Последнее обновление: 11:08 среда, 26 марта
Загрузка...
Найкращі тести
Средства управления / Религии
Вы находитесь: Політика / Україна / Храм или срам, или Выбери себе церковь – смотри не ошибись!
Храм или срам, или Выбери себе церковь – смотри не ошибись!

Храм или срам, или Выбери себе церковь – смотри не ошибись!

«Можно перессорить все конфессии

Бог один, а вот религий – тьма

Создавать духовную агрессию

Разделять и властвовать в умах»

(Дмитрий Полторацкий)

Визит Архипастыря Святейшего Патриарха Киевского и всей Руси-Украины Филарета – событие незаурядное. Прибыл Патриарх на храмный праздник св. вмч. Екатерины.

Однако у достаточно большой части встречающих настроение было далеко не праздничное. Встречали эти люди Патриарха очень горячо.

Горячая декабрьская встреча

Как только на глаза попал анонс этого события, стало очевидно: на встрече будет «весело». Всё то, что накопили жители «походного храма» в адрес «Расстриг и раскольников», феерично выльется в адрес физически присутствующего Патриарха Филарета.

Так и случилось. Как по программе. Были вынуты из ларей все накоплены ранее простыни с надписями кроваво-революционным цветом. К ним присоединились новые простыни с короткими посланиями (неоднозначно какое слово) в  адрес Патриарха.

Именно храм св. вмч. Екатерины был и является центром агрессии московской церкви в Чернигове. Атаку вызывала передача храма в 2006 году обществу Украинской Православной церкви Киевского Патриархата. Хотя у общества УПЦ Московского Патриархата его при этом не забирали. В храме был музей.

Больше двух лет через незаконное блокирование храм и экспонаты музея были недоступны. Теперь храм передан казацкому православному обществу и живет привычной парафиальной жизнью. Однако остается так называемый «производный храм», буржуйки которого четвертую (!) зиму подряд обдают дымом белые стены храма настоящего.

«Любовь проверяется при столкновении с ненавистью»

Патриарх Филарет, невзирая на свой 80-летний возраст, не стал менять ни одного пункта своей программы. Невзирая на достаточно большой митинг с возмущенными пикетчиками, он спокойно прошёл к храму.

По окончании же Литургии долго давал интервью журналистам и благословлял казацкий кулеш, невзирая не возгласы со стороны верующих – сторонников УПЦ МП.

К сожалению, применение политически революционных терминов в контексте церки не только оправдано, но и необходимо. Церковь – это политическая сила. Об этом три месяца тому назад заявил Патриарх Филарет:

– Вот россияне говорят в адрес Киевского патриархата, что мы являемся политической силой. А разве РПЦ не является политической силой? Именно так заявил их руководитель Путин. На вопрос журналистов о гарантиях безопасности России он сказал буквально следующее: «Церковь и ядерный щит». Причем на первое место поставил Церковь. Так не играет ли русская Церковь политической роли в Украине? Играет.

А в Чернигове 7 декабря Патриарх призывал своих прихожан к любви:

– Как проверяется любовь? При столкновении с ненавистью. Поэтому удерживайте в сердце любовь, потому что Христос сказал: «По тому, как будете любить друг друга, – познаю, что вы ученики Мои». Самой правды недостаточно – еще нужно любви.

«В чём сила, брат?»

Но не обошел Патриарх словом и тему победы УПЦ КП местного маштаба:

– Мы победили, потому что стоим на правде, - отметил Патриарх Филарет на проповеди в переполненном храме. – Пример святой великомученицы Екатерины показывает: Римская империя проиграла, потому что ходила по кривым дорожкам. Святая дева Екатерины победила, потому что верила в Распятого Бога.

Аналогии Патриарх умеет проводить блестящие: говорил о Римской империи, а слушателям слышалось о Русской.

Однако владыка начал и прямо говорить:

– Патриарх московский Кирил говорит о Святой Руси, а думает об империи. Мы – Русь. И мы за нее, но мы против империи. Кирил хочет построить какой-то «руский мер», даже включая в него Молдову, а сам опять же строит империю. Они хотят быть великими – пусть себе будут, но без нас.

Разделяй и властвуй

Две церковные организации, обе православные, втянутые в противостояние. За что они спорят?

Ответы будут разными. В меру понимания. Или, как говорят, «в меру разврата» респондента. Доходы без налогообложения, место на въезде в город, недвижимость, сферы политического влияния. . . А может, спор за то, какой дорогой прихожан вести к Богу? За то, какой обряд более правилен?

