Останнє оновлення: 12:24 понеділок, 9 грудня
Влада і громада. Реалії
Ви знаходитесь: Політика / Україна / Журналістів - за двері! Рецидиви Чернігівської міськради
Журналістів - за двері! Рецидиви Чернігівської міськради

Журналістів - за двері! Рецидиви Чернігівської міськради

Кореспондента газети „Точка ОПОРИ” та сайту „Чернігів Громадський” Тетяну ПЕКУР не допустили на нараду щодо висвітлення діяльності галузі охорони здоров’я. Захід відбувався у Чернігівській міській раді 17 березня.

Це сталося з ініціативи заступника Чернігівського міського голови Оксани Тунік-Фриз. Вона чи то через брак досвіду, чи через нетерпимість до іншої точки зору пішла на такий, м’яко кажучи, не зовсім зрозумілий емоційний крок.

Як виявилося, на цю нараду журналістів взагалі не запрошували. Навіщо тоді розміщати на офіційному веб-порталі міської ради графік заходів, щоб потім не пускати на них журналістів?

Як пояснила заступник міського голови Оксана Тунік-Фриз, що була відповідальна за проведення заходу, це робоча нарада і присутність на ній журналістів взагалі не передбачалася. За її словами, у повідомлені на сайті міської ради помилка. Дослівно у плані заходів звучало: «Нарада з представниками засобів масової інформації щодо висвітлення діяльності галузі охорони здоров’я».

Відповідно, якщо навіть це так, то це не означає, що представникам ЗМІ не можна бути присутніми на подібних заходах. Закон України «Про місцеве самоврядування» визначає публічність і гласність, як одні з основних засад роботи органів місцевого самоврядування.

Тобто, така поведінка посадової особи місцевого самоврядування є порушенням демократичних норм та може трактуватися як перешкоджання законній діяльності журналістів. Згідно зі ст. 171 Кримінального кодексу України це карається штрафом або арештом на строк до 6 місяців, або обмеженням волі на строк до 3 років.

Власне кажучи, не дивно, що представника ГМ ОПОРА не допустили. Як зазначила Оксана Володимирівна, ця нарада стосується статей, що були розміщені на сайті «Чернігів Громадський», а також в однойменному журналі та газеті «Точка ОПОРИ».

Йдеться про матеріали стосовно благодійних внесків та платних послуг в чернігівських лікарнях. Ці статті були підготовані на основі звіту Громадянської мережі ОПОРА за результатами моніторингу зловживань пов’язаних з наданням послуг в медичних закладах міста Чернігів.

У звіті ОПОРА наголошує, що кошти, які громадяни сплачують як благодійні внески не завжди є благодійними. Їх часто надають під виглядом платних послуг лікарень. Пацієнти не мають повної інформації про перелік платних послуг, що надаються лікарнями, а отже, на цьому ґрунті можливі різноманітні махінації.

080318_tanyapekur.jpgПані Тунік-Фриз не лише попросила представника ЗМІ залишити засідання. На додачу дозволила собі кілька висловів, що взагалі не вписуються в поняття демократичності роботи органів місцевого самоврядування.

Наприклад, вона заявила, що її обурили зазначені публікації! Але преса не повинна писати, як подобається владі! Невже це новина для заступника міського голови? За функціональним обов’язками вона відповідає в тому числі і за цей напрямок. Звичайно, більш зручно працювати з майже кишеньковими комунальними виданнями. Але ж існують інші.

Оксана Володимирівна заявила, що на її думку, в наших лікарнях є набагато більше проблем. На великий подив представників ГМ ОПОРА, заступник міського голови поцікавилася, чому стосовно того, що було висвітлені в статтях організація не порадилися з міською владою?!

Цікаво, відколи громадські організації мають радитися з міською владою стосовно того, що досліджувати і про що писати? В якому сторіччі живуть деякі посадові особи Чернігівської міської ради?

Також пані Тунік-Фриз заявила, що стосовно того, що написано в цих статтях вона має власне бачення. Але ж ніхто не заперечує іншої точки зору. Схоже, крім Чернігівської міської влади.

Громадянська мережа ОПОРА наголошує, що доступ до інформації та участь в заходах місцевої влади може бути обмежена лише там, де має місце питання державної таємниці. Очевидно, що на нараді з представниками ЗМІ щодо висвітлення діяльності галузі охорони здоров’я такої таємниці не могло бути в принципі.

Відповідно, ми спостерігали брутальне порушення владою права на доступ до інформації, що порушує всі стандарти та принципи. Ми закликаємо міську владу в подальшому не вдаватися до таких кроків і просимо міського голову Олександра Соколова взяти це під свій особистий контроль.

Від заступника міського голови О. В. Тунік-Фриз ми чекаємо офіційного вибачення, що може вивести цю прикру ситуацію в нормальне цивілізоване русло.

До речі:

Згідно з Законом України «Про друковані засоби інформації» (ст. 26) журналіст має право:

1) на вільне одержання, використання, поширення (публікацію) та зберігання відкритої за режимом доступу інформації;

2) відвідувати державні органи влади, органи місцевого і регіонального самоврядування, а також підприємства, установи і організації та бути прийнятим їх посадовими особами.

