когда это Вы и остальные "народные" избранники уведомили жителей для того, чтобы они могли брать участие в процессе? прямое нарушение Вашего любимого закона, господин Иванов, как же так можно? Если брать во внимание этот же закон, то статья 27 "Про Припинення права користування землею" Земельного кодекса постановляет "невикористання протягом одного року земельної ділянки, наданої для сільськогосподарського виробництва, і протягом двох років - для несільськогосподарських потреб;". Что, стали сроки поджимать?? или сроки уже давно истекли?
Вторая часть вопроса. Проспект Мира 17 находится в исторической части города, возле Филармонии, у этого дома реставрирован фасад и большинство туристов любуется историческими застройками, скажите - это по Вашему "розвалюхи и крысятники"?? не кажется ли вам, что это уже проблема ответственного ЖКХ, которое не заботится об устройстве и внешнем виде дома? Господин Иванов, таким образом Вы оскорбляете собственного избирателя, говоря так о месте его проживания.
Вы говорите о политической стороне вопроса. Хорошо, вот только кому Вы нужны? С Вами все стало понятно когда Вы проголосовали за застройку на проспекте Победы у берега Стрижня. Подобным образом Вы портите репутацию не только себе, но и политическому проекту, который представляете Вы.
Читайте законы, начните думать о жителях, а не о собственной выгоде, пробудите совесть и тогда дела в городе наладятся.
  P.S. Прошу прощения за тавтологию и неприятные факты для некоторых лиц.

Іванов Костянтин | 2012-05-03 18:46

А ось і регіональні вушка вилізли - https://www.facebook.com/photo.php?fbid=401004899921981&set=a.184384118250728.39286.100000374222874&type=1&theater

Che... | 2012-05-03 18:34

Иванов тот человек, который без своего интереса ни чего не делает, и это хорошо известно. На выборах мэра проявил сябя в очередной раз - упав под $околова - борец. Одним словом 3,14***. Вот только почему-то до сих пор не в "Радикальной партии"

Мешканець п-т Мира,17 | 2012-05-03 18:27

Пане Іванове! Ви, напевно, не чуєте, але мешканці - проти, громада - проти. Люди не хочуть, щоб їх двір забудовували. Та й, хто б хотів, щоб у нього у дворі гуркотіла техніка і в день, і в ночі? І не треба все зпихувати на політику та передвиборчу кампанію. Ви нею вже всіх задовбали - брехливі зрадники!!!

Іванов Костянтин | 2012-05-03 17:54

1. Цитата - "Остання сесія міськради вкотре продемонструвала, як певні «ударівці» Віталія Кличка відстоюють права забудовників." Я ЗА забудовників, Я ЗА будівництво у нашому місті НОВИХ будинків замість розвалюх та "крисятників". Я ПРОТИ гальмування будівництва, тільки тому, що комусь, щось "нє наравитса". Є тільки один критерій, коли будівництво має бути припинене - ЗАКОН, і відповідні процедури, а вони дотримані на 100% 2. Цитата - "Саме він із запальною промовою надихав депутатів до голосування та переконував їх, що будівництво по проспекту Миру, 17 – це розвиток міста, інвестиції та робочі місця." Уявіть собі, авторе, що БУДІВНИЦТВО - це розвиток міста, інвестиції та робочі місця....:) Ще раз ПІДТВЕРДЖУЮ кожне своє слово! 3. Земля НІКОМУ не виділялася, бо вона ДАВНО ВИДІЛЕНА для будівництва, ще минулим складом Ради. 4. Намагання зробити з мене корупціонера-дерибанщика цілком зрозуміле, УДАРУ бояться! Рішення ж приймалось СЕСІЄЮ, а винуваті - УДАР та Іванов. Хоча рівно таку ж статтю, тільки із відповідними прізвищами Регіоналів, БЮТівців, чи інших депутатів можна було запустити на Вал. Усіх вітаю! Передвиборча БРУДНА кампанія розпочалася, панове!
закрити

Додати коментар:

Фотоновини

   Чернігів 1948-49 років: Нескорені Ляповки та «інтимні» роботи

SVOBODA.FM