Это напоминает эпизод сказки о Гуливере. Повествование о войне двух островов, которые не могли разобраться, с какой стороны бить яйцо. Обе стороны рьяно доказывают свою правоту, как вдруг. . . Никогда не принадлежа на ни к одной церкви, ни к религии, я вижу в противостоянии несколько другое.

Очевидно, что церковь дает возможность осуществлять влияние на людей независимо от государственных границ. Проще говоря – управлять на сверхгосударственном уровне.

Имел ли в виду это же Патриарх Филарет? Говорил он: «. . . РПЦ никогда не согласится на отделение Украинской Церкви. Ведь для них это невозможно сугубо по политическим соображениям. Именно политический фактор решает в этом вопросе».

«Сахар подорожал»

Следовательно церковь (то есть организация) – инструмент сверхгосударственного управления. Независимо от того, как воспринимают это «на местах». Однако церкви, как и организации, могут быть объединены или расколоты. Религии же существуют тысячи лет. Их распространяют или же замещают, как отработанный инструмент. Создают при необходимости новые течения. . .

Слышали Вы, уважаемый читатель, что сахар подорожал? Не верьте! Сахар подняли в цене. Говорили Вам, что наступил мировой кризис? Тоже ложь. Все финансовые кризисы с начала XX столетия управляются и наживаются на них вовсе не случайные силы.

Тоже не случайно учили нас тому, что «христианство возникло и распространялось». Нет неуправляемых процессов. Если что-то происходит – кому-то это нужно. Кому было нужно введение христианства на Руси?

1020-тую годовщину того события мы недавно. . . праздновали. Значит, очевидный насильственный характер замены религии на «импортную» до сих пор скрывается.

Тот же вопрос: кому это нужно? Что бы это должно было значить? Не то ли, что христианство находится и сейчас, через тысячи лет, в тех же руках и используют его те же силы?

Предлагают выбор? Врут!

На дворе – XXI столетие. Нецентрализованных, независимых религий фактически нет. Они или уничтожены, или заклеймены как «варварские». На замену совести «седых волхвов» успешно поставлены религии, направленные торами, талмудом, библиями и римскими папами.

Зато в «цивилизованном мире» и в Украине в частности есть свобода вероисповедания. Избирайте хоть среди православных церквей с любым подчинением, хоть из многочисленных протестантских течений, хоть какую-то восточную религиозную экзотику.

Выбор – огромен. Но кое-чего Вам не предложат.

Скажите, уважаемые, нужны ли спецдома или хоть какие-нибудь сооружения для обращения к Богу? Нужны ли посредники в обращении к Богу? Если человек хочет обратиться к Богу, ему не обязательны даже слова. Вы, уважаемый читатель, представляете себе обращение к Богу по правилам украинской деловой речи в виде письменного заявления?

Но разные церкви и здесь предлагают выбор: позы специальные, готовые тексты обращений. . . Это даже не бланк заявления с просьбой, это – стандартизированные просьбы к Богу! Ужас. . .

Единственный выбор, которого Вам не предложат, – выбору между ложью и правдой. Выбор, например, между церквями/религиями и непосредственным обращением к Богу (или к совести – кому какой срок удобнее). На такой выбор нужно выходить самому.

Следовательно, последний вопрос: нужны ли нам церкви для обращения к Богу? А религии?

Комментарии (50)

!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | 2011-01-02 11:51

***********Эта война уж очень напоминает борьбу за кресло президента. Очень жаль, что верующие втянуты в эти распри. Приходы нужны владыкам. Причисленные к лику святых многие молились в уединенных местах. И не стоит считать каждого облаченного в рясу святым и идти за ним, не задумываясь.
Это всего лишь моя точка зрения.
Вполне согласна с************очень верно сказано

Vasil | 2010-12-19 17:49

!Ніколи не будучи належним на до жодної церкви, ні до релігії, я бачу в протистоянні дещо інше". ,,Тобто абсолютно не розуміючись в питаннях християнської релігії, її духовного змісту , питаннях канонічності , автор звичайно, бачить лише політичну складову. І, звичайно, не приховано симпатизує самоназваному."патріарху". Адже, КП-суто політичне утворення на хвилі "незалежності, підтримане так званими "отцями-рухівцями" і Кравчуком. "Хто платить, той і замовляє...."

Василь Реалу | 2009-12-21 09:37

А ти такий же самий б**** тільки помаранчевий та профашистський!