Стаття 2 цього ж Закону забороняє вимогу попереднього погодження повідомлень і матеріалів, які поширюються друкованими засобами масової інформації.

Стаття 4 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” одним із принципів роботи міської ради визначає гласність, а також підзвітність територіальній громаді.

P.S. Подібна ситуація, щодо відношення міської влади до журналістів виникає не вперше. В зв’язку з цим, ОПОРА пропонує запросити тренерів, які безкоштовно навчать чиновників чернігівської мерії правилам поведінки з представниками громадських організацій та засобів масової інформації, культурі спілкування та етиці.

 

До теми: 

Коментарі (92)

abc | 2008-03-23 22:13

OperatorТа "проблема" певно в тому, що народ асоціює себе з тою самою виставленою за двері Тетяною Пекур. Відчувають люди, що вона символізує собою їх всіх.

Браво, Operator! В два речення зумів вмістити суть описаного у матеріалі та дев"яноста коментарях!

Operator | 2008-03-22 22:40

Гість
Кому то кажеться, что некоректно? Есть точка зрения власти. В чем проблема?

Та "проблема" певно в тому, що народ асоціює себе з тою самою виставленою за двері Тетяною Пекур. Відчувають люди, що вона символізує собою їх всіх.

Доля | 2008-03-22 16:22

Собачка подгавкивает в тон ХОЗЯИНУ -Соколову, а что, разве по ней не видно, чья она, собачка?

Гість | 2008-03-21 13:47

Шевчук Дмитрий
Ох и не дает вакм жизни Туник-Фриз. :))) А ВАЛ, чего вы допускаете столько грязи. Есть же элементарная корректность.
Ксюша- МЫ С ТОБОЙ!!!!

  И где же здесь грязь? Есть описание епизода, который уже исчерпан. Рядом стоит позиция власти. В чем проблема?
То, что у нас мер, рада и и исполком не уважают труд журналистов? Ну, так хорошо, когда хоть иногда СМИ выступают на свою защиту. Кому то кажеться, что некоректно? Есть точка зрения власти. В чем проблема?

Шевчук Дмитрий | 2008-03-19 17:41

Ох и не дает вакм жизни Туник-Фриз. :))) А ВАЛ, чего вы допускаете столько грязи. Есть же элементарная корректность.
Ксюша- МЫ С ТОБОЙ!!!!

Гість | 2008-03-19 17:35

abc
Чому ви впевненпі що було посягання? Я хочу чути обидві сторони.
Що ви чули про посягання на честь і гідність? Але тут я думаю має місце дешевий піар. Також я хотів би як і інші дописувачі більше отримати інформації про пані Пекур? Як з журналісткою я з нею не знайомий, але прочитав що вона широко відома в вузьких колах). Дайте будьласка посилання на її статі! Маю сумніви щодо її приналежності до журналістської братії.

abc | 2008-03-19 16:38

Для суспільства є речі надзвичайно важливі. Зокрема посягання на Свободу слова, як наслідок - узурпація влади і попрання інших прав та свобод людей. Ось про що мова. І зводити її до обговорення ділових якостей чиновників чи журналістів не варто. Незалежно від того, яка з цих жінок чарівніша чи розумніша, я нікому не дозволю посягати на моє, Конституцією гарантоване право, мати повну і всебічно висвітлену інформацію про діяльність місцевого самоврядування. Котре, до речі, тією самою Оксаною Володимирівною, здійснюється і від мого імені. А про якість підготовлених журналістом матеріалів, я і сам складу думку, без чийогось підказування.

Гість | 2008-03-19 12:43

Не знаю Титяну Пекур!!! Як представник спілки журналістів України можу сказати, що така її поведінка, а точніше статя яку вона написала явоно говорить про те що вона зовсім не знайома з "Кодексом журналіста", а точніше з першим пунктом кодексу журналіста!!!
http://centra.net.ua/old/codensju.htm ("Кодекс журналіста").

Бондарев Олександр | 2008-03-19 11:55

Знаю Таню Пекур. Вона справжній професіонал. Тому вважаю, що Вона абсолютно права.
Лёню Космоса прибрали, тому, "шановні", дивиться. Можете бути наступними.

Адмін | 2008-03-19 10:59

Шановні учасники конфлікту! Не змушуйте Адміна видаляти гори спаму, флуду, повторень та реплік не за темою. Чи взагалі закривати тему. До того ж, кожна сторона має можливість офіційно оприлюднити свою позицію на правах рівного доступу. Звісно, якщо має таке бажання. Це було перше і останнє попередження.

Гість | 2008-03-19 10:53

На самом деле все эти комментарии это переливание из пустого в порожнее!!! Ни кто ни чего конкретного не говорит, максимум свои нелепые догадки.
Вот это действительно стоит обсудить http://val.ua/economic/chernigov/189880.html

Гість | 2008-03-19 10:45

Игорь Г
В.Кузьменко
Дуже смішно з одного боку, і дуже прикро з іншого читати коментарі, що приходять ввечері та явно пишуться людьми, з оточення пані Тунік-Фриз або нею самою. Це найбільш примітивне, що можна робити в даній ситуації, але і те, що не викликає ніякої поваги.
Про який професіоналізм пані Фриз ви пишете, коли зараз продемонстрували його відсутність кількома десятками "спаму" на її захист?!