Реал | 2009-12-19 16:30

Василю
Баран ти промосковський

*********** | 2009-12-18 15:07

Эта война уж очень напоминает борьбу за кресло президента. Очень жаль, что верующие втянуты в эти распри. Приходы нужны владыкам. Причисленные к лику святых многие молились в уединенных местах. И не стоит считать каждого облаченного в рясу святым и идти за ним, не задумываясь.
Это всего лишь моя точка зрения.

Православний віруючий | 2009-12-18 09:52

Православний віруючий
Редактор новин
Вибачте, помилився, замість прізвища Стук, написав Стах.. (дуже схожі).
Щастя і моє розуміння Бога полягає не в тому, що я ототожнюю Бога з релігією чи з християнством. Ні. Розуміння Бога виходить з досвіду, особистісного досвіду Богоєднання, богоспілкування(молитва), і постійного відчуття промислу Божого у своєму житті. Але, це що я говорю не можна в повній мірі зрозуміти теоретично, хоча і так можливо.
Звичайно Ваша думка відносно релігії має право на життя - це Ваша власна думка. І будьте щасливими...але пізніше(на старості) згадаєте мої слова : "Без Бога Ви щасливими - не будете".
)))) Згадаєте, а був колись такий "пророк" )))

Редактор новин | 2009-12-16 08:25

Православний віруючий
"... але Вам пане Стах бажаю щастя!"
А він тут до чого? Оце видно: не згасає його слава! :)
"... Мені як християнину не зовсім зрозуміло як можна бути щасливим без Бога"
То у Вас таке розуміння Бога. Воно полягає в тому, що без релігії Бога нема :) На жаль, таке розуміння має абсолютна більшість. Це дозволяє використовувати їх (релігії) як інструмент управління.

Православний віруючий | 2009-12-15 23:15

Храми і церква необхідні для того, щоб жити вічно, тобто бути достойними зустрічі з Богом, з'єднання з Ним і перебуванню в Ньому.
Віра(християнська, православна) спирається на таких речах:
1. Віра в Бога,
2. Віра у безсмертя душі(мається на увазі, що після смерті тілеснолї людина не уходить у небуття, скільки б років вона не прожила, а продовжує буття).
І вже звідси є виходять важливі такі речі як Божественна благодать, таїнства, молитва, аскеза, церква, духовенство і т.д. Але головне - є Бог, і є безсмертне життя (але яке воно буде, залежить вже від нас, у цьому житті, бо у нас є СВОБІДНА ВОЛЯ, заради життя з Богом - слід прикладати зусилля, досягати святості, звільнятись від гріха).
Щоб бути християнином, недостатньо лише ходити в храм раз на рік на Пасху, чи знати про православіє читаючи лише, наприклад, "Високий Вал", християни(нажаль не всі) віру переживають практично, коли вони відчувають промисел, присутність Бога у своєму житті...але це особисте.
Хочеться побажати пану Сергію щастя. Мені як християнину не зовсім зрозуміло як можна бути щасливим без Бога... але Вам пане Стах бажаю щастя!
А Церква - як Боголюдський організм, у якому людина з'єднується з Богом, дана нам в якійсь мірі для того, щоб ми були щасливими: у Любові, в Бозі - там щастя.
Це моя, суб'єктивна думка, але вона основується на досвіді...

Рейсмус | 2009-12-15 21:45

Реал
яаа
Да,да,полу**рок, мы тебя слушаем!

Странник | 2009-12-15 13:55

Мебиус
Киевлянин*** всегда ныжны были только деньги и власть. Это абсолютно бездуховная личность. Для достижения этих своих целей он не останавливается ни перед чем. Прикрываясь архиерейским клобуком он разворовал Украинскую Церковь, украл казну, а сейчас раскрутил себя как поп-звезда. Живет и продолжает обманывать Украинский народ.
_____________________
Вкотре звертаю увагу подібних злобних псевдовіруючих, що коментарі не призначені для інформаційних кампаній, а тим більше - кампаній з обливання брудом і звинуваченнями. Будь-які коментарі з ознаками таких в подальшому будуть видалятися повністю.
Вкотре звертаю увагу подібних злобних псевдовіруючих, що коментарі не призначені для інформаційних кампаній, а тим більше - кампаній з обливання брудом і звинуваченнями. Будь-які коментарі з ознаками таких в подальшому будуть видалятися повністю.
  А в чем, собственно, неправы предыдущие ораторы? Или, если нечего возразить по существу, в ход идут угрозы? Демократия рулит!
_____________________
"... в чем, собственно, неправы"
Совість розгубили.
Подальші суперечки з приводу модерування чорного піару вважаю недоречними.