  Абсолютно поддерживаю. Ничего умнее они в этой ситуации видно не придумали, чем безумные фразы о профессиональности журналистов. Видно, нашим представителям СМИ нужно еще много учиться, чтоб бть достойными права общаться с великим проффесионалом и начальником О.В. Фриз, которая очень много для города сделала. Чего? Я лично, кроме пивных фестивалей ничего не видел. А все эти месяцы она просто сверкает личиком для тех же СМи, но ничего толкового от нее не видел и не слышал. Хотя, говорят, Соколов и Шеремет ее очень любят...
Обидно, что культуре наша власть еще не научилась. Была надежда на молодую Оксану, но видно придеться подпждать

Может вы уважаемый поделитесь своими заслугами или позволите вас обсудить по полной программе?!?!

Житель | 2008-03-19 10:19

 Як чудово все у вас виходить. Де факти? А кричата на все місто , що голова та його заступники всі за одне, шайка та хабарники, без підпису - це наклеп, і за це, я думаю, потрібно подати до суду. Нехай потім докажуть , що це правдива інформація, а не вводять людей в оману. При чому тут Тунік- Фриз, чи у нас так , хто везе на собі віз, того щей поганяють. Попробуйте й Ви, доброзичливі люди! Може у Вас краще це вийде!

Аднако | 2008-03-19 10:14

2 Гість
Пиво и власть портят людей... Тупость и завистливость - хуже чем пиво и власть.

В\'ячеслав Кузьменко | 2008-03-19 10:07

В.Кузьменко
Игорь Г
А мне твоя поддержка не нужна!
И вообще опускаться до сплетен на уровне базарных баб - не прилично!
Как бы ты к человеку не относился надо в споре оперировать фактами, а не фразами типа твоих "...я слышал, что говорили...она с Соколовым и с Шереметом".
  Ты думаешь излагая таким образом мысли ты кого то убедишь. Я думаю нет! Иначе можно говорить что мы слышали что ты: "...с Соколовым и особенно часто с Шереметом.."
Вот такие дИла Игорь Гэ
Попрошу не підписуватися моїм ім'ям. Цей коментар - провакація.
  

Z | 2008-03-19 09:58

Kuzmenko.
  Sledi za bazarom, ...

Гість | 2008-03-19 09:57

Я б на месте фриз вообще внимания не обращал бы на таких. 100% желания пропиарится на шару. Хотя сам к ней отношусь не очень, еще больше не люблю таких чюдо журналитсов. И вообще журналист журналисту рознь. Не каждый кто назывет себя журналистом есть им!!!

Гість | 2008-03-19 09:52

Надоело это все копание в грязном белье! И все ради пиара какой то журналистки. Вообще она журналистка? Подскажите где почитать произведения этого аватара?

Гість | 2008-03-19 09:48

Олександр Сергійович
Маразм крепчал...
И вообще почему вы скрываете свои отношения с Сергее Макашевым?
"В чюжем глазу соломенку ты видишь... Олександр Сергійович Пушкін".

Сочуствующий | 2008-03-19 09:42

Оксана держись! Ведь это не первая провокация в твоей жизни! И думаю не последняя! Чем больше должность, тем больше завистников!

Гість | 2008-03-19 09:38

Да видно кто то очень хочет на Оксанено место... Вызовите ее на теледебаты, вместо этих кулуарных обливаний грязью.
Не верю!

Олександр Сергійович | 2008-03-19 09:38

Я с Игорем согласен. Да,
У Туник-Фриз теперь страда.
Ее ведь в городе пока
И не видали без пивка.
Поговорить она - мастак...
Пиарщик... Так ее растак...
Хоть Шеремет и Соколов
Оксану любят и без слов.
Но нынче вляпалась она.
Теперь о Туник-Фриз страна
Поговорит, узнает то,
О чем не знал еще никто:
Кто, где, кому, чего давал.
НУ, ПЕКУР! НУ, "ВЫСОКИЙ ВАЛ"!

Андрій | 2008-03-19 09:26

А Танюшу пропіарили як слід, мабудь що радіє. Це ж треба так підфортило. А що, Тунік-Фриз всі знають та поважають, а мене ні! Я ж також хочу бути відомою.Танюша - браво! А Тунік- Фриз всерівно красивіша, розумніша і достойна того, що має.

В.Кузьменко | 2008-03-19 09:25

Игорь Г
А мне твоя поддержка не нужна!
И вообще опускаться до сплетен на уровне базарных баб - не прилично!
Как бы ты к человеку не относился надо в споре оперировать фактами, а не фразами типа твоих "...я слышал, что говорили...она с Соколовым и с Шереметом".
Ты думаешь излагая таким образом мысли ты кого то убедишь. Я думаю нет! Иначе можно говорить что мы слышали что ты: "...с Соколовым и особенно часто с Шереметом.."
Вот такие дИла Игорь Гэ

Игорь Г | 2008-03-19 09:02

В.Кузьменко
Дуже смішно з одного боку, і дуже прикро з іншого читати коментарі, що приходять ввечері та явно пишуться людьми, з оточення пані Тунік-Фриз або нею самою. Це найбільш примітивне, що можна робити в даній ситуації, але і те, що не викликає ніякої поваги.
Про який професіоналізм пані Фриз ви пишете, коли зараз продемонстрували його відсутність кількома десятками "спаму" на її захист?!