Киевлянин | 2009-12-15 12:51

Мебиус
*** всегда ныжны были только деньги и власть. Это абсолютно бездуховная личность. Для достижения этих своих целей он не останавливается ни перед чем. Прикрываясь архиерейским клобуком он разворовал Украинскую Церковь, украл казну, а сейчас раскрутил себя как поп-звезда. Живет и продолжает обманывать Украинский народ.
_____________________
Вкотре звертаю увагу подібних злобних псевдовіруючих, що коментарі не призначені для інформаційних кампаній, а тим більше - кампаній з обливання брудом і звинуваченнями. Будь-які коментарі з ознаками таких в подальшому будуть видалятися повністю.

Мебиус | 2009-12-15 11:00

Почитайте "раннего" Филарета. Когда он еще принадлежал к Московской православной церкви, котороую теперь поливает грязью, на вопрос корреспондента - а возможна ли независимая украинская церковь? - он ответил, что этого допустить не в коем случае нельзя! Но в то время Филарет еще метил на патриарший престол, а вот не получив его, срочено поменял свое "мировоззрение".

Василь | 2009-12-15 10:07

Реал
Ні, розкол вчинив Філарет, порушивши клятви, дані ним на Архієрейському Соборі в 1991 р. та обманувши народ України.

яаа | 2009-12-15 10:02

Реал
Реал, це дійсно було так як ти говориш - розкол вчинила російська церква! Думаю що всім українцям требо говорити про московитів розкольників, які рядяться під Українську Церкву! І це повинно робитися на державеому рівні.

Юрко | 2009-12-15 09:07

Gora
Юрко
Малорос
Ви почитайте, що він пише, в його цитатах слова людини, у якої як мінімум маніакально-депресивний синдром і Хрущовські методи тут ні до чого, просто, з медичної точки зору...

Реал | 2009-12-15 00:44

А правда така, що розкол вчинила РПЦ у Харкові, зібравши туди єпископів без відома на той час митрополита Філарета, приславши іншого митрополита Сабодана при діючому першому - Філареті.

Реал | 2009-12-15 00:35

Не храми, а капища. Не релігії, а мерзота запустіння. Не віруючі, а тупі зазмбовано-куплені й обдурені фанатики. а де Бог і що потрібно Богу. А влади нема. Хіба можна так відкрито паплюжити українське?

Рейсмус | 2009-12-14 22:29

В истории мы это уже проходили! Дедушка Ленин был немножко прав! Попики опять зажрались!

українець | 2009-12-14 18:00

Жорык
росич
Росичу, розберись з "опричниками", бо це холуї царя Івана так званого Грозного.
Мабуть, треба писати "ОПРИШКИ".
Не треба, нам ворогів, коли у нас такі захисники України, як росич?

Малорос | 2009-12-14 17:47

Gora
Юрко
Ви Юрко працюєте виключно Хрущовськими методами. Ви напевно є його послідовником. Саме за часів Микити Сергійовича всіх незгодних а також Православних Християн, які мали підтримку, розбирались Вашими методами - до психіатричної лікарні. Нехай Микитці там буде тепло, а Ви задумайтесь, на чиїй Ви стороні!

Юрко | 2009-12-14 17:03

Gora
Підіть краще до психоневрологічного диспансеру з своїми навіюваннями..у вас проблеми, це очевидно...

Сергей | 2009-12-14 16:53

Василь - ***********
Василь, ну ты насмешил! Логично предположить , что именно маасковскому православию 2 тысячи лет , так? Я уже не говорю о предательстве греков, румын, болгар, грузинов.......а еще чукчи с якутами и татарами не хотят маасковской церкви. Они вероятно тоже "попирают Святые Каноны Церкви".
Вашей наглости и цинизму нет предела! При Сталине, в 1948 году ваша "каноническая Православная Церковь" праздновала 500-летие, в 2009 году, уже 1020-летие! Ну а в 2010 году наверное будете отмечать 2010-летие! Правильной дорогой идете товаисчи!
Василь - церковь это то что у тебя внутри, а будет два Василя , так и Господь будет между вами!

Редактор новин | 2009-12-14 16:50

Gora
Ох і кумедна Ви особа! Чого тільки про себе не дізнаєшся з коментарів...