  Абсолютно поддерживаю. Ничего умнее они в этой ситуации видно не придумали, чем безумные фразы о профессиональности журналистов. Видно, нашим представителям СМИ нужно еще много учиться, чтоб бть достойными права общаться с великим проффесионалом и начальником О.В. Фриз, которая очень много для города сделала. Чего? Я лично, кроме пивных фестивалей ничего не видел. А все эти месяцы она просто сверкает личиком для тех же СМи, но ничего толкового от нее не видел и не слышал. Хотя, говорят, Соколов и Шеремет ее очень любят...
Обидно, что культуре наша власть еще не научилась. Была надежда на молодую Оксану, но видно придеться подпждать

В.Кузьменко | 2008-03-18 21:10

Дуже смішно з одного боку, і дуже прикро з іншого читати коментарі, що приходять ввечері та явно пишуться людьми, з оточення пані Тунік-Фриз або нею самою. Це найбільш примітивне, що можна робити в даній ситуації, але і те, що не викликає ніякої поваги.
Про який професіоналізм пані Фриз ви пишете, коли зараз продемонстрували його відсутність кількома десятками "спаму" на її захист?!

Гість | 2008-03-18 21:04

abc
А почему ни кто не вспомнил сколько Оксана Владимировна сделал для города?

Саме для того, щоб розказати про діяльність влади, в т.ч. і Оксани Владимировни, туди журналістка і прийшла. А от чому в мерії стало дурною звичкою виставляти за двері журналістів, це треба у них питати. Люди мають повне право знати, що і як роблять обранці з їх майном і грошима.

А может наши журналисты не достаточно квалифицированы,чтобы приходить на засидания в Городской Совет. Или как понимать эту статью?!? Журналисту нужно было написать про само засидания, а она из-за отсуствия материала "катит волну" на заместителя мэра. И кто сказал, что это было её ЛИЧНОЕ решени???

Гість | 2008-03-18 21:00

А хто це взагалі такі опора? Я про них перший раз чую. І взагалі мали бути свідки хай вони скажуть. Або організувати теледебати за участю очевидців. І можливо зясуєм, що трапилось.
Чому ви так називаєтесь опора? що самі на ногах не стоїте? Хто вас фінансує? Не кажіть тільки жителі нашого міста )))

Гість | 2008-03-18 20:58

Сергій
Аноніми кинулися хвалити велику Оксану. Здавалося б, до чого тут інтернет у міськраді? :))

Тоесть для того, чтобы написать своё мнение мне надо пойти в Гор.Совет и попросить у них посидеть в интэрнете?!?!
  Знаю давно Туник-Фриз Оксану и могу сказать, что подобных проффесионалов в своём деле надо поискать. У неё учится надо, а не писать чипуху!!!

Сергій | 2008-03-18 20:50

Все таки визнаю, що Оксана не просто гріє стілець в мерії, а реально працює. Забули ми певно, що завдяки їй стало тратиційним проведення яскравих свят на центральній площі з участю Українських і світових зірок.

Гість | 2008-03-18 20:45

Дешевий піар Ге еМ опора

Гість | 2008-03-18 20:44

Сергій
Аноніми кинулися хвалити велику Оксану. Здавалося б, до чого тут інтернет у міськраді? :))

  Батько мені у дитинстві казав: "Не суди по себе о людях".
А те, що є кому сказати гарні слова про Оксану Володимирівну підкреслює, що ця стаття не що інше як пусті балачки журналіста якому бракує досвіду роботи.

abc | 2008-03-18 20:44

А почему ни кто не вспомнил сколько Оксана Владимировна сделал для города?

Саме для того, щоб розказати про діяльність влади, в т.ч. і Оксани Владимировни, туди журналістка і прийшла. А от чому в мерії стало дурною звичкою виставляти за двері журналістів, це треба у них питати. Люди мають повне право знати, що і як роблять обранці з їх майном і грошима.

Гість | 2008-03-18 20:43

Гість
Гість
Владислав Панове, ми маємо одну точку зору, однієї сторони. Думаю, з висновками треба зачекати. Оксана сама за фахом журналіст і, сподіваюся, достойно пояснить свою позицію. Правда, часто місце сидіння визначає позицію...:)
Це не Савенок писав, позицію якого визначає місце сидіння?

Той хто писав на відміну від вас мая імя :-)

Гість | 2008-03-18 20:35

Всегда поражался умению журналистов роздуть из мухи слона!
Оксана Владимировна Туник-Фриз относится к котигории людей знающих досконально своё дело, а про качество выполнения можно писать книги.

Житель общаги № 209 | 2008-03-18 20:26

"Имел честь сталкиватся с Оксаной Владимировной в работе и очень доволен этим. Прекрасный человек, красивая женщина, проффесионал своего дела"
Не смешите мои тапочки. Такие слова мог написать только один человек - господин Шеремет, который, как известно, давно пребывает в очень близких с Туник отношениях (во всех значениях этого слова :-). А кто реально знает эту госпожу, то может с увереностью заявить, что это некомпетентная, амбициозная, самовлюбленная выскочка. Тоже мне специалист... Единсвенный ее отец действительно заслуживает уважения

Сергій | 2008-03-18 20:21

Аноніми кинулися хвалити велику Оксану. Здавалося б, до чого тут інтернет у міськраді? :))

Гість | 2008-03-18 19:57

А почему ни кто не вспомнил сколько Оксана Владимировна сделал для города?

Гість | 2008-03-18 19:47

Досить цікава поведінка влади і занатто бурхлива реакція,хм...

Гість | 2008-03-18 19:46

Имел честь сталкиватся с Оксаной Владимировной в работе и очень доволен этим. Прекрасный человек, красивая женщина, проффесионал своего дела. Так держать!!!

Гість | 2008-03-18 19:38

Гість
Гість
В корень не согласен с написанным, про Туник-Фриз. Зная её в работе, Она не могла поступить так как написала многоуважеемая журналистка, без какого либо весомого обоснования.

  А я согласен. Знаю ее еще по пиву. Как снимали ее для ТВ (за деньги) и как она себя вела с журналистами - высокомерно. Поэтому, верю и думаю, что слова "власть портит людей" к ней относиться как к никому.

  Чесно кажучи сам дуже не люблю журналістів за їх нахабність та не повагу в бік того до кого вони звертаються.
А нещодавно мого сина не пустили у нічний клуб, так мені статтю в газеті замовити, що заступник деректора не правильно зробив що не пустив неповнолітнього?!?!?!

abc | 2008-03-18 19:35

Вас? Чи Вашого лідера?

Я думаю, підбір персоналій не головна справа. Якщо ВВ люб"язно надасть свою площу, ми зможемо в першу чергу обговорити засоби контроля і утримання керівництва мерії в межах добросовісного слугування громаді. Потім визначимо ті якості, які повинен мати мер і його заступники. І в останню чергу обговоримо особистості. Про ваших, наших і їхніх лідерів я мову не веду. Мова йде про значно вищій рівень свідомості і суспільного управління - так зване опосередковане управління. Тобто влада ставиться в такі умови, при яких вона не має іншого вибору, ніж робити тільки те, що вигідно мені, як громадянину. Як ви вже зрозуміли, за таких умов я позбавляюся докучливої необхідності намагатися просунути свою персону у керівне крісло. Навіщо, адже той, хто там сидітиме, і так все робитиме в моїх інтересах. А постати над мною і поживитися за мій рахунок у нього можливості не буде... Дякую за цікаве запитання!

Гість | 2008-03-18 19:31

О чём речь??? Оксана Влвдимировна знает своё дело и явно лучше чем журналист.
И подобно обиженному ребёнку, писать необоснованную статью не стоило.

суддя | 2008-03-18 19:28

Боже мой! Журналистка обиделась. А на что, скажите пожалуйста?! Рано выносить вердикт, кто виноват. Пусть Туник-Фриз О.В. сначала объяснит, что на самом деле произошло.

Гість | 2008-03-18 19:25

Гість
В корень не согласен с написанным, про Туник-Фриз. Зная её в работе, Она не могла поступить так как написала многоуважеемая журналистка, без какого либо весомого обоснования.

  А я согласен. Знаю ее еще по пиву. Как снимали ее для ТВ (за деньги) и как она себя вела с журналистами - высокомерно. Поэтому, верю и думаю, что слова "власть портит людей" к ней относиться как к никому.

Гість | 2008-03-18 19:24

Л.А.
Гість
"Як виявилося, на цю нараду журналістів взагалі не запрошували" !!!
Это как??? Журналист противоречит сам себе :-D Если ни кого не пускали из СМИ зачем тогда плакатся и тем более писать такое про Оксану Владимировну!!!

  Питання до мерії, як на нараду з представниками ЗМІ (дослівно) не запрошують ЗМІ. Але, навіть, якщо ЗМі не запрошують на захід в органі владі, вони мають право бути там присутні, якщо там не йдеться про державну таємницю.
До-речі, нашу газету запросили електронною поштою, а лист прийшов після того, як нарада вже закінчилася. Ось так!

  Можно подумать у Вас личная обида, за это?!?! Если почту проверять вовремя то всё получится!!! УДАЧИ!!!

Гість | 2008-03-18 19:21

В коментариях устроили целую политическую баталию. ЗАЧЕМ?!?!?!
Оксмана Владимировна в работе ПРОФИ! если не пустили представителей СМИ о чём речь?!?!

Гість | 2008-03-18 19:15

Высказывать своё недовольство по поводу работы Мэра и заместителей, на мой взгляд, надо более конкретно... если канечно же будет, что написать, а тыкать палцем в небо может каждый!!!

Л.А. | 2008-03-18 19:13

Гість
"Як виявилося, на цю нараду журналістів взагалі не запрошували" !!!
Это как??? Журналист противоречит сам себе :-D Если ни кого не пускали из СМИ зачем тогда плакатся и тем более писать такое про Оксану Владимировну!!!