Gora | 2009-12-14 16:27

То что "Редактор новин" заявляет: "може брехнею є твердження про насильницьке введення імпортної релігії - християнства?" и обижается на обвинения в атеизме : ""... злобствующий атеизм" - цитату зі статті можете дати?", свидетельствует о его приверженности к язычеству, то есть дохристианской вере нашего народа. Ну вот и пишите о разных течениях язычников (их досталь), но не надо под прикрытием заботы о "киевском патриархате" вмешиваться в Православие. Уважаемые читатели, как видите филаретовский раскол и самого Филарета для нанесения вреда Православию используют откровенные язычники. Это ли не доказательство вредоносности раскола! Сторонники "киевского патриархата", я вас искренне призываю вернуться в каноническую Церковь, покаяться и забыть о своем пребывании в расколе, как о страшном сне. Иначе ни в этой ни в той (загробной) жизни не будет вам покоя. А если венчались или крестили детей у Филарета, пройтиде эти таинства в канонической Церкви, что бы они стали настоящими и признанными на небесах.

Українець | 2009-12-14 16:15

Жорык
росич
Так, варто згадати батька Хмеля. Він героїчно знищив унію на малоросійських землях то обєднав Україну з Росією! Історія розвивається за спіраллю і настане час для збирання Руських земель воєдино. Сьогодні Україна перебуває в бандерофіларетівському полоні під керівництвом банд юща. Треба показати всьому світу, що дійсно не перевелись ще козаки та не згасла прадідівська слава. Треба скинути от це ганебне ярмо!

Gora | 2009-12-14 16:13

"Редактор новин" пишет: "Краще вкажіть, де у статті брехня. Конкретно. Тоді будемо вживати суворих заходів щодо автора". Не во вранье дело. Ваш материал можно сравнить с тем, если бы я (православный) стал бы писать о споре между сунитами и шиитами. И делал бы при этом многозначительные выводы, кто из них канонически прав, а кто нет. При этом бы призывал мусульман бросить своего Аллаха и его пророка Мухамеда и обратиться, скажем, в буддизм. Нелепость, скажете вы. Вот так же нелепо выглядят ваши статьи о православии. Пишите об атеизме, о его течениях. У вас это выйдет лучше. Другое дело, что читать это никто не будет...

Василь - *********** | 2009-12-14 15:23

Не всегда стоит следовать зову души. Душа подвержена искушениям духов злобы поднебесной. Молиться лучше в канонической Православной Церквти. Кстати, это хорошо, что Вы привели в пример Святого Серафима Саровского. Он действительно был истинно верующий человек и стал гордостью Русской Церкви, посрамил бесов. В расколах он не бывал и между прочим любил Р**, любил Ц**. Подлость и предательство в Украинской Церкви - это *** раскол, который попирает Святые Каноны Церкви. Помните, что Православию уже 2 тысячи лет. Создаются государства, большие империи, которые со временем исчезают с лица земли. А Церковь - остается, несмотря на то, что бывает гонима. **ам стоит помнить, что не нужно разрушать то, что они сами не создавали.

росич | 2009-12-14 15:12

Жорык
та що ви так розкукарікались - мабуть в передчутті перемоги одного з ваших холуїв на виборах?
Не сумнівайтесь - ваша влада не надовго. Час розплати настане. не забувайте, що історія має властивість циклічно повторюватись (це я про Коліївщину, батька Хмеля, гайдамаків, опричників і інших народних месників). Ще не перевелись козаки, ще не згасла прадідівська слава.

*********** | 2009-12-14 14:22

"Лише твоя совість тебе покарає... З часом."
А еще написано в Библии; "Не мечите бисера перед свиньями, иначе свиньи затопчут бисера и вас разорвут",. и еще "Не думайте о грехах ближних"
Читайте Библию, не лезьте в политику, не ввязывайтесь в распри.
Просто молитесь Богу. Где, в какой церкви? - Куда душа приведет.
У истинно верующего человека нет вопроса, где молиться- он молиться везде. Вспомните Саровского - Серафим Саровский молился в лесу на камне 1000 дней и ночей. И даже дикие звери ему подчинялись. Вот какую силу имеет молитва истинно верующего человека.
И необязательно читать молитвы уже написанные - если ваша душа открыта Богу, то ваша собственная молитва родится в вашей душе. Но это гораздо сложнее. Проще читать уже написанные молитвы и вдумываться в слова молитвы. Тогда отпадут многие вопросы.
Будьте честными и справедливыми по отношению к себе и своим близким. Подлость и предательство неугодно любой религии.