  Питання до мерії, як на нараду з представниками ЗМІ (дослівно) не запрошують ЗМІ. Але, навіть, якщо ЗМі не запрошують на захід в органі владі, вони мають право бути там присутні, якщо там не йдеться про державну таємницю.
До-речі, нашу газету запросили електронною поштою, а лист прийшов після того, як нарада вже закінчилася. Ось так!

Гість | 2008-03-18 19:11

В корень не согласен с написанным, про Туник-Фриз. Зная её в работе, Она не могла поступить так как написала многоуважеемая журналистка, без какого либо весомого обоснования.

Гість | 2008-03-18 19:04

"Як виявилося, на цю нараду журналістів взагалі не запрошували" !!!
Это как??? Журналист противоречит сам себе :-D Если ни кого не пускали из СМИ зачем тогда плакатся и тем более писать такое про Оксану Владимировну!!!

Tweed | 2008-03-18 18:53

Какой мер такие и замы.
Кучка ... авантюристов.
Рано или поздно все аукнится, да так что уши в трубочку свернутся.

Не гість | 2008-03-18 18:48

abc
в Чернігові скоріше за все найближчим часом очікується цікава тема - лікарні, благодійні внески і грошики пацієнтів

На жаль, з Соколовим нічого нормального, одні цікавості... То дерибан землі, то шкідливі для міста рішення, то скандал із журналісткою, і так до безкінечності. Він, хоча б щось, по людськи і для людей робить? Може вже час думати про голосування недовіри? І обрати не цікавого, а відповідального і відданого людським інтересам мера? Кияни свого цікавого, здається, уже здихалися...

  Ви когось крім Соколова знаєте? Нормальний у нас мер. Кращого принаймні зараз немає. Вас послухать - так мер у всесвітньому потеплінні винен. Щоб ви розуміли, його підтримало майже 40% чернігівців, а зараз - не менше 20%.
Близько такого рейтингу ні в кого немає

Сергій | 2008-03-18 18:45

А чому ви недаєте мождивості висвітлити свою позицію Фриз?
Якось однобоко весь час висвітлюєте.
Дуже змахує на заказуху!

Гість | 2008-03-18 18:35

abc
в Чернігові скоріше за все найближчим часом очікується цікава тема - лікарні, благодійні внески і грошики пацієнтів

На жаль, з Соколовим нічого нормального, одні цікавості... То дерибан землі, то шкідливі для міста рішення, то скандал із журналісткою, і так до безкінечності. Він, хоча б щось, по людськи і для людей робить? Може вже час думати про голосування недовіри? І обрати не цікавого, а відповідального і відданого людським інтересам мера? Кияни свого цікавого, здається, уже здихалися...

  Вас? Чи Вашого лідера?

abc | 2008-03-18 17:53

в Чернігові скоріше за все найближчим часом очікується цікава тема - лікарні, благодійні внески і грошики пацієнтів

На жаль, з Соколовим нічого нормального, одні цікавості... То дерибан землі, то шкідливі для міста рішення, то скандал із журналісткою, і так до безкінечності. Він, хоча б щось, по людськи і для людей робить? Може вже час думати про голосування недовіри? І обрати не цікавого, а відповідального і відданого людським інтересам мера? Кияни свого цікавого, здається, уже здихалися...

Гість | 2008-03-18 17:27

Гість
Власть на то она и власть. Себя защитить надо же. А общественность должна их учить, как надо себя вести. Все нормально. Прокатили на Валу - больше не повадно будет.

  Круто было бы, если б городские газеты провели акцию солидарности. Агов, "Весть", "Семь дней", "Мисто"... - вам слабо или Туник-Фриз для вас неприкосновенна?!

Гість | 2008-03-18 16:55

Власть на то она и власть. Себя защитить надо же. А общественность должна их учить, как надо себя вести. Все нормально. Прокатили на Валу - больше не повадно будет.

Гість | 2008-03-18 16:38

та ні, головне тут інше - в Чернігові скоріше за все найближчим часом очікується цікава тема - лікарні, благодійні внески і грошики пацієнтів. Якщо звичайно вони там з Фріз не "домовляться"... А взагалі цікаво, що там ОПОРА нарила

Гість | 2008-03-18 16:30

Гість
Да пиарте Таню, что все про Туник та про Влада, стаья не для єтого писалась :-) а ещё ОПОРУ вспоминайте... вперед.

  не вам судить.

abc | 2008-03-18 16:20

QQ
А для героини этой статьи хочется сказать, что такие поступки - признак слабости человека, а не силы. ... Вы ведь черезвычайно умная женщина.... А иначе имидж молодого, амбициозного и открытого политика в городской власти будет Вами безвозвратно потерян.
А для героини этой статьи хочется сказать, что такие поступки - признак слабости человека, а не силы. ... Вы ведь черезвычайно умная женщина.... А иначе имидж молодого, амбициозного и открытого политика в городской власти будет Вами безвозвратно потерян.

Відразу потрібно було тримати під контролем громади, щоб на людей працювала. Тепер вже пізно, багато коментуючих відмітило їхнє зверхнє ставлення до людей. Не поставить Оксана Володимирівна людей вище Соколова. Вони відчувають себе господарями, а людей слугами. І їх зараз уже не виправиш, потрібно міняти. А от відносно взаємовідношень з майбутніми обранцями, цю науку потрібно врахувати.