Косенко | 2009-12-14 13:55

Нам всім відомо що Філарет був діячем КПРС та полковником КГБ. Він ніколи не дув духовним ліцом Все робив проти Церкви. Переводив священників як йому хотілось. Увольняв єпископів. Забирав всі гроші з парафій та ніколи не говорив українською мовой. Зараз Філарет осатанів. Нанімає людей та за гроші заставляє з ним молиться. По них видно, що вони наняті бо без хрестиків.

Редактор новин | 2009-12-14 13:53

Gora
Запитання - воно і є запитання. А яка відповідь "напрашивается" - то вже Ваша особиста справа. Краще вкажіть, де у статті брехня. Конкретно. Тоді будемо вживати суворих заходів щодо автора :)
"... здесь мы видим неприкрытую ненависть к тысячелетней вере нашего народа" - може брехнею є твердження про насильницьке введення імпортної релігії - християнства?
"... злобствующий атеизм" - цитату зі статті можете дати?

Жорык | 2009-12-14 13:44

Автор в вопросах религии и вероисповедания темный как ночь.А обманутые "филареткой" скоро и сами в этом лукавстве
смогут убедиться.Иудина участь ему уготована.И он знает.

Gora | 2009-12-14 13:32

Уважаемые, обратите внимание на окончание статьи: "Отже, останнє запитання: чи потрібні нам церкви для звернення до Бога? А релігії?". Вывод напрашивается сам- религии нам не нужны, как и церкви. А теперь вот и "Редактор новин" отвечает: "навіть теревенити про наші невидимі кайдани", называя невидимыми кандалами, видимо Православие. Здесь мы видим неприкрытую ненависть к тысячелетней вере нашего народа, злобствующий атеизм, прикрытый, однако, показной заботой о "филаретовской церкви". Мол, она менее вредная, чем московская. Автор статьи, как и, видимо, "Редактор новин" являются последователями самых ярых богоборцев и атеистов в истории человечества - большевиков. Такие, как Ярославский-Губельман, напомню, тоже говорили о ненужности и храмов и религии, и не только говорили, но и взрывали соборы, а возводили памятники Иуде.
"Редактор новин" пишет, "Розумію Вашу стурбованість". НДа нет, любезнейший, я не взволнован и не обеспокоен. Я просто пытаюсь донести кусочек правды до ваших читателей, что бы они могли и далее распознавать в антиправославных публикациях голоса Ярославских-Губельманов, Троцких-Бронштейнов и прочих иуд.

Редактор новин | 2009-12-14 13:10

Gora
Розумію Вашу стурбованість. Ох вже цей підступний автор! Та як він посмів не те що замахнутися, а навіть теревенити про наші невидимі кайдани?! Як йому в таке голову стукнуло!

Operu | 2009-12-14 13:09

Семен-Редактору новинЩодо граматичниї помилки, то над моїми коментарями відділ коректорів не працює.
Далі йде констатація фіктів та певні висновки.
Щодо оплачуваного замовлення, а ти у свого хазяїна запитай, в якому він банку гроші отримує за твої статті та полиття брудом Церкви.
Олег Головатенко
Семен-Олегу Головатенко
Oper
Oper - тебе зачот!

Gora | 2009-12-14 12:48

Уважаемые, Вы что не понимаете, что статья нацелена не против УПЦ МП, а против христианства вообще. Автор спрашивает, зачем нам храмы для молитвы и предлагает обратиться в восточное язычество. А какое он, не верующий ни во что человек, кроме портретов американских президентов на зеленых купюрах, имеет право указывать нам нужны нам храмы или нет? Именно для отвержения украинцев от Православия и затевался филаретовский раскол. Киевский патриархат - это кравчуковская провокация, который как идеолог компартии был и остается воинствующим атеистом, как, похоже, и автор статьи. Атеисты, националисты, католики и униаты используют Денисенко, как жупел борьбы с Православием. Поймите это и все их потуги станут ясны.

Oper | 2009-12-14 12:43

Семен-Редактору новинЩодо граматичниї помилки, то над моїми коментарями відділ коректорів не працює.
Далі йде констатація фіктів та певні висновки.
Щодо оплачуваного замовлення, а ти у свого хазяїна запитай, в якому він банку гроші отримує за твої статті та полиття брудом Церкви.
Олег Головатенко
Семен-Олегу Головатенко
Семене, якщо вам зовсім погано, телефонуйте 66-08-27.