Гість | 2008-03-18 16:15

Да пиарте Таню, что все про Туник та про Влада, стаья не для єтого писалась :-) а ещё ОПОРУ вспоминайте... вперед.

Гість | 2008-03-18 16:06

Олександр Сергійович
В Чернигове одна беда - у власти лютая орда: украсть, пожрать, поспать и всласть всем показать, что значит власть! А журналисту (как теперь) спокойно указать на дверь. Но Таня Пекур с Туник-Фриз помирится, получит "приз". Договорились ведь... И мир. И Туник-Фриз - опять кумир.

  СУПЕР

Олександр Сергійович | 2008-03-18 15:48

В Чернигове одна беда - у власти лютая орда: украсть, пожрать, поспать и всласть всем показать, что значит власть! А журналисту (как теперь) спокойно указать на дверь. Но Таня Пекур с Туник-Фриз помирится, получит "приз". Договорились ведь... И мир. И Туник-Фриз - опять кумир.

Гість | 2008-03-18 15:39

iskander
ТУНИК ФРИЗ права получать информацию журналисту никто не мешал пусть обратиться з запросом про заседание и он его получит а по поводу посещения государственных учереждений там есть график приема и еще можно предварительно договориться и тебя примут если его обидели пусть подаст в суд или напишет заявление в прокуратуру а не кричит что его выгнали с заседания я б его тоже отправил

  Ні фіга вона не права. Не пустити журналіста на засідання, що було в офіційному плані заходів меріі не можна. А взагалі, захід називався - "нарада з представниками ЗМІ щодо...". На нараду з представниками ЗМІ можна не пустити представника ЗМІ? :)
Я спеціально зайшов на сайт меріі і почитав. Тому, не права Оксана, однозначно.

Владислав | 2008-03-18 15:28

iskander
я знаю такі фінти. Вони називаються бюрократією.
І журналіст має повне право показати знущання чиновники в такому разі. ви, певно, не розумієте. що таке оперативна інформація.
  Якби Високий Вал чекав повідомлення про підвищення тарифів на воду на офіційному сайті міськради , то уже минуло в два тижні...
З мертвого роя, не буде ... нічого

iskander | 2008-03-18 15:14

ТУНИК ФРИЗ права получать информацию журналисту никто не мешал пусть обратиться з запросом про заседание и он его получит а по поводу посещения государственных учереждений там есть график приема и еще можно предварительно договориться и тебя примут если его обидели пусть подаст в суд или напишет заявление в прокуратуру а не кричит что его выгнали с заседания я б его тоже отправил

Олександр | 2008-03-18 14:59

Сергій
М.Боюра ... громада обирає собі менеджерів від влади
Та все би чудово, тіки ще знімати б їх була реальна можливість. Он Лёню з з Києва ніяк не попруть... "Менеджери" діють за принципом "обрали, лопухи - їжте не обляпайтеся".

Поперли Льоню в Києві вже. За 70 днів вибори, але шуму буде щодо легітимності сьогоднішнього рішення...

Сергій | 2008-03-18 14:45

М.Боюра ... громада обирає собі менеджерів від влади
Та все би чудово, тіки ще знімати б їх була реальна можливість. Он Лёню з з Києва ніяк не попруть... "Менеджери" діють за принципом "обрали, лопухи - їжте не обляпайтеся".

Владислав | 2008-03-18 14:40

Гість
який є...

Гість | 2008-03-18 14:30

Владислав
Гість
мою (особисту) позицію визначає місце симпатії до оксани:) якби я там був, певно, такого б не трапилося:)

Самовпевнений...

Владислав | 2008-03-18 14:23

Гість
мою (особисту) позицію визначає місце симпатії до оксани:) якби я там був, певно, такого б не трапилося:)

Гість | 2008-03-18 14:16

Владислав
Панове, ми маємо одну точку зору, однієї сторони. Думаю, з висновками треба зачекати. Оксана сама за фахом журналіст і, сподіваюся, достойно пояснить свою позицію.
    Правда, часто місце сидіння визначає позицію...:)

  Це не Савенок писав, позицію якого визначає місце сидіння?

abc | 2008-03-18 14:15

Власть просто игнорирует мнение территориальной общины. О чем можно дальше говорить.

Тільки про одне - як створити такі умови, в яких владі просто неможливо порушувати закон та ігнорувати думку людей.

М.Боюра | 2008-03-18 13:57

Як на мене, то висновки найвтісніші - преса є влада і не четверта, а найперша. Вона формує громадську думку, а вже громада обирає собі менеджерів від влади - так є в демократичному світі і так буде в Україні, і ніякий, навіть повний фриз, вже не в силі буде повернути назад. Пробуджуємося, шановні.

QQ | 2008-03-18 13:50

Как-то за последние три месяца часто стали черниговских журналистов посылать. То ли власть вконец обнаглела (что вряд ли - куда уж больше). То ли журналисты потихоньку избавляются от имиджа "ласково мурлыкающих котиков" и начинают делать неприятные для власти материалы. А для героини этой статьи хочется сказать, что такие поступки - признак слабости человека, а не силы. Не идите по стопам своего шефа, не берите с него пример. Вы ведь черезвычайно умная женщина. Найдите в себе силы достойно общаться с журналистами даже на неприятные Вам темы. А иначе имидж молодого, амбициозного и открытого политика в городской власти будет Вами безвозвратно потерян.

Гість | 2008-03-18 13:37

Такое впечатление, что мер, его замы, да и в большинстве своем чиновники горсовета руководствуются принципом : " Ничего не вижу, ничего не слышу", сами себе на уме. И так по остальным проблемам: город возмущается относительно качества медицины - им всеравно, город возмущается против незаконных застроек, а им всеравно.
Чего стоит только проигнорированное мнение горожан по Лесковице, Мстиславской, по застройке горсада -- народ против, а они всеравно строить собираются. Власть просто игнорирует мнение территориальной общины. О чем можно дальше говорить.

Сергій | 2008-03-18 13:30

Гість
ОПОРА - це недержавна і неприбуткова громадська організація. А Чернігівська міська влада - орган місцевого самоврядування ...
Різницю бачите?
Різницю бачимо!! Одна - НЕприбуткова, інша - ВЄСЬМА ПРИБУТКОВА! :)))

Владислав | 2008-03-18 13:11

Панове, ми маємо одну точку зору, однієї сторони. Думаю, з висновками треба зачекати. Оксана сама за фахом журналіст і, сподіваюся, достойно пояснить свою позицію.
    Правда, часто місце сидіння визначає позицію...:)

Гість | 2008-03-18 12:21

Гість
Кто такая Тетяна, не пустили так не пустили, а Опора на свои зборі хоть раз пригласили журналистов, жду ответа :-)

  ОПОРА - це недержавна і неприбуткова громадська організація. А Чернігівська міська влада - орган місцевого самоврядування територіальної громади м. Чернігів.
Різницю бачите?

Сергій | 2008-03-18 12:14

Скоро и на с такое ждет?!
http://val.ua/politics/ukraine/189871.html

Давайте об'єднуватися у журналістський клуб спортивної стрільби. Ну, спортивної - для початку.

Гість | 2008-03-18 12:10

Кто такая Тетяна, не пустили так не пустили, а Опора на свои зборі хоть раз пригласили журналистов, жду ответа :-)

Mila | 2008-03-18 11:58

Туник-Фриз типичная ... из Чернигова - о чем тут можно говорить... Одна ее манера одеваться и держать себя выдает в ней ... провинциалку

Люба | 2008-03-18 11:57

Було б непогано, аби ОПОРА подала скаргу до суду з цього приводу. ..
Було б не лише цікаво послухати судові засідання і порозумувати про свободу слова на Чернігівщині напередодні дня журналіста (6 червня), а можливо, хтось чомусь би й навчився:)

abc | 2008-03-18 11:49

Це ж треба, така невідповідність! Зовні Оксана Володимирівна виглядає як цивілізована людина. А вчинки якісь дикунські... Хто б міг подумати? Мабуть дійсно відчули себе з Соколовим власниками Чернігова. От тільки журналісти та мешканці міста інколи своєю присутністю настрій псують...

Скоро и на с такое ждет?! | 2008-03-18 11:27

http://val.ua/politics/ukraine/189871.html

Игорь | 2008-03-18 11:26

Туник-Фриз, хоть и красивая женщина, но представитель той категории, которая любит и ценит только себя любимую. Она очень высокомерна и нетирпима к критике. Это было видно и по ее работе на пиве. Сейчас эта болезнь становиться более очевидной.
Во власти таким людям нет места. В любой демократической, но не черниговской мерии Соколова.
Даная ситуация подтверждает то, что власти еще учиться и учиться до норм, которые работают во всем мире. О каком уважении к себе, дорогие, вы можете говорить, если вы не усвоили елементарных вещей???

Олександр Сергійович | 2008-03-18 11:23

"Вон! Журналистка - нам не диво! -
Оксана молвит горделиво.
И продолжает, - Никогда
Танюшку не пускать сюда!"
Но ведь Танюшка -
Не простушка.
В руках ее и ручка - пушка.
Берет и лепит матерьял.
А Туник-Фриз: "Позор! Скандал!"
Придется Туник-Фриз Танюшке
Дарить хорошую игрушку.
Но может выкинуть каприз...
На то она и Туник-Фриз...

2 Гость | 2008-03-18 11:06

Гість
Для того, щоб ходити на такі засідання треба вміти себе вести на таких заходах, це Чернігів - обласний центр а не ПГТ.

  Ага, и заранее спрашивать у госпожи Фриз - можно ли прийти на официальное мероприятие :)

Гість | 2008-03-18 10:53

Для того, щоб ходити на такі засідання треба вміти себе вести на таких заходах, це Чернігів - обласний центр а не ПГТ.

Гість | 2008-03-18 10:28

Пиво и власть портят людей...

Гість | 2008-03-18 10:23

Нічого дивного в поведінці п.Тунік-Фриз нема,- вона вже давно ходить по землі, не відчуваючи її під собою. Такій жінці владу, а ... - горе буде.
закрити

Додати коментар:


Фотоновини

  20 років тому у Чернігові застосували сльозогінний газ

SVOBODA.FM