Семен-Олегу Головатенко | 2009-12-14 12:23

Семен-Редактору новинЩодо граматичниї помилки, то над моїми коментарями відділ коректорів не працює.
Далі йде констатація фіктів та певні висновки.
Щодо оплачуваного замовлення, а ти у свого хазяїна запитай, в якому він банку гроші отримує за твої статті та полиття брудом Церкви.
Олег Головатенко
Якщо червоним написано, то я думаю, що це і є прізвище аналітика.
   Настане час збирати каміння. Доберемося і до твоїх хазяїв. Всі Ваші банківські рахунки відомі будуть - як державу розкрадали, як народ гнобили. Відповідати треба буде. За все. Але тобі нічого не буде. Ти не постраждаєш і карати ніхто тебе не буде. Ти звичайний журналіст (можливо і непоганий). Але від тебе в цьому житті нічого не залежить. Ти робиш усе, що тобі скажуть. Лише твоя совість тебе покарає... З часом.

Редактор новин | 2009-12-14 12:08

Семен-Редактору новинЩодо граматичниї помилки, то над моїми коментарями відділ коректорів не працює.
Далі йде констатація фіктів та певні висновки.
Щодо оплачуваного замовлення, а ти у свого хазяїна запитай, в якому він банку гроші отримує за твої статті та полиття брудом Церкви.

Олег Головатенко | 2009-12-14 12:07

Семен-Редактору новинЩодо граматичниї помилки, то над моїми коментарями відділ коректорів не працює.
Далі йде констатація фіктів та певні висновки.
Щодо оплачуваного замовлення, а ти у свого хазяїна запитай, в якому він банку гроші отримує за твої статті та полиття брудом Церкви.
Ви, батєнька, надайте читачам нарешті конкретні факти з чітким авторством. І про "відділ коректорів", і про "гроші з банку за бруд".
Я не про земний суд, ні. На таких як "Семен" ніхто подавти не стане, не бійтеся. Бо Той, кого б Ви мали боятися по-справжньому, вже все побачив і так. І оцінку, від якої буде важко "відмитися", теж дав.

Ряса с чужого плеча | 2009-12-14 11:56

Ряса с чужого плеча http://www.**.by/viewpoint/94535

Семен-Редактору новин | 2009-12-14 11:32

Щодо граматичниї помилки, то над моїми коментарями відділ коректорів не працює.
Далі йде констатація фіктів та певні висновки.
Щодо оплачуваного замовлення, а ти у свого хазяїна запитай, в якому він банку гроші отримує за твої статті та полиття брудом Церкви.

Редактор новин | 2009-12-14 11:17

Стаття, взагалі-то, не про церкву "МП" чи "КП". А для того щоб хоч хтось подумав, чи потрібні церкви та релігії (будь-які) для звернення до Бога і для чого вони в такому разі потрібні.

Редактор новин | 2009-12-14 11:12

Семен
Знову ви зі своїми агітаційними простирадлами проти всіх неугодних? Ох, дивіться, наступного разу буде боляче за час, втрачений на торохтіння по клавіатурі...
"клінучись" - це з якої мови?
"поливають брудом або вчиняють травлю" - а у вас що, шапка загорілася?
"отримати надприбутки" - угу, від фоторепортажів святкувань з храмів УПЦ МП таких "надприбутків" наотримували, що ого-го...
"Е. Коху та самому А.гітлеру" - а я знаю Лаврентія Павловича і ще багато страшних слів :)
"оскільки Ви виконуєте оплачуване замовлення" - ага, оце не знаю до якого банку бігти складати гроші за статтю! :)

Холодний | 2009-12-14 11:11

сергейФото на заставке - полный отпад! Видно не случайно всего одна буква разделяет понятие Храм от Срам(а). Оступиться легко, а вот признать это не каждому под силу! Чем больше маасковская "церковь" будет вытворять такие вещи, тем быстрее мы возродим свою Украинскую Церковь!
На днях еще одна казацкая церковь в Седневе была возвращена украинцам!
Фото на заставці - фотомонтаж т.з. фото*оп, провокація, підлий і підступний бруд. Української Церкви "Київський патріархат"- не існує. Це лише розкол. Українці і так володіють усіма храмами, що є на Україні. Бандити - розкольники лише захоплюють храми та сіють ворожнечу.

Семен | 2009-12-14 10:37

В наш час нецентралізованої, незалежної преси немає взагалі. Така преса буде знищена фінансово і не зможе мати засобів для існування. Тим більше інтернет преса, оскільки така преса не видає видання друковані та не може їх збувати з метою отримання прибутку. Якщо про пишуть про певні явища, то це комусь потрібно, скільки б там не били себе в груди кореспонденти клінучись в своїй незалежності та "незаангажованості". Якщо поливають брудом або вчиняють травлю, то це теж комусь потрібно. Оскільки треба розширити свою діяльність, отримати надприбутки, впливати на розум та душу нації. За допомогою інтернет-преси на людей впливати можна дистанційно. Певні політичні кола в Україні, окрім необмеженої влади з усіма негативними наслідками від ціього, не зупиняються на досягнутому. Окрім надбрибутків намагаються заволодіти також і душею Українського народу. Звичайно, що фінансована такими колами інтернет-преса є непоганим інструментом для зомбування людей та травлі Церковних кіл, які намагаються протистояти цій навалі та захистити саме святе - душу! Щоб переконатись в цьому, достатньо глянути на нашого гаранта Конституції, із ким він на кожне державне свято, майже цілуються, Створена гарантом кищенькова церква є достойним засобом впливу на народні маси, сіяння ворожнечі в суспільстві. Таким чином звісно можна підпорядкувати собі велику частину суспільства. Крім того, давно провалились "досягнення" помаранчевого перевороту в Україні. Таким чином, основну ставку нашому бджоляру залишилось робити на розкольницькі кола. Те, що не вдалось бандері, Е. Коху та самому А.гітлеру, справно виконує наш державний лідер. На створення віртуального ореолу святості денисенку та його послідовників йдуть величезні фінансові ресурси. Фінансується помаранчева інтернет преса. Такі інтернет видання за рахунок жалюгідної зарплати пересічного українця, за рахунок бідності, яка є в Україні. Звичайно, навіщо боротись із бідностю. Краще заплющити очі та рекламувати "національну гідність". Краще захоплювати храми, бити Православних священникві прикриваючись ім"ям Бога та національної ідеї. Я зовсім не засуджую Ваше інтернет видання, оскільки Ви виконуєте оплачуване замовлення. Просто це треба зрозуміти пересічному українцеві не довіряти таким виданням.

сергей | 2009-12-14 09:54

Фото на заставке - полный отпад! Видно не случайно всего одна буква разделяет понятие Храм от Срам(а). Оступиться легко, а вот признать это не каждому под силу! Чем больше маасковская "церковь" будет вытворять такие вещи, тем быстрее мы возродим свою Украинскую Церковь!
На днях еще одна казацкая церковь в Седневе была возвращена украинцам!

Православний Українець з Черніго | 2009-12-14 09:50

революціонер
Революціонере!
Ти щойно порівнів КП з язичниками задумайся!

революціонер | 2009-12-13 22:54

стародавня українська віра походила від природи, мала різноманітних своїх богів, які відповідали за певні сфери життя, життя людини безпосередньо залежало від природних факторів, як тільки з"явилися державні потреби в керуванні народом, владі потрібно було знайти релігію яка б допомогала їй в цьому, тому недивно, що і зараз церква виконує роль політичних інструментів. Тому і стоїть протистояння між МП та КП. Московські попи - це політичний інструмент, агентурна мережа ФСБ, збір фінансів, проросійська агітація та стартовий майдан для окупації теріторій. КП - це насамперед прагненя українців до духовних потреб, і я впевнений на 100%, що як тільки КП почне обслуговувати певних осіб або владу,навідь Києва, вона стане в опозицію до народу, І дай Бог і надалі зростати КП тими темпами як зараз і бути для нації духовним лікарем.

простий Українець | 2009-12-13 16:49

Так названі акції протесту, це яскравий приклад великодержавного російського шовінізму і "безбожної" наглості. Вже давно відомо, що московська церква служить не Богу, а ідолу, який ховається за кремлівськими мурами. І треба бути мужньою людиною, щоб ризикнути своїм благополуччям і блискучою кар’єрою, заради поклику душі і мріям батьків і дідів про незалежність.
     Спір про канонічність і не канонічність можуть вести тільки порядні люди, а не десятки раз зганьблені своїми ще витівками і брехнею, ряжені московські, навіть не попи, які своїми і діями і переляком ще раз підтверджують , що бояться Правди яку так нагло і безцеремонно десятиліттями ховали від людей. Можна брехати собі, можна брехати людям, але Він бачить і все розсудить і розставить по своїм місцям - це для істино віруючих які не не будуть бігати з плакатами і ганьбити Віру, а підуть і помолиться і за себе і за своїх ворогів.
    Українська Церква все одно підтвердить і поверне свій статус і канонічність.
закрыть

Добавить комментарий:

Фотоновости

  Собака унюхал даже игрушечную гранату

SVOBODA.FM

Загрузка...
RedTram
Загрузка...